Toon posts:

Diablo II

Pagina: 1
Acties:
  • 108 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand waneer diablo II ongeveer uitkomt?
en wat de systeem eisen zouden kunnen zijn?
Is er al een demo van ?

ps: is dit een betere topic?
of zit ik er weer helemaal langs...

Verwijderd

Het is nog niet bekend wanneer D2 uitkomt. Wel is bekent dat men binnenkort start met Beta-testen. Het zal nog wel 4 of 5 maanden duren.

Verwijderd

Dat duurt idd nog wel ff
schiet nie op daaro bij Blizzard.

Mischien een idee om in de tussentijd Nox te proberen?

Verwijderd

Topicstarter
ja
van NOX had ik een demo..
Alleen ik begrijp er niet zo veel van..

Ik was elke 3 seconden dood
( zal wel aan mijn onhandigheid liggen )
Maar is het wel een goeie game?
Is er iemand ier de game zelf al een ECHT gespeeld heeft?

hij lijkt me wel leuk, alleen vreselijk moeilijk.

Verwijderd

Om te beginnen: Ja dit is al veel beter :).

Ik heb Nox wel gespeeld (best veel al trouwens) en het is na Diablo mijn favoriete RPG, veel mooier als Revenant, en ik heb bij dat spel echt weer de drang om hogerop te komen. Je komt veel meer NPC's tegen en het verhaal is beter uitgewerkt als Diablo, natuurlijk ziet het er ook een stuk beter uit. Tot Diablo II uitkomt is Nox zeker leuk om te doen.

Is er trouwens iemand die Diablo of Nox met iets anders speelt als de Warrior? Dat lukt mij namelijk echt niet.

Verwijderd

Ik speelde ook altijd als warrior op battle.net. De sorcerer kan echter veel sterker worden doordat hij alle spells kan leren en tot een hoger level. Tegen een level 20 fireball is niet veel opgewassen.

• /TheDuke\
  • Registratie: December 1999
  • Niet online
Op gamer.nl stond deze posting over de aankomende beta van Diablo II.

Hopelijk komt die snel uit
:)

Verwijderd

Ik heb Diablo II (collectors edition) ge-pre-ordered bij EBworld, en volgens die site staat de releasedatum op 30 juni 2000 (ik zet het jaar er maar bij, je weet het met Blizzard niet he. ;)).

Dus nog 4 maandjes, maar hij is al vaker een aantal maanden (jaren?) uitgesteld.....

Over NOX: heb het inmiddels uitgespeeld (warrior), was wel leuk, maar je mist toch dat 'diablo-gevoel'... veel te lineair, te weinig variatie, en te makkelijk (sorry. ;)).
Heb ook geen zin om NOX nog een keer uit te spelen.
Diablo meerdere malen met alle classes uitgespeeld trouwens (hellfire addon ook, plus nog met wat mods van internet), dus het is wel te doen, alleen is een warrior veel makkelijker.

Nog even over de beta, ergens volgende week zou de gesloten beta beginnen had ik gehoord, maar die is maar voor 1000 man, online only (warez-versie nagenoeg uitgesloten dus :'(), en je moet ervoor in de VS wonen. :(
Pagina: 1