Toon posts:

[VC++] Ziek van de compiler

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben een fanatiek en gelukkige Visual C++ 6.0 gebruiker. Maar...

Op een of ander moment begon hij een beetje raar te doen: Hij gaat nu altijd mijn HELE workspace/project compilen ook als ik niks verander. Zelfs als ik het project build en daarna uitvoer wil hij hem weer opnieuw compilen.

Ik heb al meerdere keren een nieuwe project/workspace aangemaakt, maar dat helpt niet.
Mijn andere projecten werken wel goed.

O ja, ik heb visual C++ ook al opnieuw geinstalleerd.

Heeft iemand dit probleem ook gehad en/of weet een mogelijke oplossing?

Alvast bedankt.

Verwijderd

Op vrijdag 28 september 2001 16:00 schreef BobKid het volgende:
Hallo,

Ik ben een fanatiek en gelukkige Visual C++ 6.0 gebruiker. Maar...

Op een of ander moment begon hij een beetje raar te doen: Hij gaat nu altijd mijn HELE workspace/project compilen ook als ik niks verander. Zelfs als ik het project build en daarna uitvoer wil hij hem weer opnieuw compilen.

Ik heb al meerdere keren een nieuwe project/workspace aangemaakt, maar dat helpt niet.
Mijn andere projecten werken wel goed.

O ja, ik heb visual C++ ook al opnieuw geinstalleerd.

Heeft iemand dit probleem ook gehad en/of weet een mogelijke oplossing?

Alvast bedankt.
Veranderingen worden getest door middel van laatste modificatiedatum. In mijn (linux) gcc/make wil dat er weleens toe leiden dat ik om de een of andere reden een modificatiedatum in de toekomst krijg voor een bestand en dat dan dus alles altijd gehercompileerd wordt.

Oplossing: modificatiedatum goedzetten (bv. door elk bestand te openen, kleine verandering te maken en op te slaan)

Verwijderd

Topicstarter
Ahhh, heel erg bedankt, dat is het probleem ja.

Mijn systeem tijd stond op een jaar te vroeg, dus dan kloppen de data niet.

Nogmaals bedankt!