20X aopen brander brandt niet op 20X

Pagina: 1
Acties:

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-04 12:54
Ik heb een cdrw gekocht, type : Aopen CRW2040, dit is 20 x 10 x 40

Bijgeleverd bij de brander kreeg ik het programma Nero 5.5.

Met Nero wou ik een cdtje gaan branden, natuurlijk op 20X, maar het brandprogramma wil niet sneller dan 16X branden.

Nu mijn vraag : Komt dit door de brander, door het programma, of door iets anders?

Ik heb hier in de search en in de reviews gekeken en ik heb bij de sites van ahead en aopen gekeken, maar nergens een antwoord kunnen vinden, hopelijk heeft iemand hier een antwoord,

Alvast bedankt.

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-04 18:33

nexhil

BAM!

kan er ook aan liggen dat de cdniet sneller wil.

en kijk eens bij de eigenschappen (rechter muisknop--> eigenschappen)van de cd-rw of hij wel op 20X schrijven staat

• Roman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:39

Roman

Aaaaaaaaahhhhhhhh

Dat kan aan de cd's zelf liggen. Ik heb hier een Plextor 16x12x40 en als ik een oude rw erin doe kan ik maar 2x branden :(.

Het kan ook aan je nero liggen, ikzelf heb ook nero en vind het goed. brand altijd op 16x (die brander kan niet meer aan bij mij)

NOW INTERACTIVE! Joystick controls Fry's left ear.

• Gert
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 05-12-2025
RW's kan je altijd alleen branden op de speed waarvoor ze gemaakt zijn, dus moet je gewoon nieuwe cd-rw's kopen. :P

• Krukar
Nee, ik brand gewoon CD-R niet RW, ik heb philips silverspeed, die kunnen tot 24X

Verwijderd

Dat is niet waar ik heb hier rw-tjes die oficeel maar op 4 speed branden, maar hier vrolijk op 10 speed.

• Roman

Roman

Aaaaaaaaahhhhhhhh

welke versie van nero heb je eigenlijk???

• Krukar
versie 5.5 van nero

• Roman

Roman

Aaaaaaaaahhhhhhhh

Misschien moet je een speciale update doenloaden voor jouw brander. Ik heb trouwens versie 5.5.1.8 Plextor (Speciale Plex versie, kun je tijdens de installatie aangeven).

• Krukar
aha, ik zal ff checken voor updates en ik ga op me werk hier zowiezo ff nieuwste versie van easy cd creator burnen >:)
Pagina: 1