Toon posts:

ratje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag een ratje kopen zonder staartje. Goed voor win en Linux rulezzzz.
maar ook voor wat gaming, op zijn tijd.
Ik zelf d8 aan de Logitech Mouseman Optical Cordless, maar ze zegge dat die lags heeft door het aanpassen van de refreshrates, de Boomslang wil ik niet, liefts optisch. prijs is niet zo belangrijk alles onder de 170 gld is goed.

ik wil graag jullie mening

grtzzz

(b-)

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Je zoekactie naar 'beste muis' leverde 6131 resultaten op. Resultaten 1 - 50.

Anyway, ik heb een logitec cordless mousewheel. Kost ongeveer 70 piek en doet het prima. Nu krijg je van iedereen te horen wat voor hij heeft en welke ze vinden dat je moet kopen. Daar schiet je toch niets mee op. Ga gewoon zelf naar een computerzaak en test er een aantal duh.

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Verwijderd

Ik hou het toch bij een muis.

Maar, misschien is die nieuwe logitech muis wat voor je. Of anders neem je toch een logitech cordless mouseman wheel. Die heeft mijn broer ook en is een goede muis. Ik heb zelf dezelfde maar dan met staartje. Ben daar zeer tevreden over.

• Trebbors
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-08 14:02

Trebbors

Failure is no option!

Op vrijdag 28 september 2001 14:54 schreef Slice het volgende:
Ik wil graag een ratje kopen zonder staartje. Goed voor win en Linux rulezzzz.
maar ook voor wat gaming, op zijn tijd.
Ik zelf d8 aan de Logitech Mouseman Optical Cordless, maar ze zegge dat die lags heeft door het aanpassen van de refreshrates, de Boomslang wil ik niet, liefts optisch. prijs is niet zo belangrijk alles onder de 170 gld is goed.

ik wil graag jullie mening

grtzzz

(b-)
Ik heb geen problemen met die muis... geen lag.