Toon posts:

[videokaart cooler]Mede tweakers help mij!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben met spoed op zoek naar een originele complete fan en heatsink met pinnetjes voor een Elsa gladiac ultra of een Creative geforce 2 kaart. Dus zo'n mooi groen ding.

Mijn videokaart is namelijk kapot en ik heb de originele fan niet meer. Wat gelijk staat aan zoiezo geen garantie. Met de originele combo maak ik nog een kans. Er is geen zichtbare schade aan de kaart zelf. :? Dus wat er kaput is weet ik niet.

Ik kan wel :'( Dat ding is verdomme het duurste wat er in mijn computer hangt(hing).

Verwijderd

Je kan Creative mailen dat je fan kapot is, ik kreeg een nieuwe thuisgestuurd.

Verwijderd

Topicstarter
Thanks. Maar ik zoek iemand die er voor mij eentje te koop heeft.

Verwijderd

Topicstarter
Heeft er niemand zo;n ding over?? En iedereen heeft een blue orb :?

Verwijderd

Hoe doe je dat, in een maand je processor en videokaart mollen ?

Verwijderd

Op vrijdag 28 september 2001 13:30 schreef marcell het volgende:
Ik ben met spoed op zoek naar een originele complete fan en heatsink met pinnetjes voor een Elsa gladiac ultra of een Creative geforce 2 kaart. Dus zo'n mooi groen ding.

Mijn videokaart is namelijk kapot en ik heb de originele fan niet meer. Wat gelijk staat aan zoiezo geen garantie. Met de originele combo maak ik nog een kans. Er is geen zichtbare schade aan de kaart zelf. :? Dus wat er kaput is weet ik niet.

Ik kan wel :'( Dat ding is verdomme het duurste wat er in mijn computer hangt(hing).
mail me even ik heb er denk ik wel een.of 06 21815457

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 28 september 2001 15:44 schreef Oltje3 het volgende:
Hoe doe je dat, in een maand je processor en videokaart mollen ?
Geen idee?
k heb voor de zekerheid al een andere voeding in mijn kast gehangen. Maar anders weet ik ook niet wat het kan zijn.
Pagina: 1