script werkt opeens nie meer :(

Pagina: 1
Acties:

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-07 22:43

Mary Wana

keyboard nut

Topicstarter
hallo ik heb op school een kleine super simpele scriptie gemaakt [heel errug simpel] maar hier bij mij thuis werkt het niet :( lligt het aan de script :?

----------------------------------------------

about:<script>window.alert("Hello");window.alert("Welcome");window.alert("to");window.alert("the");window.alert("Wonderfull");window.alert("World");window.alert("of");window.alert("Microsoft");window.alert("Crashing in 10 seconds....");window.alert("Crashing in 9 seconds....");window.alert("Crashing in 8 seconds");window.alert("Crashing in 7 seconds");window.alert("Crashing in 6 seconds");window.alert("Crashing in 5 seconds");window.alert("Crashing in 4 seconds");window.alert("Crashing in 3 seconds");window.alert("Crashing in 2 seconds");window.alert("Crashing in 1 seconds");window.alert("Crashing in 0 seconds");window.alert("Kaboem!! je kompjoeter is kapoet ");window.alert("Zemorah ");window.alert("is");window.alert("lief");window.alert("leuk");window.alert("Wonderfull");window.alert("lekker");window.alert("tof");window.alert("schattig");window.alert("cute");window.alert("cute");window.alert("moi");window.alert("en nog veel meer ");window.alert("maar nu ff genoeg");window.alert("we gaan verder");window.alert("niks werkt hier!");window.alert("maar wees");window.alert("niet bang");window.alert("je hebt");window.alert("mij nog");window.alert(" doeidoei");window.close;</script>
---------------------------------------------------

is een heel erg flauwe geintje in know maar is er iets mis mee? benik wat vergeten :?

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

• goalgetter
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 25-08 15:24
Wat dacht je van de type declaratie in <script>?

Volgens mij is het javascript dus vervang <script> door <script type="text/javascript">

HTH

• goalgetter
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 25-08 15:24
Owja, [ code] [ /code] tags verhogen de leesbaarheid vrij significant..

• r0bert
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-08 16:19
Crashing in 1 seconds
Crashing in 1 second
Verder is het misschien moojer om de teksten van ieder alertje in een array te stoppen.. en dan..
code:
1
2
3
for (var i = 0; i < boodschaparray.length+1; i++) {
   alert(boodschaparray[i]);
}

:+

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-07 22:43

Mary Wana

keyboard nut

Topicstarter
Op vrijdag 28 september 2001 15:52 schreef r0bert het volgende:

[..]

[..]

Verder is het misschien moojer om de teksten van ieder alertje in een array te stoppen.. en dan..
code:
1
2
3
for (var i = 0; i < boodschaparray.length+1; i++) {
   alert(boodschaparray[i]);
}

:+
hey thanx voor de tips

maar was gewoon 1 keer seconds uit typen en voor de rest copy/paste :P

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA