Toon posts:

Diablo II Collectors Edition.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
zoals de fans al zullen weten komt er een collectors edition van Diablo II uit, met wat leuke extra's als een audio CD en een DVD. Hoe kan ik hieraan komen? Ik probeer hem namelijk net te pre-orderen op Amazon.com en daar krijg ik te zien dat ze hem niet buiten de US sturen. Weet iemand hoe ik er dan wel aan kan komen, welke online-winkel hem wel buiten de US verstuurd want het lijkt me erg cool om deze versie te kunnen krijgen.

Alvast bedankt, Alexander

• DareDevil
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20-02 16:29
Dat zou ik ook graag willen weten :)

Paradigm: Shift happens.

Verwijderd

Topicstarter
En ik ben eruit (hoop ik dan maar. ;)) www.ebworld.com heeft de order aangenomen, wel teringhoge shippingkosten ($35, waardoor de totale order op $95 komt.. ruim 200 piek dus) maarja, krijg je dan ook wel iets moois voor terug. :9

• Raymond v/d H
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 28-10 19:18
ok... Knap stom om nu uberhaupt D2 te bestellen... aangezien het nog wel een BEHOORLIJK tijdje gaat duren voordat ie uit is....

Verwijderd

200 piek is wel veel. Nu maar hopen dat het spel echt zo goed wordt.

Ik heb ergens gelezen dat men het spel 7 juli uitbrengt.

Duurt idd wel bar lang, ik had het spel al met kerst willen spelen. Voorlopig vult UT het gat aardig.

Verwijderd

Topicstarter
Hoezo stom? Tis een gelimiteerde oplage, als je die een week voor de release besteld kan je die vast niet meer krijgen.
Pagina: 1