**HELP!!** CS crasht de hele tijd??!?

Pagina: 1
Acties:

• pr0mpt
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-09 11:47
ok, ff wat meer uitleg
heb Casema Premium internet aansluiting... moet dus een netwerkkaartje bij. Had ik dus ff een 3com kaartje geleend van me vriendin, wou ze ehm terug.
dus ik een nieuwe halen [SafeWay dinges, met Realtek RTL8139 sjipset]. geinstalleerd en alles, kom gewoon weer internet op enzo

Denk ik, nou weer effe me dagelijke dosis CS op peil houden, start ehm op [CS retail versie, laatste update+fix] en ga op zoek naar me favoriete server...
dubbelclick=> Loading...
en me mous reageert niet meer, nix...
crash dus :(

start me comp weer op en wacht een tijdje omdat Casema me niet zo maar op internet laat komen, als je niet correct hebt ge-disconnect. Eenmaal weer online, ga ik nogmaals naar CS [hey, een crash kan gebeuren niet?]

Ok, weer me favo server, dubbelclick=> Loading...
me muis drastisch heen en weer bewegen, en ja hoor, hij doet het nog...
MOOI!

ben ik eindelijk aan het spelen, na 2 minuten zie ik iemand, en ik denk "mooi die snipe ik een mooi gaatje in zijn hoofd"
linkermuis click => CRASH!!!
kutding denk ik....
opnieuw opstarten...
dan maar een botpakkie proberen.
eenmaal geinstalleerd, create LAN game
mooi, doet ie...
ben ik eindelijk in het spel, 6 bots opgestart, en spelen maar... na ongeveer 1 potje CRASH! gewoon uit het nix!

het probleem is dus dat ik over heel GOT al heb gekeken, vele Realtek probleempjes heb gelezen, en daar ook naar gehandeld heb... nieuwste drivers... bijgeleverde drivers....standaard win2k drivers... NIX!
ok, andere iets proberen.... comp open, netwerkkaartje eruit, ander slot pakken, opnieuw proberen [eerst wel in 2K netwerkkaart ge-uninstalled].. opstarten, CS proberen, en ja hoor, we beginnen weer van voor af aan :(

Ik weet dus totaaal geen raad meer hiermee... moet ik maar morgen een nieuw netwerkkaartje halen, of weet iemand hier wat meer over?
PLEASE help me!

i'm desperate... moet toch me verslaving op een of andere manier voeden?

Thanks alot!

greetz
-=pr0mpt=-

PS wat system specs:
*P3 500@500
*Viper 550 16MB Riva TNT kaartje [met weet ik veel welke drivers... hij doet het dus al TIJDEN perfect zo..so why change]
*TurtleBeach geluidskaartje
*Maxtor 20GB 7200RPM
*Win2K+SP2+alle updates tot nu toe [behalve IE6 dan he]

pr0mpt - It never hurts to help!

• pr0mpt
heeft niemand zin om mij te helpen, of om het probleem te lezen ofzow? please?
anders ben ik genoodzaakt om een nieuwe Netwerk kaart te moeten zoeken :(
anyone?? please??

greetz
-=pr0mpt=-

Verwijderd

zorg dat alle verwijzingen naar die andere netwerkkaart uit je pc verdwenen zijn en probeer het nog eens...

mocht dat niet helpen, dan kan je altijd je hdd nog formatteren (is trouwens toch wel verstandig 1 keer in de 3 maanden ofzo...)

• pr0mpt
hmmm, is dat de enige oplossing die je hiervoor hebt?
sorry, maar wat nou als blijkt dat dat geen fuck uitmaakt [wat ik dus ook vermoed]
dan heb ik dat heerlijk allemaal gedaan voor nix...
heb ehm pas geleden nog geformat, dus dat zou niet nnodig moeten zijn...
en ja ik heb alle verwijzingen naar die 3com weggehaald ja...
maarja, anyone else have any suggestions?
pleaSe?

greetz
-=pr0mpt=-