Er zitten leuke dingen in en bergen verbeteringen.... alleen wel spijtig van de beestjes....
Vooral dat lvl met die treintje is ERRUG leuk
net de kermis
Vooral dat lvl met die treintje is ERRUG leuk
Counter-Strike heeft eigenlijk net zo'n inpack als Quake 2 toentertijd ... best leuk eigenlijk dat de gamer steeds meer willen denken en niet zomaar doeloos rond knallen ...
I think therefor I am ... I think
Hij is echt kicken, vooral de Steyr gun is erg relaxed. Ik vind ook goed dat er nu meer verschil is tussen Terrorist en CT. Alleen na 60 sec geen wapens kopen vind ik maar
Maar ja het is gewoon de beste MOD die ik ken.
Maar ja het is gewoon de beste MOD die ik ken.
Nou ik kan je verzekeren het is ook de beste mod van halflife op dit moment. 
Die 2 nieuwe wapens zijn op zich wel leuk maar die uzi is niet echt een lekker ding om mee te knallen. Ik hou het maar mooi op die 4,3(automatisch + inzoom geweer) en anders 4,6(vette sniper waarmee 1 schot dodelijk is)
Ik heb nu ook een originele key van iemand gekregen en kan nu ook mooi online spelen alleen vind ik dat wat minder want die pings zijn meestal te hoog (vooral voor sniperen). Dat werkt dan erg bagger (en ik heb kabel hoor dus....). Wij spelen het spel het liefst op LAN dan is het vele malen mooier en dan vind ik het niet eens jammer als ik doodga
Die 2 nieuwe wapens zijn op zich wel leuk maar die uzi is niet echt een lekker ding om mee te knallen. Ik hou het maar mooi op die 4,3(automatisch + inzoom geweer) en anders 4,6(vette sniper waarmee 1 schot dodelijk is)
Ik heb nu ook een originele key van iemand gekregen en kan nu ook mooi online spelen alleen vind ik dat wat minder want die pings zijn meestal te hoog (vooral voor sniperen). Dat werkt dan erg bagger (en ik heb kabel hoor dus....). Wij spelen het spel het liefst op LAN dan is het vele malen mooier en dan vind ik het niet eens jammer als ik doodga
Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD
Verwijderd
de_railroad is idd zwaar lachen. Alleen zijn al die nieuwe levels wel zwaar groot! 2x inzoomen met een sinperrifletje en je ziet slechts een poppetje van 2.5cm op je 17" scherm
een poppetje va 2,5 cm of ineens een megagroot hoofd ..ik vind die zwarte rand bij het sniperen echt irritant...maar sniperen blijft cool vooral in een assasination map....
cs_747 zuigt als CTŽer....als T is tie wel cool
cs_747 zuigt als CTŽer....als T is tie wel cool
Verwijderd
Weet iemand waarom het nou nog steeds een beta is? Van mij mogen ze wel gouw met de de volledige versei komen. 
De Gameplay is af, het enige wat nu nog verbeterd kan worden is de engine. Mischien overstappen op UT engine? Zou wel megageil zijn zeg...(mits de gameplay maar het zelfde is!)
De Gameplay is af, het enige wat nu nog verbeterd kan worden is de engine. Mischien overstappen op UT engine? Zou wel megageil zijn zeg...(mits de gameplay maar het zelfde is!)
Verwijderd
Die volledige versie komt eraan onder de naam : Team Fortress 2...
Daarom hebben ze Beta 6 zo kut gemaakt, ze zijn bang dat TF2 minder goed zou verkopen als CS Beta 6 cool was. Als je nu CS B6 speelt hoop je dat TF2 snel uitkomt, in tegenstelling tot CS B5.2
Daarom hebben ze Beta 6 zo kut gemaakt, ze zijn bang dat TF2 minder goed zou verkopen als CS Beta 6 cool was. Als je nu CS B6 speelt hoop je dat TF2 snel uitkomt, in tegenstelling tot CS B5.2
Jo Neo2K ik weet niet waar jij zulke onzin weghaalt. Team Fortress 2 is gemaakt door de makers van Half-Life (Valve) en Counterstrike door een andere groep. BTW Counterstrike is een MOD en TF2 een heel spel.
Enneuh is onzin dat ze een MOD verkeerd maken alleen om een ander spel goed te kunnen laten verkopen
Ik vind het wel best dat ie beta blijft. Updaten ze hem nog eens met nieuwe wapens en maps zoals bij beta 6.
En sommige errors die mensen nu noemen ("Monkey Dancing") die had ik ook in beta 5.2 dus dat 6.0 nu opeens verkeerd is nee niet echt....
Enneuh is onzin dat ze een MOD verkeerd maken alleen om een ander spel goed te kunnen laten verkopen
Ik vind het wel best dat ie beta blijft. Updaten ze hem nog eens met nieuwe wapens en maps zoals bij beta 6.
Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD
monkey-dance komt door Sas-pack....dat deleten en ze lopen weer normaal....
TF2 is echt heel anders dan CounterStrike...CS is veel meer teamplay en weinig deatchmatch stijl knallen...(alhoewel je er altijd van die eikels tussen hebt zitten)
TF2 is echt heel anders dan CounterStrike...CS is veel meer teamplay en weinig deatchmatch stijl knallen...(alhoewel je er altijd van die eikels tussen hebt zitten)
Verwijderd
Die eikels hebben meestal wel de meeste kills, degene die de andere steeds voor laten gaan zijn gewoon zwak, en staan ook altijd onderaan, kijk maar dat is hun keuze..
Ik vind overigens beta6 niet zo goed als ze zeggen, er zitten me toch een paar rotvelden tussen...en escape van de terrorists, dat halen ze altijd als ze het willen gewoon door dat grote raam en dan ben je er al..zonder een ct tegen te zijn gekomen..
Ik vind overigens beta6 niet zo goed als ze zeggen, er zitten me toch een paar rotvelden tussen...en escape van de terrorists, dat halen ze altijd als ze het willen gewoon door dat grote raam en dan ben je er al..zonder een ct tegen te zijn gekomen..
Verwijderd
Ik vind oilrig een toffe nieuwe map!
Verder lagd rail-road veel ste veel!
Ik draai mijn eigen Counter-Strike server en sommige maps vragen gewoon TE veel CPU power in beta 6, zoals railroad.
Verder lagd rail-road veel ste veel!
Ik draai mijn eigen Counter-Strike server en sommige maps vragen gewoon TE veel CPU power in beta 6, zoals railroad.
Na een paar daagjes spelen......
Het is zeker weer een verbetering tov Beta 5.2.
Ik vind het leuk dat er nu meer wapens zijn die alleen te koop zijn voor het desbetreffende team. vergroot het aantal mogelijkheden in taktieken, verder zijn de nieuwe wapens een welkome aanvulling, vooral de Steyr Aug rulez
loads of Power. Ik zou alleen graag een dubbelloops shotgun willen zien voor alleen de terrors..... Zou de 3e shotgun worden..... tja... lijkt me wel wat, kan je kiezen, 1 shot en alternative beide lopen tegelijk. Beide lopen leeg = reloaden.
Perfect trouwens dat ze die p90 duurder hebben gemaakt. Ook leuk is de vermindering van de Ammo hoeveelheden, maakt het stukken realistischer. Ook het na 1 minuut geen AMMO meer kopen is wel aardig.
Owh wat betreft de geluiden.... Ik vind het jammer wat ze met het geluid van de Eagle gedaan hebben, 't was stukken krachtiger, echter de meeste geluiden zijn er wel op vooruit gegaan.
Lag lijkt niet erger of minder erg dan in beta 5.2.
Enne... nightvision rulez
Mzzl and zie jou around op 1 van de Demon servers.....
<h3>[GoT]Morgoth</h3>
Het is zeker weer een verbetering tov Beta 5.2.
Ik vind het leuk dat er nu meer wapens zijn die alleen te koop zijn voor het desbetreffende team. vergroot het aantal mogelijkheden in taktieken, verder zijn de nieuwe wapens een welkome aanvulling, vooral de Steyr Aug rulez
Owh wat betreft de geluiden.... Ik vind het jammer wat ze met het geluid van de Eagle gedaan hebben, 't was stukken krachtiger, echter de meeste geluiden zijn er wel op vooruit gegaan.
Lag lijkt niet erger of minder erg dan in beta 5.2.
Enne... nightvision rulez
Mzzl and zie jou around op 1 van de Demon servers.....
<h3>[GoT]Morgoth</h3>
Verwijderd
Ten eerste vind ik dat beta 6 vreselijk lagged, en dan heb ik het niet alleen over railroad, maar over het algemeen..
Verder zijn de levels veels te groot...
Dat je geen ammo meer kunt kopen na een minuut vind ik kut, dan vind ik gewoon dat ze de ammo wat duurder moeten maken na 1 minuut, want met de colt zit je zo zonder kogels...
De oude levels zijn nog steeds gewoon het beste, vandaar dat ook niet alle nieuwe levels op elke server staan...
En dat je niet alle guns kunt kopen vind ik matig, omdat de teams nu niet eerlijk meer verdeeld zijn...
Verder zijn de levels veels te groot...
Dat je geen ammo meer kunt kopen na een minuut vind ik kut, dan vind ik gewoon dat ze de ammo wat duurder moeten maken na 1 minuut, want met de colt zit je zo zonder kogels...
De oude levels zijn nog steeds gewoon het beste, vandaar dat ook niet alle nieuwe levels op elke server staan...
En dat je niet alle guns kunt kopen vind ik matig, omdat de teams nu niet eerlijk meer verdeeld zijn...
Pagina: 1