Toon posts:

Home Theater setje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb van de week besloten dat ik graag een home theater setje wil hebben. Ik wou ongeveer rond de FL2250,- uitgeven.

Na vele dagen van zoeken ben ik uitgekomen op de JVC CP100AL voor 2199,- bestaande uit:
- RX-E100RSL Home Cinema Control Centre
- XV-S42 DVD Video speler
- SP-PW100 Actieve subwoofer
- SP-X100 Satelliet luidspreker systeem

Heeft er iemand ervaring met dit setje? En of hebben jullie misschien andere suggesties...

Al vast bedankt voor jullie reacties

ps. (heb nog een Technics versterker SU-V620M2 & Bose boxen 301 IV & Creative DTT3500 tekoop staan)

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-08 19:34

JT

VETAK y0

Mjah...zou ZEKER niet voor de JVC gaan, uit die satellietjes komt amper middentonen. Ik vind de Pioneer een hele mooie voor de prijs.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Verwijderd

Topicstarter
Pioneer NS-DV55?

maar deze heeft wel minder vermogen ? 30Watt surround & de JVC 50Watt surround.

Ik heb nu dus een DTT3500 setje.. ben niet ontevreden over het geluid, behalve de sub. (Zegt voor jullie genoeg over mijn verstand van geluid? hehe). Alleen vind het vermogen gewoon te laag.

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-08 19:34

JT

VETAK y0

Op vrijdag 28 september 2001 16:41 schreef EricD het volgende:
Pioneer NS-DV55?

maar deze heeft wel minder vermogen ? 30Watt surround & de JVC 50Watt surround.

Ik heb nu dus een DTT3500 setje.. ben niet ontevreden over het geluid, behalve de sub. (Zegt voor jullie genoeg over mijn verstand van geluid? hehe). Alleen vind het vermogen gewoon te laag.
Vermogen boeit geen reet. Het zegt weinig over het geluidsniveau. Ga die set maar is beluisteren.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Verwijderd

Topicstarter
Okey bedankt voor je info :)

ga ze allebij zo snel mogelijk beluisteren :)

Verwijderd

persoonlijk ga ik liever voor sony vind ik zelf een hele beste maar jvc is wel goed maar er zijn betere

• Opa
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:57

Opa

Nu Multifocaal!

JVC XV-S42 is een van de betere DVD spelers, zeker in zijn prijsklasse.

Versterker zal waarschijnlijk niet veel aansluitingen hebben, dat is een afweging die je moet maken. Je kan ook naar Duitsland gaan en voor 550 DM een Yamaha of Sony AC3/DTS versterker kopen, voor 500 DM een Toshiba SD210e (nog betere DVD), voor 619 DM een Yamaha 250Watt subje. Heb je nog 550 over voor de satellieten.

Maar ook als je deze JVC set behoudt, moet je misschien ook naar een andere subwoofer luisteren.
Het gaat overigens niet om volume, maar aanwezigheid van het geluid. Je zou dus eigenlijk die Sub op gemiddeld volume moeten beluisteren, maar elke verkoper zal meteen het volume openschroeven. Ben je overdonderd, pak je hem in en later in je appartement waar je hem niet zo hard zet valt hij tegen.

Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024

Verwijderd

Topicstarter
Heb ze allebij beluisterd, de pioneer & JVC..
maar de manier hoe ze in de winkel zijn opgesteld, alle satelliet boxen naast elkaar op een kluitje.. dan is het toch moeilijke om verschil te horen.

Ik heb uit eindelijk toch voor de JVC set gekocht, omdat deze een losse versterker heeft.. en je kan er nog wat rand apparatuur (pc, Cdeck) op zettten.

Kep um net uitgepakt & JP3 op dvd bekeken.. ben toch zeer tevreden over het geluid, tuurlijk kan het beter enzo :).
Maar ik heb in iedergeval het gevoel dat ik mijn geld wel besteed heb :)

Thnx voor jullie commentaar.
Pagina: 1