email-adres veranderen in MSN messenger

Pagina: 1
Acties:
  • 303 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• KillerB
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-07 20:18
Is het mogelijk je email-adres te veranderen in msn :?

Ik ben namelijk eens aan het zoeken geweest maar nog niks kunnen vinden. Ik heb geen hotmail adres gebruikt voor msn, maar een ander adres, maar die vervalt binnenkort dus wil ik zonder dat ik me hele lijst kwijt ben een ander mailadres instellen. Maar hoe wie wat waar moet dit :?

Ik heb al op msn.nl/com/net gekeken, daar kun je wel inloggen op die .NET pagina maar daar vind ik ook niks terug....

heeft iemand een idee?

• Timmey
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Volgens mij kan dit niet, je mail adres zit vast aan je passport.

De mensen hebben jou tenslotte ook toegevoegd door je mail adres in te typen.

Denk dus niet dat 't kan.

• komaki
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-03 11:42

komaki

The Hot Zone

Op vrijdag 28 september 2001 15:41 schreef T het volgende:
Volgens mij kan dit niet, je mail adres zit vast aan je passport.

De mensen hebben jou tenslotte ook toegevoegd door je mail adres in te typen.

Denk dus niet dat 't kan.
idd
volgens mij kan het ook niet
ik zou het ook wel handig vinden maar tja.....

Het is net een flipperkast als ik mijn hoofd schud met die 2 hersencellen!!!!!

Verwijderd

t kan niet ;)
daarom is msn ook te makkelijk.. icq is veel ingewikkelder :+

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
tis zegmaar de primairy key

• KillerB
hmm, fijn weer. Msn sucks dus :P

Doe mij maar icq, maarja, dan heb je altijd weer mensen die alleen msn hebben, dus ja, dan moet je wel :(

• Zap
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Zap

~

In de nieuwe versie zit wel een functie om contactlists te importeren en exporteren. Misschien dat je daar wat aan hebt? 't scheelt iig een hoop werk, aangezien je dan niet iedereen weer opnieuw toe hoeft te voegen...
Maar echt je mailadres wijzigen kan volgensmij niet, aangezien alles daaraan gekoppeld is.

#

• E-Rick
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:36

E-Rick

I love it :7

Je mailadres is toch gewoon je msn-loginnaam?? Ookal werkt dat adres niet meer, dan kan je daar toch nog steeds gewoon mee inloggen? Of heb ik t nou mis?!?

Choose life

• Famoso
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Hier nog een passport vraagje:

Ik heb met een niet hotmail account een passport aangemaakt.
Nu zou ik een mailtje moeten krijgen waardoor ik kan bewijzen dat het email adres van mij is.
Dit mailtje heb ik dus niet gehad, en blijft er: Email Address not verified achter mn naam staat.
Weet iemand hoe dit komt en wat de oorzaak ervan is :?
Het gaat btw om een gmx.net account :)

(deze vraag had ik ook al in het msn-storing topic gesteld)

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

Verwijderd

Kijk en dit vind ik dus zo zwak aan MSN. Het is veel fijner om met nummers te werken zoals bij ICQ. Maar Microsoft wil natuurlijk z'n Hotmail accounts erbij gebruiken zodat echt ook iedereen zo'n ding heeft.

Verwijderd

Op zaterdag 29 september 2001 12:50 schreef Zap het volgende:
In de nieuwe versie zit wel een functie om contactlists te importeren en exporteren. Misschien dat je daar wat aan hebt? 't scheelt iig een hoop werk, aangezien je dan niet iedereen weer opnieuw toe hoeft te voegen...
idd , msn zuigt helemaal niet :+

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
Op zaterdag 29 september 2001 13:18 schreef ni_be het volgende:
Kijk en dit vind ik dus zo zwak aan MSN. Het is veel fijner om met nummers te werken zoals bij ICQ. Maar Microsoft wil natuurlijk z'n Hotmail accounts erbij gebruiken zodat echt ook iedereen zo'n ding heeft.
Je kunt ook gewoon een niet-Hotmail adres hebben hoor. Via www.passport.com met elk werkend adres.

DIT IS MIJN WEBSITE

• intoxicated
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Op zaterdag 29 september 2001 13:06 schreef Famoso het volgende:
Dit mailtje heb ik dus niet gehad, en blijft er: Email Address not verified achter mn naam staat.
Weet iemand hoe dit komt en wat de oorzaak ervan is :?
Het gaat btw om een gmx.net account :)
Ik heb met het GMX-address in m'n signature ook een MSN-passport gemaakt en hier werkt het wel allemaal naar behoren. Ik kreeg direct na het submitten van het aanmeldformpje een verification mail. MSN Messenger werkt er gewoon goed mee. Overigens pikt MSN Explorer alleen @hotmail.com en @msn.com adressen.

Ook het inschrijven met een @hotmail.com en daarna stiekum de datafiles van Explorer veranderen heeft geen zin |:(

Maar goed, even over jouw probleem. Als je subscription niet binnen een bepaalde tijd geverifiëerd wordt, vervalt je aanmelding en kun je het opnieuw proberen. Waarschijnlijk was het gewoon een eenmalige storing.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

• Famoso
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Op zaterdag 29 september 2001 13:46 schreef bramvrzt het volgende:

[..]

Waarschijnlijk was het gewoon een eenmalige storing.
Bedankt. :)
Heb net ff een ander gratis email adres aangemaakt en daarmee ook een passport mee aangemaakt.
Ook hier kwam er geen verify mailtje binnen.
Waarschijnlijk dus een storing bij hotmail ja.

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

Verwijderd

Jij had zeker een e-mail van De Digitale Stad??
Dit probleem had ik dus ook... maar ik had ook nog een hotmail e-mail adres, dus de lijst in versie 3.6 geexporteerd en geimporteerd en nu doet ie het met het hotmail adres! Ik kon met versie 4.0 van msn messenger geen optie vinden met im-exporteren... beetje vaag!!

• KillerB
Op zaterdag 29 september 2001 14:39 schreef Tubbietje het volgende:
Jij had zeker een e-mail van De Digitale Stad??
Dit probleem had ik dus ook... maar ik had ook nog een hotmail e-mail adres, dus de lijst in versie 3.6 geexporteerd en geimporteerd en nu doet ie het met het hotmail adres! Ik kon met versie 4.0 van msn messenger geen optie vinden met im-exporteren... beetje vaag!!
Dat zie ik dus ook niet in mijn versie 4 onder xp :?
Geen export te vinden....dan maar ff op me ouwe bak exporteren

Verwijderd

waar kan ik men lijst exporteren dan ? ik gebruik 3.6, windows (XP) messenger zuigt ivm ontbreken van esc-breekt-gesprek-af-functie

iemand ?

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

* dreeke gebruikt ook geen hotmailadres voor MSN
dat is irritant :)

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Pagina: 1