Ik ben een kleine test aan het maken voor een pagina die een database tabel toont, met opties om te zoeken, toevoegen, aanpassen en verwijderen.
Nu zit ik met een klein probleempje, nl. dat wanneer ik een item verwijderd heb, ik het IFRAME waarin de db staat wil refreshen. Ik heb de search al gebruikt en alles wat daaruit kwam geprobeerd:
- document.frames.frameNaam.location.reload()
- parent.frames.frameNaam.location.reload()
etc.
heb ook gewoon geprobeerd het pad handmatig in te voeren:
- document.frames.frameName.location = "bla.asp"
Maar ook dat werkt niet. De inhoud van het frame wordt inderdaad opnieuw ingeladen, dat is te zien, maar helaas lijkt de info uit de cache te komen want er staan nog records in die gewoon gedelete zijn. Right-click en dan refresh geven WEL de goede inhoud.
Hou krijg ik dit voor elkaar? Begin hier een beetje tegen de muur van te
Een keer teveel ge-
verkeerde categorie soz
Nu zit ik met een klein probleempje, nl. dat wanneer ik een item verwijderd heb, ik het IFRAME waarin de db staat wil refreshen. Ik heb de search al gebruikt en alles wat daaruit kwam geprobeerd:
- document.frames.frameNaam.location.reload()
- parent.frames.frameNaam.location.reload()
etc.
heb ook gewoon geprobeerd het pad handmatig in te voeren:
- document.frames.frameName.location = "bla.asp"
Maar ook dat werkt niet. De inhoud van het frame wordt inderdaad opnieuw ingeladen, dat is te zien, maar helaas lijkt de info uit de cache te komen want er staan nog records in die gewoon gedelete zijn. Right-click en dan refresh geven WEL de goede inhoud.
Hou krijg ik dit voor elkaar? Begin hier een beetje tegen de muur van te
Een keer teveel ge-
Bnet pindle#2913