Toon posts:

Is er een update van externe toegang voor windows

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
De externe toegang die ik heb, geeft problemen ik heb al geprobeerd om de externe toegang opnieuw te installeren maar dat hielp niet.
Is er een update of een nieuwere versie beschikbaar voor externet toegang voor Windows 98???

Verwijderd

98se? :?
neej, ff serieus..wat gaat er fout dan? assie de ET al lang opnieuw heb geinstalleerd, en het probleem blijft, zou je dan niet denken dat je hoofdprobleem ergens anders ligt?

Verwijderd

Topicstarter
Dat dacht ik eerst ook, maar heb probleem ligt denk ik bij externe toegang, als ik probeert in te bellen met externe toegang, dan krijg ik een foutmelding dat mijn register is beschadigd van mijn Externe toegang dus ik dat misschien een update of zoiets het probleem kan verhelpen???

Verwijderd

Topicstarter
Ja het is Windows 98 SE.

Verwijderd

whum..register erros..altijd leuk...not :r
Heb ik ook tijden lang gehad..iz nie cool..bleek bij mij een kapot blokkie geheugen te zijn :(
Maar dat hoeft niet. Herinstalleer je ET nog es
Boot daarna in dos, en repareer je register met scanreg /fix
Daar wil ik trouwens niet voor verantwoordleijk zijn ,want dan wordt je register wel gerepareerd, maar vanuit dos. dus of dat goed gaat met windows weet ik ff nie..tis alweer laat voor mij :z

Verwijderd

Topicstarter
En als ik mijn Windows 98Se opnieuw installeer (overheen installeer) kan dat niet helpen???

ik hoop van wel *D

Verwijderd

kan...je registrer wordt dan opnieuw aangemaakt, maar als dat toch al een optie is, probeer dan eerst wat ik hierboven zij, scheelt je veel tijd dan :D
Mocht het werken dan
doet dat het niet, dan kun je windhoos er altijd nog weer overnieuw op gooien. Je kan trouwens en reserver copie van je register maken en die weer terug zetten mocht je pc nog brakker draaien dan voor de "reparatie". gewoon ff in de dospromt scanreg invullen. Niet in een shell, want dan wordt automatisch de windows scareg opgestart, maar die werkt nauwelijk, die zou je dus ook nog kunnen proberen. Bij mij werkte alleen de DOS scanreg redelijk/goed.

Verwijderd

Topicstarter
Hij doet het weer *D *D *D *D
Ik heb gewoon Windows 98Se overheen geinstalleerd en toen deed hij het weer.

Nog bedankt voor je reacties *D
Pagina: 1