Winkel met veel keuze in veranderen configuratie?

Pagina: 1
Acties:

• shotputty
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-09-2025

shotputty

I'll be back

Topicstarter
Ik hoop dat ik in het goede forum zit met deze vraag...
Ik zoek voor een collega van mij een winkel waar ze een basis configuratie met heel veel keuzemogelijkheden (keuze uit 5 harddisks bijvoorbeeld) kan aanpassen. Ik heb al gekeken op www.microdirect.nl en www.mycom.nl maar daar valt weinig aan de configuraties te veranderen. Weet iemand waar je veel keuzemogelijkheid hebt?
Alvast bedankt! :o

Mijn specs; Arm 47cm | Benchpress 175kg | Shotput 16,99m | BW 125kg

• Kris2904
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-05 17:04

Kris2904

found his match in SoaD

Waarom niet gewoon losse componenten? Dan heb je (als het goed is) niet echt gebrek aan keuzemogelijkheden..

Was getekend, enz. | specs

• Glewellyn
  • Laatst online: 19-08 08:40

Glewellyn

is er ook weer.

Tja... inderdaad, ga eens kijken bij een winkel die je een compleet systeem laat samenstellen uit losse componenten.

*zucht*

Verwijderd

Volgens mij wil elke winkel met een eigen technische dienst wel de moeite nemen om voor jou een PC geheel naar jouw wensen samen te stellen, er hangt alleen meestal wel een extra prijskaartje aan...

• shotputty
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-09-2025

shotputty

I'll be back

Topicstarter
Nou het is voor een collega en ik mag als helpdesk geen technische hulp geven aan prive pc's. Zij weet er niet veel vanaf ;( dus als ze losse onderdelen zou bestellen (zou ik zelf wel doen) dan moet ik hem voor haar in elkaar zetten en dan ben ik ook degene die levenslange support mag geven. Dat wil mijn baas liever niet. (8>

Mijn specs; Arm 47cm | Benchpress 175kg | Shotput 16,99m | BW 125kg

• Glewellyn
  • Laatst online: 19-08 08:40

Glewellyn

is er ook weer.

Een goede computerwinkel zet zo'n systeem gewoon voor haar in elkaar, ookal bestelt ze losse onderdelen. Soms wordt er een assemblageprijs berekend van NLG 50 tot 100.

*zucht*

Pagina: 1