Toon posts:

Redalert II Computer een beetje te simpel

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
en ik wil niet via Internet spelen, omdat ik geen kabel of iets dergelijks heb. Bestaat er een programma om de computer grotere bases te laten maken? En dus een lastigere vijand wordt?

Ik ga je zien

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:29

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Level graad omhoog zetten :+

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

• DroogKloot
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

Of de rules.ini 'hacken' :)

Verwijderd

de RA2 AI is idd zwaar bagger, zelfs op het moeilijkst is ie zo voorspelbaar als de pest. nietleuk.

Verwijderd

Dan speel je toch gewoon skirmish met 7 Brutal Enemy's? Dan is het volgens mij toch niet echt makkelijk meer.

Verwijderd

Topicstarter
De op een na laatste reactie snapt wat ik bedoel. Ik wil dus harder dan brutal. Ik heb al 4 vijanden op brutal geprobeerd en dat win ik(soms). Maar ik wil gewoon tegen een goede vijand spelen. Ik wil maar zeggen dat wanneer je eenmaal een goed leger hebt (30 V3 + lucht en grondverdediging je nooit meer kunt verliezen, terwijl dat in een netwerkgame niet zo hoeft te zijn.)

• Tranzity
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Niks is zo leuk om met menselijke tegenstanders te spelen.
Na een tijdje weet je wat de computer gaat doen tijdens een skirmish game, een menselijke tegenstander is altijd anders.

Daarom rulen netwerk/internet games ook zo (zolang er niet gehacked wordt, zoals Diablo 2 open battle.net en CS.)

• Frenkpie
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-02 10:24

Frenkpie

"Crocs Rule !"

ik heb altijd vet veel moeite met 2 brutal enemies :P

Verwijderd

Hm, tijd niet gespeeld :)
De computers zijn idd best voorspelbaar
Rijden eerst in de buurt bij je basis, staan ff stil en rijden dan je basis in

Als je defence maakt die ze op hun "stopplek" kan molle heb je verder geen zorgen
En wat air defence maken en je bent klaar

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05-2025

GZ

!!

Ik zit nu in de laatste missie van de allies op normal. Vind het toch wel pittig, wordt telkens afgemaakt.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Verwijderd

allied spelen is heel simpel, kies france, pleur 3 a 4 grand cannons neer, wat air defence, stouw spion vijandelijke factory in, bouw 15 prism tanks en je hebt gewonnen.

en nephilin: t'is world war IV, niet world war IIII :)

Verwijderd

Misschien dat Yuri's Revenge het wat moeilijker maakt voor je. Daar zitten echt veel nieuwe stoere units bij :9

• Chello200
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-11-2022
Wacht ff op Yuri's revenge Die AI zoekt je zwakke plek en valt daar aan ! And they adapt ! :P

dikzak

Pagina: 1