Het is net een flipperkast als ik mijn hoofd schud met die 2 hersencellen!!!!!
US robotics broadbandrouter
die heb ik zelf ook icm casema en hij werkt prima. Modem op compoort aansluiten en klaar is hier je nick
die heb ik zelf ook icm casema en hij werkt prima. Modem op compoort aansluiten en klaar is hier je nick
Het oude (serieele) Casema-modem? Hmmm, geen idee of daar een router voor bestaat. Kan je niet overstappen op zo'n nieuw Broadband-abbo?? Die hebben een Com21-modem en dat is veeeeeel beter en stabieler!
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
was ook een idee maar ik krijg dus binnenkort ADSL. weet alleen nog niet wanneer.Op vrijdag 28 september 2001 16:49 schreef Tourniquet het volgende:
Het oude (serieele) Casema-modem? Hmmm, geen idee of daar een router voor bestaat. Kan je niet overstappen op zo'n nieuw Broadband-abbo?? Die hebben een Com21-modem en dat is veeeeeel beter en stabieler!
En ik zat beetje te denken over hoe ik dat het beste zou kunnen doen met een router enzo en 2 computers....
maar toen ik er over na ging denken bed8 ik dat het tot die tijd misschien wel handig was dat hij casema zou ondersteunen. en toen bed8 er nog es 8eraan dat ik niet wist of er wel routers met compoort aansluitingen bestaan
nu dus wel.
blijkbaar die U.S. Robotnics.
neem btw aan dat ie ook een "gewone" aansluiting heeft voor adsl
btw iz wel hoop gedenk voor mij
Pas op! Adsl van mxstream maakt gebruik van het PPTP protocol.Op zaterdag 29 september 2001 01:34 schreef komaki het volgende:
nu dus wel.
blijkbaar die U.S. Robotnics.
neem btw aan dat ie ook een "gewone" aansluiting heeft voor adsl???
btw iz wel hoop gedenk voor mij
De meeste routers ondersteunen alleen PPP en PPPOE (gebruikt door kabelmodems en Adsl in Belgie).
De kans is levensgroot dat je over een paar maanden een onbruikbaare router hebt liggen.
Is dus wel iets om even naar te kijken.
Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming, dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden. - Bhagavad Gita -
Klopt, een PPTP VPN. Ik weet in ieder geval dat de Vigor 2200-serie wel werkt i.c.m. MxStream, maar volgens mij is in die serie geen uitvoering met een extra COM-poort...Op zaterdag 29 september 2001 10:10 schreef d-Frag het volgende:
Pas op! Adsl van mxstream maakt gebruik van het PPTP protocol.
jongenz ik heb inmiddelz adslOp zaterdag 29 september 2001 12:21 schreef Jake Blues het volgende:
[..]
Klopt, een PPTP VPN. Ik weet in ieder geval dat de Vigor 2200-serie wel werkt i.c.m. MxStream, maar volgens mij is in die serie geen uitvoering met een extra COM-poort...
ik had van die Vigor gehoord
heb em besteld want hij is gestest op mxstream dus die moet het doen.
thnx
Die vigor is echt een aanrader... en switch en firewall en router in een en lekker makkelijk! 't is dat ik al een linux-doos heb, anders had ik er ook maar een gekocht...
Website
Drones: Air 3s, Mini 4 Pro, Avata 2
Camera's: Canon R6, Canon 5d2, Dji Osmo Action 4
Objectieven: 8 fisheye, 14f2.8, 24f2.8, 50f1.8, 135f2, 17-40f4, 24-105f4, 70-300f4-5.6, 150-600f5-6.3, 25f2.8-2.5x-5x
Mocht je het nog niet weten, dan staat hier http://www.draytek.nl/help/v2200.php?telco=mxstream de uitleg hoe MxStream in te stellen.Op zaterdag 29 september 2001 21:06 schreef komaki het volgende:
heb em besteld want hij is gestest op mxstream dus die moet het doen.
Pagina: 1