Toon posts:

Aan alle PowerWebbers

Pagina: 1
Acties:
  • 184 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Het lijkt wel of we een invasie krijgen van allemaal mensen van PowerWeb. Op zich prima (hoe meer bezoekers, hoe beter). Maar te oordelen aan de postst en reacties hebben we hier niet te maken met potentiele Tweakers, maar met een stelletje jochies van een jaar of 12 dat niet kan lezen.

Verkort newbie-handboek:
1. Lees de faq
2. Lees de faq nogmaals;
3. Zoek je eerst vooraleer je een topic post;
4. Post geen illegale links of teksten (zoals serials);
5. Geen een topic altijd een zinnige naam.

Zoals jullie zien zijn zo'n beetje alle topics van de PowerWebbers geclosed. En terecht:
- Paultje66 post illegale requests;
- GDI-nogwat zit 'tig threads tegelijk te openen;
- en Dennisvandervliet zit continue illegale links aan te maken, ondanks dat admin Jorma dit steeds, terecht, verwijdert.

Verwijderd

Kijk, en hier ben ik het nou helemaal mee eens :)

Waarom zijn jullie eigenlijk weggegaan bij powerweb?? :(

En we hoeven ook niet al die dingen te horen van powerweb dit en powerweb dat en bij powerweb hadden we dit sus en zo, want dat kan me echt aan mijn reet roesten..., bijv van die checkpoints of zoiets..., WHO CARES??

Dus stel vanaf nu in dit forum vragen over games, het heet niet voor niets 'Spielerij'...

Verwijderd

Topicstarter
Dat is ook weer wat hard gezegd, Sarge. PowerWeb zal best geschikt zijn voor een bepaalde doelgroep (zoals 12-jarige pubertjes). Ik wil ook niks negatiefs over PowerWeb zeggen; ik heb ook ooit per ongeluk de Power Unlimited gekocht (om hem daarna ritueel te verbranden, samen met de Computer Idee :) ). Maar als mensen hier op het forum komen hebben ze zich te houden aan de regels van deze virtuele "gemeenschap". En dat geldt voor iedereen, PowerWebber of Bill-in-eigen-persoon.

Verwijderd

Ik zou wel eens van de moderators of admins willen horen wat ze der van vinden.....

?

Verwijderd

Doet die zoekfunctie het alweer dan?
Bij mij niet :(

En dan nu mijn nuttige bijdrage:

Ik erger me niet zo zeer aan het soort mensen dat is overgelopen van PowerWeb.
Alle newbies zijn natuurlijk welkom, zolang de postings maar nuttig zijn.
En om alles nu over een kam te scheren zoals:
maar met een stelletje jochies van een jaar of 12 dat niet kan lezen.
Vindt ik ook wel wat tever gaan.

Voor der rest: welkom ex-PowerWebbers, en hou de regels een beetje in de gaten.

• dgk
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-12-2024

dgk

FF namens de nieuwe hier...

We willen best aanpassen aan jullie normen, maar vergeet niet dat we van een ander forum komen, waar dingen anders toegaan dan hier. Maar we willen natuurlijk ons wel houden aan jullie regels. We weten dat de powerweb geen hoge naam heeft, maar dat is niet aan ons danken. De meeste nieuwe forummers hier zijn tussen de 16 en 20 jaar, noem ons dus geen 12 jarige pubers... Want jullie komen zo bij ons over als mensen over de 30...

We weten dat jullie het niet prettig vinden dat we een met een groep binnen kwamen vallen maar we zijn hier echt niet van plan hier de boel niet overnemen of zo...

Hopelijk komt er nu een einde aan het gezeik en kunnen jullie alles vergeven, zodat we een nieuwe start kunnen maken...

DGK

Verwijderd

Want jullie komen zo bij ons over als mensen over de 30...
Hmm.. dat klopt :)

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Als jullie je aan de regels houden heeft hier niemand problemen met jullie, gewoon netjes/gezellig houden en je hebt geen last van irritante/lastige admins >:)

Btw. ik ben 17 dus je wilt toch niet zeggen da'k ook onder die groep 'kinderachtige 12jarige ventjes/pubertjes' val hé ;) >:)

Verwijderd

ok. maar checkpoints en GDI hoofdkwarteir zouden de boel hier toch wel dat beetje extra geven. GDI hoofdkwarteir en checkpoints mogen hiet toch wel neerzetten?

Verwijderd

en scope: houd nou eens ff al het negatieve commentaar voor je! 1 keer zeggen dat het hier anders is is genoeg! ga dan niet zinloos zitten te lullen! wij doen hier ook ons best om het forum zo gezellig mogelijk te houden, maar jij gunt ook ons geen minuutje tijd om hier de regeltjes eens te kennen! verder vind ik het hier shit dat topics geclosed worden. maar het is hier beter dan op power web. dus scope, ga niet meer zinloos tegen ons lullen want je schiet er nix mee op. we weten het al. en dan van ons zeggen dat wij zitten te lullen?! sorry dat ik een beetje tekeer ben gegaan maar ik kan er gewoon niet tegen dat ik al gelijk als nieuweling 1000 regels commentaar op mijn dak krijg.

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Dat roep je anders toch écht over jezelf af hoor !

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

wat kan ik eraan doen dat ik de regels niet ken?? ik weet niet waar dat genoteerd staat en 1 keer iets zeggen is genoeg.

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Tom-> Voor zover ik kon zien op de HCC, heb jij het puberschap nu wel zo'n beetje achter je gelaten... Toch? >:)
Puberen heeft nix met leeftijd te maken, maar met het denknivo, en het denknivo op Powerweb is behoorlijk laag.
Op C!T is een tijdje een AMD/Intel-oorlogje geweest, door <strike>mensen</strike> pubers van een jaar of 20. Het denknivo werd zo laag, dat er een paar mensen die er langer rondhangen de boel vaarwelgezegd hebben, en elders hun heil en Forum zoeken.

Over dat GDI-HQ en die checkpoints; bouw dan zelf wat, of maak een ICQ-Activelist van ofzo. Zo moeilijk is dat niet.
Kaj.

En als je niet weet waar de regels staan; die krijg je voor je neus als je jezelf registreert, én je kunt toch eerst ff rondkijken, voordat je als een bezetene gaat posten?

Verwijderd

In de tijd dat ik hier ben heb ik het aantal leden zien vervijfvoudigen, en dit is pas de 3e keer dat een nieuweling me opvalt. Dat zegt toch wel iets denk je ook niet?

Jullie zijn gewoon een hele andere stijl gewend, en het was beter geweest om de zaak eerst een tijdje te observeren i.p.v. meteen te registreren en de posten.

Maar goed, niets meer aan te toen, het gaat nu al een stuk beter als in het begin, we komen er wel...

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Sinds dat ik hier ben heb ik het bijna zien ver-25-voudigen... ik was hier toen we nog geen 150 leden hadden...

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

hey bavaria, ik heb deze topic niet gepost.

• Goingin
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-02-2023
Aan Valcon

1 Faq gelezen, wijzer geworden
2 na 1x snap ik het wel
3 doe ik niet, ik vind het wel, en ik post niet zo vaak topics omdat ik niet vaak een onderwerp heb om wat over te vragen (ik snap het al gauw)
4 doe ik ook niet
5 nog geen topic geplaatst, en ik ben wel zo wijs om een beetje een normale naam aan de topic te geven.

Over de tekst erboven, IK BEN GEEN 12 JAAR!!
Ik ben namelijk 18.

Jongens, ik heb niets verkeerd gedaan en zal ook niets verkeerd doen naar mijn mening.
Ik heb dit vaker gezegd: ik kom ook op het hardwareforum (bekend onder sommigen) en dat forum is in grote lijnen (alleen de kleur is anders + wat andere kleine dingen) en daar ben ik ook al gewend.
Voor mij is dit forum niet moeilijk te snappen en het is niet moeilijk om me normaal te gedragen.

Ik (en de rest) zijn van het powerweb af gegaan omdat het saai begon te worden, steeds dezelfde vragen en voor elk wissewasje werd een topic gemaakt zodat het niet meer te overzien was.
Ook was het niet duidelijk aangegeven of je de topic al eens had bezocht (vind ik belangrijk voor mezelf) en er waren alleen maar mensen die vroegen of ze bij onze groep mochten (ja, we hadden een groep die de orde een beetje handhaafde op het forum).

Voor mij is het powerweb verleden tijd (alleen het blad blijf ik ontvangen) en ik ga mij hier vestigen, dat doe ik ook omdat het hier allemaal wat socialer is.

Nu ben ik eigenlijk wel een beetje uitgeluld.
Ik hoop dat jullie het een beetje kunnen begrijpen.

We houden de moed erin en blijven posten.

• Tom
  • Niet online

Tom

Hehe Kaj :D maareh in de chatbox kennen ze me soms wel anders hoor ;)

Ik heb het ledenaantal zien ver-600-voudigen :D

• Thunder
  • Niet online
valcon ik ga ff beteterig doen :D
Maar hoort dit niet onder stuffis generalis??? :)

Verwijderd

valcon, gun ons een beetje de tijd. ik ga niet speciaal omdat jij dat zegt al mijn tijd verdoen om deze hele website te gaan doorzoeken en te gaan lezen. ik leer vanzelf en van fouten leer je. wat als er nergens fouten meer werden gemaakt? dan zou de wereld een grote saaie boel zijn. gun ons ten minste een beetje tijd... ;)

Verwijderd

en scope: houd nou eens ff al het negatieve commentaar voor je!
Ik zou wel eens van de moderators of admins willen horen wat ze der van vinden.....
Is dit dan negatief commentaar? Niet hier althans.
De reden dat je commentaar krijgt is simpel en rechtvaardig: zoals je vantevoren al in de FAQ had kunnen lezen, worden er hier gedragsregels gehanteerd. Iets dat niet door jullie is gehanteerd.
En daar mag je best op worden aangesproken. Goed, de manier waarop zal ik zelf ook niet goedkeuren, maar de kern is duidelijk.

En Goingin: zoals je zelf al aangeeft, kom je hier wat langer. Neem het dan ook niet persoonlijk.

Laten we het zinnig houden.

Verwijderd

ik heb hier helemaal nix verkeerds gedaan wat ik als plagerij bedoelt had! :(

Verwijderd

we zijn inderdaad niet allemaal zo oud als jullie denken, ik ben net als Tom, Mowgli (met hem zelfs op zelfde dag) en nog veel meer (een stuk of 14 dacht ik dat het was) 17, wat het niveau van de leeftijd weer lekker omlaag brengt. Zelf heb ik ook wel eens gekeken op het powerweb forum in mijn jonge dagen (ehm, half jaar geleden dus) maar nooit wat gepost. Via via kwam ik hier terecht en er ging een wereld voor me open! (nou ja, een wereld).
Trouwens, Tom, nooit geweten dat je admin was. Hoe wordt je dit eigenlijk?

Verwijderd

Hmmm zoals ik hier lees zijn echt 2 partijen. De Tweakers die hier al langer zitten zijn et met MIJ eens... en de "newbies" (sorry kweet geen andere naam) zijn het met elkaar eens. Kijk ik wil helemaal niemand beledigen enzo maar de rest heeft wel gelijk. Volgens mij verplaatsen jullie de powerweb discussies gewoon over naar GOT. En dat zou ik errug jammer vinden van Tweakers. Ik heb nu al iets van 3 topics van GDI Squad Commander gezien en ze zijn bijna allemaal al gesloten. Dat zet me toch aan het denken. Maar begrijp me goed... ik vind et tof dat jullie er zijn maar probeer alsjeblieft niet GOT te veranderen naar het Powerweb. Dat zou ik persoonlijk errug jammer vinden en ik ben niet de enigste denk ik.....

En dan nog ff dit : Goingin.. je zegt in je post : Ik (en de rest) zijn van het powerweb af gegaan omdat het saai begon te worden, steeds dezelfde vragen en voor elk wissewasje werd een topic gemaakt zodat het niet meer te overzien was.

Dat doen jullie nu dus hier ook....

:(

• Goingin
Uhhh. jullie¿¿¿¿¿¿¿????

Ik dus niet he, heb nog geen eens een topic geopend.
We gaan nu niet muggeziften he scope, dat ken niet he.

• Snuffel
  • Laatst online: 18:58

Snuffel

Vroem!

We gaan nu niet muggeziften he scope, dat ken niet he.
Is geen muggezifterij.

Bezint eer ge begint.

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

• Goingin
Uhh.....ken wel (heb geen flauw id wat je ermee bedoelt maarja)

• DareDevil
  • Laatst online: 20-02-2025
Is het niet gewoon beter m deze topic te sluiten?
Mod ?

Paradigm: Shift happens.

Verwijderd

Thanx Snuffel.... jij begrijpt mij tenminste...

Als die Powerwebbers dat nu ook even zouden doen dan was et opgelost..

:P

Verwijderd

Ik zie nu pas trouwens dat er WEER een topic van GDI-Squad Commander is geclosed... bij Webdesign.....

Het zal me benieuwen hoe lang et duurt dat deze ook dicht is...
Tering het begint hier nu al op het Powerweb te lijken.. dit gaat fout..................................................

Verwijderd

Topicstarter
Sluiten heeft geen nut; ik heb deze topic juist geopend om te kijken hoe de PowerWebbers reageren. En tot mijn grote spijt blijf ik erbij dat ze qua denk- en taalniveau als pubertjes overkomen.

Ik wil niemand bij voorbaat afkraken, en iedereen is hier welkom, maar de bewijzen spreken tegen jullie. Het minste wat jullie hadden kunnen doen was de faq lezen i.p.v. zomaar in het wilde weg nutteloze topics te posten. Het feit dat een aantal threads meteen geclosed werd zegt genoeg, evenals het feit dat eentje, ondanks de waarschuwingen van een admin, toch steeds een illegale url bleef posten.

Snuffie en Scope reageren wat te fel, mijns inziens. Iedereen moet een kans krijgen om zich aan te passen; vandaar dat ik deze thread geopend heb.

Wat betreft de leeftijd hier: die varieert volgens mij zo'n beetje van 14 tot pakweg 40 jaar. Leeftijd zegt niks, gedrag daarentegen des te meer. Wangedrag wordt afgestraft (in casus van de gesloten threads bijvoorbeeld).

Houd je aan de regels, en je zult je hier prima thuisvoelen. Doe je dit niet dan zullen je topics gesloten worden, of je posts ge-edit, en zullen mede-Tweakers niet of bot reageren. Eigenlijk net zoals de echte maatschappij.

En dan nog iets: iemand met de naam GDI-Squad commander dwingt bij mij weinig respect af en roept beelden op van een manneke dat met z'n GI Joe poppetjes zit te spelen in de achtertuin (ik denk dat ik mijn fantasienaam verander in General Marshall; klinkt toch wel enorm stoer :) ).

En mensen die herhaaldelijk zitten te zeuren (inclusief taalfouten) om iets, komen ook al niet erg volwassen over:
maar checkpoints en GDI hoofdkwarteir zouden de boel hier toch wel dat beetje extra
geven. GDI hoofdkwarteir en checkpoints mogen hiet toch wel neerzetten?
WTF is een GDI hoofdkwartier? Je kunt hier prima discussieren met mede TS'ers, maar bij mijn weten wordt er geen ruimte gereserveerd specifiek om over TS te praten. Stuur eens een lief verzoek naar een van de admins; wellicht dat ze een forum voor je aanmaken...

Verwijderd

Ik hoop het persoonlijk niet,...een forum enkel voor die gdi's....

Update: Hebben jullie die stukjes uit het
powerweb forum gezien op 'lieve
adjes' , dat toont toch wel weer
veel aan..... :(

Verwijderd

Topicstarter
Och Sarge, zolang ze deze rituelen hier maar niet uitvreten vind ik het prima. 't Is tenslotte een publiek forum.

Zoals ik al 2x eerder zei: als men zich aan de regels houdt, is alles prima. Illegaal spul, schelden, onzin, commerciele praatjes en kinderachtig gedrag in het algemeen worden niet getolereerd. En pogingen om een "GDI Hoofdkwartier" *proest* op te zetten zijn evenmin welkom.

Verwijderd

En dan zegt ie dat Snuffie en ik fel reageren...

Maar je hebt wel gelijk Valcon. Volkomen gelijk....

En tip voor de TS fans. Heeft westwood niet een of ander forum waar je over TS kan discussieren???

Verwijderd

Daar kunnen jullie dan met z'n allen mooi naartoe verhuizen :P

Verwijderd

PSIES!

Verwijderd

zeik zeik zeik. kunnen jullie alles niet van de zonnige kant bekijken? waarom alleen negatieve opmerkingen zoals schrijffouten. die zetten wij heus niet expres neer! het is gewoon een druk fout, je wil (bij het woordje "een") e e n indrukken maar drukt per ongeluk op de b inplaats van de n. is dit zo erg dat we van dit forum weg moeten??? doe toch eens een keer normaal man. ik zie zo vaak typ foutjes maar ik zeg er nix van. hoeft toch ook niet? ik zal in dit bericht ook wel weer een typ foutje hebben staan, maar als jullie maar begrijpen war ik bedoel. en wat anderen bedoelen. laat ook maar. we schieten hier nix mee op en dit is dus zo'n topic waar je nix aan hebt. closen dus...

Verwijderd

Tering... als we op typfouten gingen kijken dan was ik allang van dit bord geschopt. Nee kijk... je begrijpt et dus weer verkeerd. Kijk nu eens naar jezelf en kijk hoeveel , en wat voor een topics je gepost hebt. En tel dan eens hoeveel er al gesloten zijn....
Valt je niet iets vreemds op? ZE ZIJN BIJNA ALLEMAAL GESLOTEN!

Ik ben net even op het powerweb geweest om te kijken hoe jullie het gewend zijn.
Dat Powerweb ziet eruit alsof et een chatbox is. Dat is GOT dus niet. Hier stel je een vraag en je krijgt antwoord. We gaan hier niet complete gesprekken zitten voeren. Dat doe je maar op ICQ. Snap je dan niet dat wij (mensen die al langer op GOT zitten) er gestoord van worden als er allemaal topics zijn die hier niet thuishoren? En dan soms ook nog bij het verkeerde forum? Daar is GOT niet voor. GOT is ervoor om tips , suggesties , info , oplossingen enzovoorts te verkrijgen. Niet voor chatgedoe....
Begrijp dat nu eens!!!!

Ik wil niet zeggen dat jullie weg moeten. Maar jullie kennen je best aanpassen....
Toch?

Scope

-It starts when you sink in her arms...
It ends with your arms in her sink....-

Verwijderd

we schieten hier nix mee op en dit is dus zo'n topic waar je nix aan hebt. closen dus...
Jij bent onder andere de oorzaak dat deze topic is geplaatst.

En er wordt niet gezeken, er wordt commentaar op gedrag geleverd. Als je daar niet mee om kan gaan, kom hier dan ook niet.
Niemand hier heeft iets persoonlijks tegen je, alleen iets tegen je gedrag.
Leer daarvan en voorkom erger.

Dit soort opmerkingen maken je niet bepaald geliefd.

• dgk

dgk

Hmm jullie lijken zelf op 12 jarigen met die zinloze berichten, denk je nou echt dat we nu verhuizen? Ja wij zijn onder andere TS fans maar we hebben het vaak genoeg ook over andere dingen. Als ik het zo lees verpesten jullie hier zelf de sfeer, jullie blijven nog altijd maar zeiken over ons... En de mentaliteit van sommige tweakers hier gaan met elke zelf geposte topic een stuk naar beneden. Wees een beetje volwassen en daag ons niet uit.

Hiermee doel ik op de laatste berichten hier:

Scope:
Ik wil niet zeggen dat jullie weg moeten.
Sarge:
Daar kunnen jullie dan met z'n allen mooi naartoe verhuizen
scope:
PSIES!
Ik wou het ff melden want jullie hebben geen terechte kritiek jegens de nieuwelingen, we hadden al gezegd dat we ons zouden aanpassen en wat dat deden we maar jullie blijven doorgaan. Het is gewoon doordrammen typische voor kleine kleuters, jullie lijken eerder op kinderen onder de 6 dan volwassenen boven de 30. Dus ik vraag het maar nog een keer: Willen jullie stoppen met het moddersmijten?!

DGK

Verwijderd

Wees een beetje volwassen en daag ons niet uit
Als je volwassen zou zijn, voelde je je ook niet uitgedaagd.
Niemand daagt iemand uit. Er wordt terechte kritiek geleverd, daar is niets mis mee.

Verwijderd

PS. over 12 jarigen moet je niet zeuren want je bent zelf ook 12 geweest (ik heb het tegen alle tweakers die dat hebben gezegt). en ik ben zeker niet het pprobleem dat deze potic geplaatst is. het is jullie probleem, jullie hebben em geplaatst. jullie hebben al op mijn topics gereageerd. nu weet ik het dus wel. nu naar de de vraag: wie zijn schuld is het nou dat deze topic gepost is? jammergenoeg kan ik niet closen maar ik had deze topic dan wel geclosed.

Verwijderd

wie zijn schuld is het nou dat deze topic gepost is?
Je vraagstelling is om te beginnen al verkeerd.
De topic is geplaatst als oproep aan alle ex PowerWebbers, zodat hier door 'jullie' en 'ons' vrij gereageerd kan worden.
Er is hier geen sprake van een schuldvraag, er wordt een probleem geconstateerd.

Verwijderd

zo zo, een probleem?? nou, jullie zijn hier het probleem om he ff te zeggen, en verder zijn jullie ook nog eens een stel papagaaien.

• dgk

dgk

Snuffie:
Er is hier geen sprake van een schuldvraag.
Laten we ff kijken...

Valcon:
Zoals jullie zien zijn zo'n beetje alle topics van de PowerWebbers geclosed. En terecht:
- Paultje66 post illegale requests;
- GDI-nogwat zit 'tig threads tegelijk te openen;
- en Dennisvandervliet zit continue illegale links aan te maken, ondanks dat admin Jorma dit steeds, terecht, verwijdert.
OK om te beginnen Paultje66 en Dennisvandervliet horen niet eens bij ons!!!

effe over GDI-nogwat, wij hadden al beloofd dat we ons zouden aanpassen, haal geen oude koeien uit de sloot...

Geen schuldvraag dus, er wordt ook dus GEEN probleem geconstateerd...

Dus waar gaat deze topic over? Jullie zijn blijkbaar gewoon dol op klagen en van zulk gedraag moet ga ik echt over mijn nek...

Dus:
3. Zoek je eerst vooraleer je een topic post.
:) :) :)

DGK

Verwijderd

Jullie zijn gewoon dol op klagen, blijkbaar
Klopt als een bus! :) :)
4. Post geen illegale links of teksten (zoals serials);
5. Geen een topic altijd een zinnige naam.
Volgens mij is dit het probleem.

• ViNcE
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

ViNcE

Nog 3, nog 2, nog 1, .....

Ik ga toch eens bij dat Powerweb kijken,
ik kan mij kostelijk vermaken om gesprekken zoals deze ;)

"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean." - Terry Pratchett, Thief of Time
Mijn BGG profiel

Verwijderd

Hey ik kom ook van het powerweb, tis maar dat iedereen het ff weet, maar dat er hier een paar van die eikels zitten die het nu kennelijk leuk vinden om "powerwebbers" en andere junior members uit te dagen enzoiets
vooral Snuffie en Scope doen uitermate dom
en dan druk ik me nog lichtjes uit >:)

• Ordilogicus
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-02 19:34
OK maar Snuffie heeft wel gelijk ... je moet je wel aan de regels houden ...

I think therefor I am ... I think

Verwijderd

Juist, Orgidilicus of zoiets heeft hier niets verkeerd gezegd, ik weet niet waar hij/zij vandaan komt ofzo, en dat doet er ook verder niet toe, tis alleen dat je hem bij elke topic tegenkomt..., omdat ie vlug van zijn junior member af wil, of heb ik het fout?? :P

Ps: Niet dat ik dat niet deed....

Verwijderd

vooral Snuffie en Scope doen uitermate dom
en dan druk ik me nog lichtjes uit
Ho, wacht eens even...
Het enige wat ik hier probeer is de discussie redelijk te houden.

Het precies zoals ik al eerder heb aangegeven: welkom voor iedereen, hou je alleen aan de gestelde regels. Dat is alles.

Dat dit door sommigen verkeerd wordt opgevat, kan ik niets aan doen. Daarvoor moet je toch eerst naar jezelf kijken voordat je het 'beschuldigende vingertje' uitsteekt.

Verwijderd

Kijk iedereen maakt weleens een foutje, maar jullie van 'powerflut' maken het toch wel echt bont, dat mag je nu zelf ook onderhand wel toegeven...

Er zijn -tig topics van jullie geclosed, en vooral die topic, over, 'dit gaat over onze clan en je kunt hier joinen....' kijk als we hier allemaal onze clan gingen promoten en de forums gingen bezetten zou het mooi worden..., NOT!!!

Jammer dat het powerflut forum down is , anders had ik hier nog mooi een paar stukjes kunnen posten over de kwaliteit van de topics daar, maar ja, later dan maar he... :P

Verwijderd

en zeiken en zeiken...kan je nix anders!!??
een beetje powerwebbers weg proberen te krijgen! dat lukt je dus mooi niet! jullie denken dat wij slecht zijn, wij proberen het hier goed te maken, jullie beginnen telkens van voor af aan weer te lullen, jullie lullen! punt uit. discussie gesloten! STAKKERS!!!

Verwijderd

Tering jantje... ze zijn nog dommer dan ik dacht. Mensen van het Powerweb... begrijp et nu eens ! Ik zal et voor jullie spellen :

A L S J U L L I E J E G E W O O N A A N D E R E G E L S H O U D E N D A N I S E R N I E T S M I S ! ! !

Maar dit doen jullie gewoon niet. Bekijk et eens van onze kant. Wij hebben et powerweb forum gezien en dat was gewoon een teringzooi. Daar staat ie om bekend. Nu komen er ineens allemaal mensen van het powerweb hierheen en binnen no time staan er tig topics van die mensen van het powerweb die nergens over gaan... Dan schrikken wij ons de pleuris omdat we niet willen dat GOT veranderd in een powerweb....

SNAPPEN JULLIE ET NU !?

Verwijderd

jullie beginnen telkens van voor af aan weer te lullen, jullie lullen! punt uit. discussie gesloten! STAKKERS!!!
En juist dit soort opmerkingen zorgen ervoor dat je steeds meer genegeerd wordt, en misschien zelfs een ban krijgt.

Zit je daar op te wachten?

Weet je wat ik nou niet snap? De ongelooflijk agressieve houding die je hier vertoond. Dat is nergens goed voor, en je bereikt het tegenovergestelde.

---

Wees meester en vormgever van jezelf

Verwijderd

ok, sorry dat ik zo boos werd, maar kunnen jullie dan ook wel eens iets positiefs neezetten? we try to be nice...en je kan ons echt nioet vergelijken met de andere forummers, want wij vonden het daar ook een zooitje en vonden alle dingen erg die jullie ook erg vonden, dat forum algemeen en andere forums is onze achtergrond niet. dus wij zijn normaale mensen en laten we elkaar respecteren ok? zand erover. we beginnen opnieuw

Verwijderd

Ok, laat mij ff lachen en noem je naam eens die je gebruikte op het powerweb forum, dan zoek ik namelijk ff een paar posts van je op... :)

Verwijderd

Wat mij betreft is het al zand erover :)

Verwijderd

Ik moet er toch nog even een nachtje over slapen :)

Verwijderd

mijn naam is nog steeds (hij was alleen bezet) ArmySniper, ik heb geen slechte dingen gedaan (behalve dan soms wat gescheld maar dat waren vroegere tijden) en ik zat bij LF1, als je bij LF1 zit dan kan je dus geen forum verkl*t*r zijn. ;)

• Goingin
Zo mensen, dat was ff een eindje lezen zeg.
Jullie hebben heel wat afgetypt.

Dit alles komt nu gewoon op 1 ding neer.
(misschien 2, maar dat merk ik zo wel)

De powerwebbers moeten zich gedragen en niet voor elk geintje een topic posten (nu doel ik een beetje op GDI.....)

Wees verstandig en ga niet gelijk topics posten, wacht wat af en post wat berichtjes bij andermans topics, zo doe ik het in ieder geval en zo rol je in een forum.

Het punt van Scope en Snuffie is ook bekend.
Als ik het goed heb komt het hier op neer:
Gedraag je niet als een klein kind en plaats normale posts waar je wat aan hebt.
(GDI, al je topics zijn inderdaad allemaal geclosed)

En nog wat voor hun 2 (Scope en Snuffie).
Laat de rest een beetje wennen aan dit forum want het is weer nieuw voor ze (ik ben er al aan gewend, vandaar de "de rest" en "ze")
Heb geduld en alles komt goed, en de administrators houden immers alles in de gaten, als het fout gaat lossen hun het wel op door de bron eruit te verbannen.

Just accept each other the way he/she is.

Verwijderd

En daar hadden wij nou zoveel posts voor nodig....

Snap jij het nog? ;)

• Goingin
Tja, het had korter gekund.
Als het nou gelijk afgehandeld was, maar iedereen draait er een beetje omheen.

EN NU IS HET KLAAR EN GEEN GEZEIK MEER!!

Verwijderd

precies.
we zijn allemaal grote kindertjes en we kunnen net als grote mensjes (yeah, right) hier over ophouden.
Dus, zoals mijn vader altijd zei als mn zus en ik weer eens ruzie hadden:
Handje, kusje, knuffeltje, en het is weer over.
SLUITEN DEZE HANDEL!!!

ps tom, je hebt nog steeds niet mn vraag beantwoord, hoe word je hier admin?

Verwijderd

Jammer dat jullie er allemaal een vrachtwagen zand overheen gooien, ik vond dit best wel een lache topic :)

Ik wil nog best doorgaan :)

• Ordilogicus
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-02 19:34
Sarge ... nog ff reagerent op jou critiek ... ja ik wil (wou)snel van mijn junior af zijn, maar ik ben wel een echt tweaker, en niet zo van een of ander vaag 12- forum (daar bedoel ik nix mee)

I think therefor I am ... I think

Verwijderd

Waarom zegt iedereen hier steeds iets en zetten ze er vervolgens tussen haakjes achter
dat ze het zo niet bedoelen??? :(
voorbeeldje:
jullie zijn allemaal domme nerds (maar ik bedoel er nix mee hoor) ik kom dit over het hele forum tegen...
ik heb dan ook maar 1 advies over deze zooi
AFSLUITEN!!! :(

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Precies, vind ik ook.
Iedereen heeft zijn/haar (haar? zijn er uberhaupt vrouwen hier?) zegje gedaan, en in het kort komt het hierop neer;
We hebben sinds een paar maanden een stabiele forumpie, met weinig meuk.
Ineens komen er een stel nieuwe Forummers, die als een stampede de boel vol komen posten ipv eerst dingen als een FAQ te lezen. Vind ik het niet gek dat de 'zittende ploeg' op haar achterste benen staat.
Sommige nieuwe bijtjes hebben daarbij ook een wat ongelukkige naam voor zichzelf gekozen.
Ze worden erop aangesproken, er worden wat topics geclosed, en in deze topic wordt nog ff duidelijk gemaakt wat wel en niet kan.
That's it! Ik geloof dat het nu wel duidelijk is.
Dus hou de flamewar voor wat het is, en Forum in peace.
Kaj.

Verwijderd

Kaj.:
waarom sluit je deze topic dan niet?

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Dat kan ik niet, ik ben een Moderator. Van het Webdesignforum.
Alleen de Moderator van Spielerij of één van de Administrators kan deze draad sluiten.
Kaj.

Verwijderd

Topicstarter
Van mij mag-ie ook dicht. Alles is gezegd, en het komt er kort gezegd op neer dat wij NIET proberen de ex-PowerWebbers weg te krijgen, maar alleen willen dat iedereen, inclusief sommige Tweakers, zich enigszins volwassen probeert te gedragen.

Case closed.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.