Verwijderd

Topicstarter
Als je op www.ericsson.com\t65 dan krijg je het nieuwste model van ericsson te zien. :9~
Gaaf telefoontje vinden jullie ook niet??

Maar nu vroeg ik mij iets af, ik heb momenteel erg veel storingen met mijn T28s en ik krijg eventueel een nieuwe telefoon, daar krijg ik spoedig uitslag over. Wat denken jullie, zou ik een kans maken om dan direct een T65 te krijgen?? :) Moet kunnen toch>>

Verwijderd

Topicstarter
Nou :( geen reacties?

Okay okay dit was niet bedoelt om reacties uit te dagen uiteraard, was gewoon een beetje teleurgesteld. Ik ging er gewoon vanuit dat iedereen net als mijn collega erg veel tijd over had. Stom stom |:( stom ik weet het.

• DataCopy
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-03 17:13

DataCopy

Dum vita est spes est

ik hoop het voor je, maar kans.... nee...... :z

| Exceptio probat regulam in casibus non exceptis |

Verwijderd

nice telefoontje :)
Wel een beejte nokia achtig naar mijn smaak..maar das juist goed..want nokia vin ik ook mooi :)
Maar kans? ...neuh...

Verwijderd

Topicstarter
Hey pessimisten, kom op, als ik nu eens wat bij zou betalen, dat zou toch moeten lukken??

Ik hooop niet dat hij dezelfde afwijkingen gaat vertonen als de gemiddelde nokia. (Scherm dood enzo)

Verwijderd

Met geld erbij mischien wel jah, verdienen ze toch weer aan je :P. en ik heb nooit problemen gehad met nokia's...maar dat schijnt tot hetzelfde geluk te vallen dat mn fiets nog nooit is gejat :D:P

Verwijderd

Heheheheh, Die telefoon is een coole uitvoering van de 3310 man! Kijk maar naar de knoppen en het model, denk de kleuren even weg.... Tsss, nou ja ach wat heet marketing?!

Verwijderd

Topicstarter
Met geld erbij mischien wel jah, verdienen ze toch weer aan je . en ik heb nooit problemen gehad met nokia's...maar dat schijnt tot hetzelfde geluk te vallen dat mn fiets nog nooit is gejat :P

>>Wat is jou fiets nog nooit gejat?? Tering ik woon in een dorp en mijn fiets wordt met enige regelmaat gestolen!!! Dus ik maag een kans, en als ik een kans heb, dan lukt het me vsat ook wel. :)

Heheheheh, Die telefoon is een coole uitvoering van de 3310 man! Kijk maar naar de knoppen en het model, denk de kleuren even weg.... Tsss, nou ja ach wat heet marketing?!

>>Ik vind hem niet echt lijken op een nokia 3310, maar okay okay dat is mijn mening. :z

Verwijderd

je te snelle reactie was niet echt nodig geweest.. mensen reageren vanzelf wel als ze dat nodig vinden.
Ik vind die ericssons steeds meer op nokia's gaan lijken echt :r
maar kdenk dat je gaan kans maakt ;)

Verwijderd

Ziet er wel mooi uit, lekker groot scherm :)

• Arthur
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07:56
Ik vind hem niet echt geweldig moet ik eerlijk zeggen. Beetje breed, lijkt groter dan nodig is. Maar ik neem aan dat hij een beetje in het 3330-segment moet komen?

Oh en Ganymedus, ik geef je 0% kans dat je een T65 krijgt. Ten eerste: als je op de door jezelf gelinkte site gaat kijken zie je: "Launch: Q4, 2001". Dat is officieel vanaf maandag, maar zal wel richting november/december worden. Ten tweede zou Ericsson best een beetje dom zijn om hun nieuwste modellen weg te geven die ze nog goed kunnen verkopen. Als je al een nieuw toestel krijgt, zal je wel een T29 krijgen van ze, ook omdat die vergelijkbaar is met de T28.

Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy

Pagina: 1