uploaden naar een frontpage server?

Pagina: 1
Acties:

• Tjeerd
  • Registratie: Oktober 1999
  • Nu online

Tjeerd

Be Original, Be Yourself.

Topicstarter
Om kort te zijn, ik moet een site uploaden naar een server die al1 frontpage(extensions) ondersteunt, betekent dit ook dat ik al1 maar via Frontpage kan uploaden? En zijn er ook alternatieven (lees: ftp/frontpage-upload proggies :?) om iig je bestanden te kunnen uploaden naar een Frontpage-server? Kep de site zelf gemaakt in Dreamweaver.

(FTP werkt dus niet :( )

www.tjeerd.net - To repeat what others have said, requires education, to challenge it, requires brains.

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:14
Yep, moet idd met Frontpage. Das ook meteen reden 1 om geen Frontpage te gebruiken :D :P :+

• GraasGast
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 03-09 17:11

GraasGast

Analogue Heaven

kan je niet gewoon ftp doen?

en idd, frontpage zuigt, dreamweaver roelt :)

• Tjeerd
  • Nu online

Tjeerd

Topicstarter
Kon ik idd maar FTP doen, dat wil dus niet :(

Djeez zeg, ik heb ook nog nooit met Frontpage gewerkt, kep een half jaar met ASP moeten werken :r, maar ik houdt het toch echt liever bij de combo Dreamweaver/PHP/MySQL :D.

Zwaar gaar dit, waar zat Frontpage nou ook alweer bij? Te downloaden van de MS-site of staat het nog ergens op een Windowze-CD-versie? Of bestaat er ook een proggie waarmee je kunt 'Frontpage-connecten' naar de server?

www.tjeerd.net - To repeat what others have said, requires education, to challenge it, requires brains.

• Dennis
Huh? Je kunt wel gewoon FTP-en naar een frontpage server volgens mij hoor, mits er een FTP is. Maar dan werken de extentions alleen niet.

Verwijderd

hmmmmmm, importeer die files in een frontpage web, en dan overschieten

• Tjeerd
  • Nu online

Tjeerd

Topicstarter
In reactie op dennisdotcom, dan ben ik gek :)

Ik log in op FTP met de *juiste* inloggegevens, maar ik heb de beheerder van die server gemaild dat dat niet werkt. Vervolgens krijg ik een meeltje:
"U kunt inderdaad niet FTP'en naar deze site. Dit staat los van het feit of u
bij ons inbelt of niet, maar komt door het feit dat dit een Frontpage
site is. Voor Frontpage sites bieden wij geen FTP aan, aangezien het door
elkaar gebruiken van FTP en de Frontpage upload faciliteit problemen
oplevert. U zult dus de site moeten uploaden via Frontpage."
Blijkbaar is Frontpage dus wel verplicht, als ik FTP doe, connect-ie wel, maar hij gaat blaten dat m'n username en wachtwoord niet goed zijn, die zijn 100% ok.

• Dennis
Op vrijdag 28 september 2001 12:57 schreef Nestor_ het volgende:
Blijkbaar is Frontpage dus wel verplicht, als ik FTP doe, connect-ie wel, maar hij gaat blaten dat m'n username en wachtwoord niet goed zijn, die zijn 100% ok.
Het is niet standaard zo, maar in dit geval is het dus zo ingesteld door de beheerder, die gaat er blijkbaar vanuit dat je Frontpage gebruikt oid. Het hoeft iig niet, bijvoorbeeld de RAQ series hebben ook beide mogelijkheden.

En Frontpage gebruikt (als ik me niet vergis) andere inloggegevens als de FTP, dus dat zou je ff aan je beheerder moeten vragen :)

• Tjeerd
  • Nu online

Tjeerd

Topicstarter
Owkeej ik ben dus gedoemd om Frontpage te gaan gebruiken, nu de vraag: *waar* kan ik Frontpage dan vinden? Klinkt misschien wat onbenullig (kvoel me net zo'n newbie), maar ik kan het niet vinden op een Office CD of bij de Windoze2000-Software, ik weet dat het er vroeger bij zat ergens, maar waar?

Help.

• edwinistrator
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-03-2022
Pagina: 1