hoi ik ben nieuw. ik heb intresse in RTS games en shooters, q3 vind ik tot nu toe de beste shooter (demo) en RPG vind ik suxxx. maar dat is mijn mening, en ik heb een squad zoals jullie in mijn naam kunnen lezen die GDI's First Armored Division heet. je hoeft niet perse met NOD te spelen. en verder vind ik dat C&C games (vooral TS en FS) rulen. ik sta op www.powerweb.nl ook bekent als ArmySniper maar die naam was al bezet. ik weet dat raikane en dgk ook net nieuw hier zijn (zaten of zitten nog of ook) op het power forum. ga er maar niet naar toe want het is daar een bende. hier is het wel leuk, maar hoe moet je die *** plaatjes neezetten.
Verwijderd
je kunt alleen maar plaatjes zetten die al op een site staan...
dan moet je de url van die site invullen samen met de naam van het plaatje
bijv:
IMG]http://ele.gamepoint.net/raikane.gif[/IMG
je moet de html codes [img]bij het begin en[/img] op het einde gebruiken
die heb ik hierboven dus ff verandert zodat je het kan zien
enne je kunt berichten die je geplaatst hebt ook editen(veranderen en wijzingen) en das verrekte handig!
dan moet je de url van die site invullen samen met de naam van het plaatje
bijv:
IMG]http://ele.gamepoint.net/raikane.gif[/IMG
je moet de html codes [img]bij het begin en[/img] op het einde gebruiken
die heb ik hierboven dus ff verandert zodat je het kan zien
enne je kunt berichten die je geplaatst hebt ook editen(veranderen en wijzingen) en das verrekte handig!
Verwijderd
Ik ben ook net nieuw op tweakers, en ik heb raikane, dgk en gdi squadcommander al gezien.
hallo lui!
hoe gaat ie dr mee
ik kijk hier al sinds het begin nog nooit gepost geen zin omte registreren
hoe gaat ie dr mee
ik kijk hier al sinds het begin nog nooit gepost geen zin omte registreren
Sassie en Goingin hangen hier ook ergens rond...
OK ff voor de duidelijkheid de meeste forummers van de powerweb die hier zijn, zijn daar weg omdat het daar een zooitje is... Wij hadden (armysniper, Raikane Thunder enz) een groep gevormd (LF1)om de boel daar te zuiveren van die zooi, het lukte aardig en snel waren we verlost van de etters (DD&BUCH)... Maar ze bleven komen... en nu zijn we hem gepeerd... Nu is effe wachten tot dat de rest van de normale forummers ook hier zijn...
OK ff voor de duidelijkheid de meeste forummers van de powerweb die hier zijn, zijn daar weg omdat het daar een zooitje is... Wij hadden (armysniper, Raikane Thunder enz) een groep gevormd (LF1)om de boel daar te zuiveren van die zooi, het lukte aardig en snel waren we verlost van de etters (DD&BUCH)... Maar ze bleven komen... en nu zijn we hem gepeerd... Nu is effe wachten tot dat de rest van de normale forummers ook hier zijn...
Verwijderd
ja ja als in ja dat weten we nu wel.. als iedere newbie een nieuwe topic zou openen over hoe interessant hij/zij wel niet is, is de overzichtelijkheid ver te zoeken.
serieus: who cares?
(niet offensief bedoeld)
serieus: who cares?
(niet offensief bedoeld)
Verwijderd
Laten we dat zo houden, Ok?
Het gemiddeld niveau van Powerweb bezoekers is niet erg hoog (niet persoonlijk bedoeld, maar het was daar 2 jaar terug al een gruwelijke zooi, dus nu zal het nog veel erger zijn). Als je daar boven zit dan zal het je hier een stuk beter bevallen, zit je zelf ook op dat niveau kun je beter wegblijven.
Je zult merken dat er hier Moderators en Administrators zijn die de zaak in de gaten houden. Een belangrijke regel hier is: Geen illegale shit, en nog 1: geen spullen tekoop zetten/te koop vragen. En natuurlijk aardig zijn voor elkaar
.
Het gemiddeld niveau van Powerweb bezoekers is niet erg hoog (niet persoonlijk bedoeld, maar het was daar 2 jaar terug al een gruwelijke zooi, dus nu zal het nog veel erger zijn). Als je daar boven zit dan zal het je hier een stuk beter bevallen, zit je zelf ook op dat niveau kun je beter wegblijven.
Je zult merken dat er hier Moderators en Administrators zijn die de zaak in de gaten houden. Een belangrijke regel hier is: Geen illegale shit, en nog 1: geen spullen tekoop zetten/te koop vragen. En natuurlijk aardig zijn voor elkaar
He he he, ik kom ook van het Powerweb, ben dus ook net nieuw, maar wij zaten in het nieuwe geregistreerde gedeelte en daar hadden wij een groep (geen clan) die de boel een beetje op orde hield, dus iedereen die hier komt en in LF1 (LifeForce1) heeft gezeten kun je gegarandeerd geen slechte dingen van verwachten.
Ik (en misschien ook we) ben er weggegaan omdat het te saai werd, er waren alleen maar posts van mensen die bij LF1 wilden en er konden geen plaatjes neergezet worden.
Zo ging dus het hele feest van de checkpoints (zie bovenste topic) niet meer zo lekker, (p)reviews van spellen zonder plaatjes is waardeloos.
Nu wisten we van The Gathering en nu zitten wij hier.
Ik gedraag me in ieder geval wel, waarom zou ik de boel vern**ken, word niemand blij van en je hebt jezelf er alleen maar mee.
Ok mensen, dat wou ik ff kwijt.
Ik (en misschien ook we) ben er weggegaan omdat het te saai werd, er waren alleen maar posts van mensen die bij LF1 wilden en er konden geen plaatjes neergezet worden.
Zo ging dus het hele feest van de checkpoints (zie bovenste topic) niet meer zo lekker, (p)reviews van spellen zonder plaatjes is waardeloos.
Nu wisten we van The Gathering en nu zitten wij hier.
Ik gedraag me in ieder geval wel, waarom zou ik de boel vern**ken, word niemand blij van en je hebt jezelf er alleen maar mee.
Ok mensen, dat wou ik ff kwijt.
Verwijderd
Hoi,
Voor al die nieuwe hier, waar ik natuurlijk geen problemen mee heb, want ben ik zelf ook geweest..., ik hoop dat jullie allemaal de faq gelezen hebben, want er gaat hier nogal eens iets goed fout....
Voor al die nieuwe hier, waar ik natuurlijk geen problemen mee heb, want ben ik zelf ook geweest..., ik hoop dat jullie allemaal de faq gelezen hebben, want er gaat hier nogal eens iets goed fout....
Verwijderd
ja dit forum roelt gewoon, de laadtijden zijn snel, en er zijn lekker veel intersante topics hier, en natuurlijk het plaatsen van plaatjes hé... mijn logo die iedereen dan kan zien
Verwijderd
Het is hier fantastiessssss (vakantieman). En ik heb al zat illegale dingen gezien en ik ben hier maar nog 1 uur. Hoe werkt het forum hier eigenlijk. Kan je zoeken enzo? Het is wel *** dat je een plaatje van een webpage moet intypen om het zichtbaar te krijgen.
Verwijderd
ehm jullie gaan me toch niet vertellen dat jullie op het powerweb iedereen aan het vragen zijn om hier heen te komen enzo hé?
Want anders zitten er hier strax allemaal van die eikeltjes van 12 jaar enzo die hier gaan lopen kloten
Want anders zitten er hier strax allemaal van die eikeltjes van 12 jaar enzo die hier gaan lopen kloten
Welkom, maar hou je wel een beetje rustig en strooi niet teveel plaatjes rond. Eerste klachten zijn al binnen over jullie (Zie lieve Adjes Forum). Maar, ik denk dat als iedereen normaal doet jullie hardstikke welkom zijn
Verwijderd
Hoi,
Nou ik ben blij dat Rickjanssen de boel hier even een beetje in de hand gaat houden....dat was ook wel nodig...
Nou ik ben blij dat Rickjanssen de boel hier even een beetje in de hand gaat houden....dat was ook wel nodig...
Het lijkt erop dat jullie bang zijn voor nieuwe forummers hier... Eerste klachten? OK we hebben wat andere gewoontes aangezien we van een forum komen, maar bedenk wel dat elke forum anders is opgebouwd. Wij willen ons natuurlijk wel aanpassen. Bedenk wel dat wij diegene waren die de powerweb leefbaar probeerde te maken, wij zullen deze forum niet verpesten of zo. Wij zijn rustig en gedragen ons normaal, dat verwachten we ook van jullie, dus geen gezeik meer dat wij de powerweb hebben verpest of dat we kiddo's zijn want dat zijn we echt niet.
Verwijderd
AAAAAAAAAAAAAAAH! Wat is dit??? Zullen we de site maar veranderen naar : Gathering of newbies?
Tering.. ik weet dat ik ook een newbie ben geweest maar ik ging tenminste niet met mn hele clan,forum,straat,buurt,stad,school vriendenclubje heen. Zouden jullie pls kunnen kappen met dat nonsens gelul want dit slaat echt nergens op. Dit forum heeft tot doel om probs en tips uit te wisselen... niet om elkaar te begroeten....
Scope
Tering.. ik weet dat ik ook een newbie ben geweest maar ik ging tenminste niet met mn hele clan,forum,straat,buurt,stad,school vriendenclubje heen. Zouden jullie pls kunnen kappen met dat nonsens gelul want dit slaat echt nergens op. Dit forum heeft tot doel om probs en tips uit te wisselen... niet om elkaar te begroeten....
Scope
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()