Toon posts:

MSI K7T Pro RAID en GeForce 2 Pro probleem???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een systeem besteld met een MSI K7T Pro RAID moederbord (met twee Maxtors in RAID0) en een Club3D GeForce GTSPro 64Mb DDR videokaart. Mijn leverancier zegt dat deze combi niet werkt. Hij beweert zelfs dat dit mobo in RAID config sowieso niet werkt in combinatie met GeForce Pro of Ultra kaarten. Hij stelt daarom voor om er maar een GeForce MX kaart in te stoppen... Als ze de RAID controller uitzetten schijnt het ineens wel te werken. Herkent iemand dit probleem? Slaat de analyse van de leverancier ergens op?

Ik heb al veel gelezen over problemen met (oude) MSI K7T Pro borden, maar dit heb ik nog niet gezien...

• RubZie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-11-2024
Kan je neit direct helpen met je prob, heb wel dit mobo, maar geen GF...
Makkelijkste is effe MSI bellen (zie www.msi-computer.nl) en naar iemand van de technische dienst vragen. Die helpen je vrij aardig, zo ondervond ik toen ik belde over het hele USB gezeik.
Mailen werkt ook maar dan trager :) Succes

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:16

MaDLiVe

.-Observer-.

DIt is een bekend probleem, maar gold d8 ik alleen voor de nieuwe msi k7t266 met raid.
Dan gaat ie opeens bestanden verwijderen waardoor windows niet meer draait.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen