Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

UT patching mislukt: iets met BOTPACK.U

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet of anderen dit probleem bekend voorkomt, nl. het installeren van UT patch v4.05b (v4.02 geeft dezelfde fout) loopt uit op een foutmelding waarvan de strekking is dat de aangetroffen versie van Botpack.u niet de verwachte versie was.

Heeft iemand hier een oplossing voor?

Verwijderd

Installeer UT eens helemaal opnieuw, en dan meteen de laatste patch eroverheen.

Of misschien heb je een corrupt update filetje?

• Goingin
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-02-2023
De file heet UTbonuspack.umod
heet hij niet zo, dan heb je een foute.
Je kunt hem ook dowen bij www.planetunreal.com als je dat al niet had gedaan, en dan onder de link "files".

Suc6

• Goingin
De file heet UTbonuspack.umod
heet hij niet zo, dan heb je een foute.
Je kunt hem ook dowen bij www.planetunreal.com als je dat al niet had gedaan, en dan onder de link "files".

Suc6

• Goingin
1 x is genoeg :)

• Gert
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 07-11-2024
Had je beter de 2e kunnen aanpassen dan een nieuwe posten :P

• Goingin
Had geen zin gehad, had ik die 2e ook niet aan hoeven te passen, gewoon deleten, zoals ik nu ga doen (als het lukt)

Lukt niet :(

Verwijderd

Hoi allemaal

Ik heb die UTbonuspack ook de eerste keer had ik een probleempje met de stemmen die klopten niet en sommige deden het niet. Ik heb het helemaal op nieuw geinstalleerd en alles doet het weer.

Verwijderd

Ja , Goingin, heb je toch weer een aantal posts bij he?? :)

• elmuerte
  • Laatst online: 06-11 22:53
de UTBonusPack is GEEN, ik herhaal GEEN update. Het zijn gewoon een aantal extra dingen. De UTBonusPack verandert ook nix aan de originele files.
Waar Newman dus last van heeft is dat hij de patch verkeert toe past. Je moet de CD locatie goed aangeven, en niet gewoon naar de directory waar UT in staat laten verwijzen (wat veel mensen proberen die de illegale versie hebben :))

Verwijderd

Topicstarter
Is opgelost: UT opnieuw geïnstalleerd - patch draait normaal.
Doet het trouwens goed onder Win2k, maar OpenGL (wat ik toch echt mooier vind) is alleen een beetje donker. Enig idee dit te verhelpen? Tot dan draai ik gewoon D3D.

P.S. Ik heb de eerlijke versie van UT, want zeg nou zelf: 90 piek is toch niks voor zo'n masterlijk spel?

Verwijderd

90 gulden? 79,- bij Dynabyte. Das nog beter.

Verwijderd

Ja, wat ik nu ga zeggen klinkt mischien dom, maar heb je wel de goede cd-r speler aangewezen????

• elmuerte
  • Laatst online: 06-11 22:53
uhm.... dat zei ik ook al :)
Pagina: 1