-- Altijd blijven prutsen --
Nieuws en informatie over IPv6 @ Fix6.net | Hosting met IPv6 nodig? Bekijk de IPv6-hosters lijst op Fix6.net/ipv6-webhosting
Verwijderd
Foei... dat mag niet, zie de.... uuuuuuh.......Op vrijdag 28 september 2001 14:19 schreef Vulcano het volgende:
Slotje...
FAQ
Een positieve dan wel.
Vind het juist erg duidelijk. Makkelijkste in het begin is Axis te herkennen aan de lange jas, daarna zie je de details ook wel als je een paar uur langer gespeeld hebt.Op vrijdag 28 september 2001 18:00 schreef Jozzz het volgende:
Ehm...ben ik de enige die niet kan zien wie bij wie hoort? Die verdomde skins lijken teveel op elkaar
With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Yep, in het begin gewoon als medic spelenOp vrijdag 28 september 2001 19:40 schreef heuveltje het volgende:
hmmm shoot first, revive afterwards
Verwijderd
SFPC - Motorrijder - EV - PV - L/L WP - Steun de TET!
goed voor je punten..
Als nazi de documenten terugrippen trouwens ook
If it ain't broken, tweak it!
If it ain't broken, tweak it!
Verwijderd
FF topic artikel lezen???Op zaterdag 29 september 2001 01:17 schreef PhoenX het volgende:
waar slaat dit topic op?
Wolfenstein 3D was erg leuk, en een vervolg zou wel leuk zijn ja ( Rise of the triad was van origine HET vervolg van Wolfenstein 3, maargoed ) maar het is denk ik TE laat.
Het echte "gevoel" van Wolfenstein zit er gewoon NIET in. Dat zal waarschijnlijk ook gebeuren met DooM III.
Want sja.. DooM blijft toch HET spel
C:\>_
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Verwijderd
Als het aan jou had gelegen had RTCW 16 kleuren gehad en nog steeds bijna alles plat. Ik vindt dit echt het domste wat ik ooit gehoord heb, tuurlijk lijkt een vervolg dat 10 jaar later komt niet meer op het origineel.Op zaterdag 29 september 2001 03:14 schreef vinnie_van_wham het volgende:
Leuk bedacht maar voor mij een totale mislukking.
Wolfenstein 3D was erg leuk, en een vervolg zou wel leuk zijn ja ( Rise of the triad was van origine HET vervolg van Wolfenstein 3, maargoed ) maar het is denk ik TE laat.
Het echte "gevoel" van Wolfenstein zit er gewoon NIET in. Dat zal waarschijnlijk ook gebeuren met DooM III.
Want sja.. DooM blijft toch HET spel
Druk op F11, om een screenshot te nemen.Op zaterdag 29 september 2001 21:55 schreef gamer2001 het volgende:
hoe maar je een screen in RTCW????????
39
echt geweldig!
uit de winkelOp zondag 30 september 2001 11:59 schreef MarkyB het volgende:
waar haal ik dit spel vandaan?
Elect a clown, expect a circus.
spelletjesgarnaal ofzo...
-- Altijd blijven prutsen --
Verwijderd
THX dudeOp zondag 30 september 2001 07:43 schreef Homedisc het volgende:
[..]
Druk op F11, om een screenshot te nemen.
/edit
nog een vraag...
wat is de oficieele website
(mijn nederlands is erg goei)
Fun while it lasted: World Community Grid!
Verwijderd
probleem is alleen dat ik 2 vidkaarten in me kast heb (voodoo2 (voor UT) en voodoo5 (red faction en andere nieuwe spellen)), 3x raden welke videokaart hij pakt
enig idee waar ik dat kan configureren ?
airstrikes roeleren trouwens ook, kan je activeren met een smokegrenade (net uitgevonden, moest ik ffies kwijt
Verwijderd
Moderne spellen met een Voodoo 5?Op zondag 30 september 2001 17:53 schreef Vyvre het volgende:
probleem is alleen dat ik 2 vidkaarten in me kast heb (voodoo2 (voor UT) en voodoo5 (red faction en andere nieuwe spellen)), 3x raden welke videokaart hij pakt
Kun je niet de primaire videodriver (voodoo 5) instellen in options ofzo? (voodoo 2 is secundair, toch?)
En anders zet je die voodoos maar bij het grof huisvuil en koop je een GF 3
Verwijderd
Nog leuker is als Lt. bij de axis, een sniper van de allies fraggen door met je verrekijker een wat kleinere airstrike op te roepen!!!Op zondag 30 september 2001 17:53 schreef Vyvre het volgende:
/me heeft nog nooit met een medic gespeeld
airstrikes roeleren trouwens ook, kan je activeren met een smokegrenade (net uitgevonden, moest ik ffies kwijt)
Voodoo 2 eruit slopen, ut doet het ook lekker met de voodoo 5, niet zeiken... Anders Niewe radeon kopen (zie beeldplanken)Op zondag 30 september 2001 17:53 schreef Vyvre het volgende:
/me heeft nog nooit met een medic gespeeld
airstrikes roeleren trouwens ook, kan je activeren met een smokegrenade (net uitgevonden, moest ik ffies kwijt)
www.avpnews.com
Een goede Allies sniper laat het zover niet komenOp zondag 30 september 2001 22:07 schreef Diesel_boy het volgende:
[..]
Nog leuker is als Lt. bij de axis, een sniper van de allies fraggen door met je verrekijker een wat kleinere airstrike op te roepen!!!
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Verwijderd
nieuwe radeon is geen optie, deze voodoo5 heb ik gratis gekregen van een maat uit canada omdat ik hem af en toe wat *cough* Di*x supply...beetje lullig als ik hem dan ga verpatsen voor een andere vidkaartOp zondag 30 september 2001 22:48 schreef skullsplitter het volgende:
[..]
Voodoo 2 eruit slopen, ut doet het ook lekker met de voodoo 5, niet zeiken... Anders Niewe radeon kopen (zie beeldplanken)
en ut doet het niet met de voodoo5
Verwijderd
Verwijderd
ik bedoel minimaalOp dinsdag 02 oktober 2001 20:38 schreef ExiRana het volgende:
Heb zelf 80Fps met een AMd 900MHz Geforce 256 DDRDus als je hoger hebt is het wel goed.
Idd wel een vet game!
Verwijderd
zeker een commando in de console ofzo maar de vraag is welke??
Fun while it lasted: World Community Grid!
Dit zijn de systeem eisen.I. Minimum System Requirements for RtCW Map Test
* Windows® 98/ME/2000/NT 4.0 (with Service Pack 3) OS
* 100% Windows 98/ME/2000/NT 4.0 compatible system (including all 32bit drivers)
* Intel Pentium® II 500Mhz processor or better
* 128 MB RAM
* 16 MB video card
* Microsoft® Direct X® 8.0a (not included)
* 70 MB free hard disk space for game files
* 100 MB free hard disk space for swap files
* 100% fully OpenGL® compliant 3-D video card
* For internet play, 100% Windows 95/98/ME/2000/NT 4.0 compatible 56.6k modem or better internet connection. 56.6k modem play is not recommended for games with more than 8 players total; broadband players should be able to handle up to 32 depending on their connection with the server on which theyre playing.
Ik heb zojuist dit spel voor het eerst gespeelt.
Wat is dat een gruwlijk vet spel zeg.
Maar ik heb wel door dat je een flame-thrower moet hebben, je tegenstanders zien niet meer waar jij bent en jij vlambeert ze.
Ook moet je rondlopen, anders speel je niet lan en lig je op een medic te wachten.
Lekker strategisch spelen dus.
CS leeft bij mij niet lang meer denk ik, als dit spel uitkomt dan ren ik meteen naar de winkel....

zo dan hoef je tenminste niet de hele tijd te gaan klikken
(wel vette screenshots trouwens)
The devil is in the details.
U rule.Op dinsdag 02 oktober 2001 22:44 postte Marc00 een aantal vette pic's: