Toon posts:

3com PCMCIA netwerkkaartje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Toshiba Satellite 320CDT laptop met daarin een 3com pcmcia netwerkkaartje...alles werkt perfect! alleen als ik shit probeer te kopieeren via het netwerk of als er sowieso informatie wordt binnengehaald via de netwerkkaart dan houdt de netwerkkaart er na circa 5 seconden mee op! heeft iemand een idee wat er precies aan de hand is?
thnx alvast...

joris@158crew.nl

Verwijderd

Als je nou eens begint met het vermelden van het type netwerkkaart, en het gebruikte netwerkprotocol...

Verwijderd

geen idee? als je andere drivers nodig hebt zeg het dan want die netwerk kaart deed het eerst ook niet goed bij mij toen had ik andere drivers geinstaleerd en nu doen ze het wel... e-mail of contact me maar bij icq

Verwijderd

Topicstarter
ik gebruik TCP/IP...hij maakt wel contact met het netwerk maar valt vervolgens uit!...nieuwe drivers heb ik ook van de 3com site...3COM 3C59B

Verwijderd

moved HA >> NT

• dhm00
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-08 21:37
Op vrijdag 28 september 2001 13:40 schreef Shaolin het volgende:
geen idee? als je andere drivers nodig hebt zeg het dan want die netwerk kaart deed het eerst ook niet goed bij mij toen had ik andere drivers geinstaleerd en nu doen ze het wel... e-mail of contact me maar bij icq
Dit werkt niet he "Mail me maar"
Andere tweakers willen ook alles weten :(

Anders kan de Search functie ook weg.....

• Zak
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19-08 08:08

Zak

is het een 10/100 kaartje? Bij ons hebbben ze die eruit geschopt omdat het niet goed werkt

Verwijderd

Ik vermoed dat je 3C905B bedoeld? Dat is geen PCMCIA kaart, dus da's niet zo vreemd dat die driver het niet doet. Probeer de 3C574-TX driver eens.
Pagina: 1