Ik heb een behoorlijk probleem. Ik heb net win200 geinstalleerd op IDE omdat F6 tijdens het installeren geen zin had. Win2000 herkende toen alsnog mijn Maxtor harde schijf niet. Nou ja, alles goed zou je denken, eerst even SCSI/Raid controller installeren met Promise drivers, stekker van de HD in de ATA100 pluggen en draaien maar... NIET DUS.... :(:(
Wat is mijn probleem, kan iemand mij helpen??? Ik heb een A7v met kt133 chipset 384 MB geheugen AMD Athlon Thunderbird 850 Mhz. Verder zit mijn HD (Maxtor DiamondMax Plus 20,4 Gb 7200 rpm) in een Cooldrive (lijkt me geen extra probleem... toch?)
Verwijderd
Heb exact hetzelfde probleem gehad met mijn config (bijna identiek)
Idd installeren op de ide poort win2000 opstarten, via drivers installeren en dan de ultra dma drivers installeren.
Pc uitzetten,kabeltje hd van ide naar ultra dma en hup starten maar
Idd installeren op de ide poort win2000 opstarten, via drivers installeren en dan de ultra dma drivers installeren.
welk Bios en welke via drivers gebruik jij en hoe installeer jij ze? Want zo heb ik het ook geprobeerd, maar dat deed ie dus niet...Op vrijdag 28 september 2001 15:00 schreef mig_01 het volgende:
Heb exact hetzelfde probleem gehad met mijn config (bijna identiek)
Ik heb het al gevonden... Er stond in mijn lijstje hardware een mass storage controller die nog onbekend was
Die dubbelklikken, aangeven dat het een SCSI/RAID controller is, en dan de drivers die op flop staan even aangeven en toen was ik klaar... best wel simpel... en dan te bedenken dat ik er echt een partij heb lopen kloten, zeg.... Hier zijn wel een aantal woorden aan vuilgemaakt, maar vanaf nu niet meer!!! :):):) Hardstikke bedankt voor de hulp!!!
Pagina: 1