MM SiteSpring, iemand ervaringen?

Pagina: 1
Acties:

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-09 21:58
Heeft er hier al iemand 'werk' ervaring met Macromedia SiteSpring?? Zo ja, hoe bevalt het, wat zijn de nadelen, etc.

http://www.macromedia.com/software/sitespring/
(voor diegene die niet weten waarover ik het heb)

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:14
Ik heb er geen ervaring mee, maar ik heb wel de screenshots bekeken. Toegegeven, het ziet er fraai uit, maar volgens mij zit het complex in mekaar, en op sommige momenten een beetje een rare lay-out.

De prijs ligt wel achterlijk hoog, das wel jammer. Soortgelijke producten zijn MS Frontpage, dat heeft ook zo'n "navigatie".

Waarom probeer je niet de trial ?

• rickmans
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

rickmans

twittert

Ziet er uit als een CMS. Mijn ervaringen met custom made CMS'jes is dat er altijd wel iets ontbreekt of dat er iets niet kan op de manier dat jij wilt, maar goed dat is mijn mening. Ik persoonlijk zou altijd kiezen om zulke zaken zelf te ontwikkelen kost wel iets meer tijd en geld maar je hebt wel iets wat helemaal aan je eisen voldoet.

Don't mind Rick

Verwijderd

Op vrijdag 28 september 2001 12:22 schreef rickmans het volgende:
Ziet er uit als een CMS. Mijn ervaringen met custom made CMS'jes is dat er altijd wel iets ontbreekt of dat er iets niet kan op de manier dat jij wilt, maar goed dat is mijn mening. Ik persoonlijk zou altijd kiezen om zulke zaken zelf te ontwikkelen kost wel iets meer tijd en geld maar je hebt wel iets wat helemaal aan je eisen voldoet.
MM Sitespring is geen CMS, maar een Website Development Management System, een WDMS.

't is erg cool, het doet site beheer/versie beheer/workflow....alles wat je als zelf respecterend webstudiootje goed kan gebruiken.

Wij gaan het hier waarschijnlijk aanschaffen, ook al vinnik het wat aan de dure kant.

Het is cool...

(mooie feature: het filemanagement word gedaan door een flash 5 movie.....COOL!)

B.

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-09 21:58
Het is idd aan de dure kant. Maar ik meen dat daarbij wil 10 user licenties zitten. Dus eigenlijk moet je de prijs door 10 delen en dan heb je het over een aantrekkelijk prijsje.

Het is idd een WDMS en totaal GEEN CMS! Sitespring maakt het mogelijk om met meerdere mensen tegelijkertijd aan een project te werken. Dus er zitten dingen in als workflow, todo, version control, etc. Op Feature Toer staan genoeg plaatjes, etc om een idee te krijgen van het geheel. Daarnaast is er nog een leuke video.mov die ook het een en ander laat zien.

[edit]
linkje naar video

• brammetje
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-01-2025
ik heb me ooit eens ingeschreven als beta-tester, maar heb het nooit gedownload omdat ik toen nog gewoon 56k had, en je een flink systeem er voor nodig had..

het lijkt mij btw wel een goed pakket.

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-09 16:29
Het idee erachter is goed.......en wat ik ervan gezien heb is erg indrukwekkend. Denk alleen niet dat het binnen ons bedrijf past.

Verwijderd

Ik heb toen de eerste presentatie gezien op FF2k1 NY, en was danig onder de indruk......
't is cool en ik wil het hebben.....

B.

Verwijderd

Sitespring maakt het mogelijk om met meerdere mensen tegelijkertijd aan een project te werken
dis niet nieuw, adobe golive 5 heeft fit ook al, geen reden voor mij om over te switchen..okeej, adobe is soms wat irri en onlogisch..maar i luv it nu :P inclusief zijn tekort komingen ;)
Pagina: 1