Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

UNREAL TOURNAMENT GEHEIME DEUREN ???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey Peoples,

Ik speel nou al een tijdje UT via het net en ik zie continue mensen geheime deuren openen, als ik vervolgens op de plek ga kijken kom ik er gewoon niet door.
Er schijnen er honderden in te zitten, maar WAAR ???. Misschien kunnen we met z'n alle alle deuren vinden..dus weet je er één te vinden vertel dan WAAR? en ook graag HOE je hem moet openen.

Verwijderd

Sommigen door erop te schieten...

Als je echt een level van binnen en buiten wil kennen moet je hem maar eens openen in UnrealED, of een practice session starten met jezelf als enige speler.

• Force
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-07-2023

Force

Kan iemand ff me neus afvegen?

Als je in de vierde level op de derde verdieping bij die grote zuil links afgaat en dan aan het einde rechts (links brand een fakkel) door een smalle naar links draaiende gang. Je komt dan in een kamer met 4 uitgangen, neem de uitgang met de trap naar beneden, je komt weer in een kamer. In deze kamer staan 2 kratten. Schiet eerst op de linker en dan op de rechter. Rechts van je gaat dan een geheime deur open.

Leven is als een pijpkaneel, iedereen zuigt eraan en krijgt zijn deel.

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

Oke hier komt er een van Zeto :)

Je hebt bij de flak cannon onder een geheime kamer. Je staat dan in een kamer met in het midden die ronde muur. Dan moet je ff kijken in de richting van dat schuine stuk dat omhooggaat. Dan draai je iets naar rechts en als het goed is zie je daar een soort van lichtje op de muur zitten (beetje blauwig) ga daar ff voor staan en draai direct 180 graden dan zie je wel waar de secret door zit. En als verassing zit daar dan de ShieldBelt :)

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

• MixMasterMike
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-03 11:26

MixMasterMike

Impervious

Over welke map heb je het aXe? In the Codex zit ook een geheim deurtje. Als je bij de Sniper Rifle bent moet je ff rechts bij de trap naar beneden op een wit stuk in de hoek van de muur schieten. Als verrassing ligt daar Invisebility.

I'll catch you on the flip side....

• aXe

aXe

[#]aXe

Jow MixMasterMikie kan je niet lezen ofzo. Wat staat er bij mij als eerste regel en laatste woord????? ZETO
Ik kan ze allemaal wel zowat opnoemen maar dan laat ik ze liever zien dan hier een enorme lap tekst neer te kwakken :)

Oja in de Codex zit ook een ShieldBelt! Als je die lift omhoog gaat richting die kamer met de open lucht enzo dan moet je direct als je de lift af bent doorlopen. Dus over die houten planken enzo doorlopen totdat je bij de muur bent en loop dan maar eens door... ja hoor een nepmuur met een shieldbelt er achter :P

Verwijderd

Topicstarter
Hey force,

Je ken me natuurlijk ook op m'n werk mailen.
of bellen !! BTW waar ben je die velden aan het downloaden??? ik zit hier op 64 k dus ik ken makkelijk ff helpen.

Doei SUKKEL (even voor de anderen SUKKEL is bij ons vriendelijk bedoeld)

• MixMasterMike
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-03 11:26

MixMasterMike

Impervious

Sorry aXe ik zal ff wat beter opletten de volgende keer :).

I'll catch you on the flip side....

• johnwoo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 13-11 13:00

johnwoo

3S-GTE

Ik was laatst ff aan het spelen, ineens sta ik in een klein kamertje met een zwart-wit foto van een of andere vent aan de muur en het opschrift 'Pretty Fly' eronder. Wie is dat? (Zal wel een van de developers zijn maar ik weet niet hoe die eruit zien dus...). Ik weet niet meer welk level...

4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1

Verwijderd

Topicstarter
Die pretty fly heb ik ook wel eens gezien.
Zit in DMGrinder in een doodlopend hokje naast een lift. Als je dat kamertje inloopt en je blijft er een paar sec in ga je dood !!
Kzou aleen weer geen flauw benul hebben hoe die geopend moet worden.

Verwijderd

volgens mij heeft johnwoo SWAT 3..

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 06-10 09:22

Clay

cookie erbij?

"Pretty fly" zit in Codex of Wizdom. nix grinder

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

• _Alien_
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 09-11 09:10
In de UnrealED zijn er 2 textures van 'Pretty Fly...' en op de andere '...for a white guy', met ernaast een foto van een ontwerper?

Verwijderd

Daar hebben ze het ook over

In Codex, zit er dus zo'n kamertje met die foto, als je op die foto schiet komt er "for a white guy" te staan, eerst staat er alleen pretty fly

maar ik wil wel eens weten hoe die duer open moet

Verwijderd

Topicstarter
Oh sorry van die DMgrinder...ik heb ongeveer 100 maps dus ik nou het niet meer zo bij..BTW keb al een paar leuke trucjes erbij geleerd.

• Goingin
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-02-2023
Heeft iedereen het nieuwe Bonuspack al gedowed??
kijk o.a. maar ff op www.planetunreal.com , en dan de link "files" kiezen.
Naam is UTBonuspack.zip
In het zip bestand zit een gewoon opstartbestand, ook al is het dan geen .exe of .bat bestand.

Zitten een aantal nieuwe levels en botskins in.

• aXe

aXe

[#]aXe

Als "Die Hard" UT'er hebbie die vrijdag toen al gehaald :)
En ik vind die Skaarj skin wel koel. Die warcow is wat minder naar mijn mening.
Wat wel weer koel is zijn die relics die rulen :)

Oja als je een relic wil droppen moet je dit ff in console tikken:
set input (de key die je wilt gebruiken) mutate TossRelic

Lekker handig als je niet zoveel health hebt en ff wil switchen van speed naar regeneration relic :)

Verwijderd

Topicstarter
Kijk. Dat is nou eens info. Kad ut bonuspack wel maar dat van die console wist ik nie. Had ik na verloop van tijd ook wel achter gekomen, maar ben een beetje te lui om het ook echt uit te gaan zoeken.

p.s. die klote warcow is wel klote om een headshot toe te dienen.
Pagina: 1