Toon posts:

Aldi pc& videokaart

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, Ik heb hier thuis nog een aldi pc staan (de p3 500 met riva tnt2 m64 enzo) Opzich nog best snel maar de videokaart zit dus vast op het moederboard :(

Stel dat ik er nou een geforce 2 indoe, doet ie het dan gewoon? of blijft ie de beeldsignalen aan de tnt 2 doorgeven?

Verwijderd

Ten eerste moet je eerst controleren of je wel een apart AGP Slot op je mobo hebt, anders hoef je niet eens aan een GF te denken. Dan zul je een Voodoo 5 PCI ofzo moeten nemen. En ten tweede is het meestal mogelijk om de kaart op het moederbord uit te schakelen dmv een jumper. Dit staat in de handleiding van je mobo. Kan dit ook niet, dan is het ook mogelijk om vie je device manager in windows je Oude kaart uit te schakelen en voor de nieuwe te kiezen
Bishop

• wacko
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-07 12:12
Even ter aanvulling: AGP sloten zijn bruin, PCI sloten zijn wit. Als je geen AGP slot hebt, zul je dus een goedkoper PCI kaartje moeten nemen. En ja, dit kan je er gewoon bij prikken, moet je alleen wel je compu configureren.

Verwijderd

Dat type pc van de aldi heeft volgens mij geen AGP slot..
anders dan word het een pci kaartje..

suc6

Geforce 2MX pci kan dan wel
http://www.tweakers.net/pricewatch/14896

• barkey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-08-2022

barkey

runtime error, goed he....

je kunt ze ook alle2 behouden. kun je met een verlengde desktop werken :9 , 2 beeldpotten!!!

did not reach the following recipient(s):