Aangezien ik weer lekker aan het hannessen ben met een emailwebapplicatie wil ik er zo veel mogelijk windows kleuren in verwerken (idd werkt alleen in Ie
) nu heb ik een lijstje van onderdelen met kleuren maar ik kom er niet geheel uit wat wat precies is (mijn engels zuigt
)
Bij de andere heb ik geen idee wat het precies moet zijn
en op msdn staat het ook niet mooi beschreven.
* rickmans ziet het liefste een afbeelding met pijltjes en uitleg van dit gebeuren
/edit
ik wist er weer een paar
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
| activeborder = de rand van het actieve venster activecaption = de active titlebar van het venster appworkspace background = de kleur van je bureaublad buttonface buttonhighlight buttonshadow buttontext = de opmaak van de tekst op knoppen captiontext = de opmaak van de tekst in de titlebar van het actieve venster graytext highlight = de kleur als je tekst selecteers highlighttext = de kleur van de tekst die dan geselecteerd is inactiveborder = de rand van het niet actieve venster inactivecaption = de kleur van de titlebar van het niet actieve venster inactivecaptiontext = de opmaak van de tekst in de titlebar van het niet actieve venster infobackground infotext menu =de kleur van het menu (uitklapgebeuren) menutext = opmaak van de tekst in het menu scrollbar threeddarkshadow threedface threedhighlight threedlightshadow threedshadow window windowframe windowtext |
Bij de andere heb ik geen idee wat het precies moet zijn
* rickmans ziet het liefste een afbeelding met pijltjes en uitleg van dit gebeuren
/edit
ik wist er weer een paar