Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
I got a problem-solver and its name is revolver
Ik kom er ook wel doorheen alleen het is gewoon ZWAAR irritant.
Links hinten , rechts hinten
12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV
U kunt uw kophorer aansluiten op de rugzijde van de audiokaart, daarmet u uw naburen niet tot last zijdt.
De luidsterkte kunt u middels de regelaar in de Windows taaklijst anderen.
Het is allemaal niet zo slim als het lijkt.
Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024
kan je liveware 3 dr niet op zetten??Op zaterdag 29 september 2001 12:35 schreef Brian Dickens het volgende:
En dat dacht je... ik heb ook eens gekeken, maar nee hoor ze kennen daar de Audigy nog niet...
Waarschijnlijk zitten daar wel drivers i.
ZWEI: RAUSMACHEN alte soundkarte!!!!!!!!!
DREI: INSETZEN neue soundkarte!!!!!!
FERTIGGGG
(en dat alles in het schreewerige deutsch....HILFE!)
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
looooooolOp zaterdag 29 september 2001 17:44 schreef Moody het volgende:
EINS: der pc AUFMACHEN!!!!!!!!
ZWEI: RAUSMACHEN alte soundkarte!!!!!!!!!
DREI: INSETZEN neue soundkarte!!!!!!
FERTIGGGG
(en dat alles in het schreewerige deutsch....HILFE!)
Verwijderd
Speciale? CNR slot bedoel je?Op zaterdag 29 september 2001 20:41 schreef iefje het volgende:
HOE krijg je dat ding nou in een KT7A![]()
![]()
Je moet toch zo'n speciale PCI bus hebben
Verwijderd
Nee, die grote wat je hier ziet:Op zaterdag 29 september 2001 20:42 schreef 4ThloN1000 het volgende:
[..]
Speciale? CNR slot bedoel je?
Verwijderd
Hoe kom je daar in godsnaam bij, de Audigy is gewoon een doodnormale PCI-kaartOp zaterdag 29 september 2001 20:41 schreef iefje het volgende:
HOE krijg je dat ding nou in een KT7A![]()
![]()
Je moet toch zo'n speciale PCI bus hebben
64-bits pci slot dus?Op zaterdag 29 september 2001 20:44 schreef iefje het volgende:
[..]
Nee, die grote wat je hier ziet:
[afbeelding]
Verwijderd
Op de site staat half length PCI 2.1 slotOp zaterdag 29 september 2001 20:46 schreef TweakGuy het volgende:
[..]
Hoe kom je daar in godsnaam bij, de Audigy is gewoon een doodnormale PCI-kaart
Al wat ik nu weet
Verwijderd
Da's dus een doodnormale moderne PCI slot.Op zaterdag 29 september 2001 20:55 schreef 4ThloN1000 het volgende:
[..]
Op de site staat half length PCI 2.1 slot
Al wat ik nu weet
Verwijderd

TerraTec SiXPack 5.1 (Gewoon PCI Slot)

Dit vind ik toch wel een andere interface hoor.
En tot nu toe vind je die verlengde PCI interface alleen op server moederborden.
het enige verschil is dat de Audigy aan de voorkant ook een inhammetje in de connector heeft. Dat betekent waarschijnlijk dat hij zowel in 33 als 66 Mhz PCI sloten zal werken. Geen 64-bit whatsoever. Btw: sommige 64 bit PCI kaarten kunnen ook gewoon in een 32-bits slot geplaatst worden. Ze missen dan uiteraard wel de extra bandbreedte van 64-bit PCI, maar die extra connector zit er dan gewoon naast zeg maar.
Verwijderd
Nope. Kijk maar een naar dat ijzeren plaatje aan de linkerkant van de kaart. De afstand tussen dat en de connector is even groot bij beide kaarten. Die audigy kan dus _NIET_ in een gewoon PCI slot.Op zaterdag 29 september 2001 22:37 schreef Metten het volgende:
het enige verschil is dat de Audigy aan de voorkant ook een inhammetje in de connector heeft. Dat betekent waarschijnlijk dat hij zowel in 33 als 66 Mhz PCI sloten zal werken. Geen 64-bit whatsoever. Btw: sommige 64 bit PCI kaarten kunnen ook gewoon in een 32-bits slot geplaatst worden. Ze missen dan uiteraard wel de extra bandbreedte van 64-bit PCI, maar die extra connector zit er dan gewoon naast zeg maar.
Verwijderd
Lijkt me lomp om een kaart op de markt te brengen die niet in de "normale" pci sloten past, loop je een hoop verkopen mis!
//edit
wat is Minidisc center precies ?
dat wil ik ook weten. het zat ook bij de 1e live's, maar bij mijnes heb ik niks gesien. zal wel bij de platinum horen.Op zaterdag 29 september 2001 23:22 schreef KeRsTmAnNeKe het volgende:
wat is Minidisc center precies ?
maar ik las dat het nu gewoon bij de audigy player en x-gamer versie hoort te zitten. ben heel benieuw wat het kan.
Minidisc Center is geleverd bij de platinum versies van de audigykaart. Op (de vroeger gehete) LiveDrive die je in een leeg 5 1/4 inch slot douwt zitten verschillende aansluitingen. Zo zit er ook een aansluiting voor je MiniDisc speler. Ik weet het niet helemaal precies, maar ik meende dat je met dit programma je muziek/geluid vauit je computer kunt "downloaden" naar je MiniDisc-speler. En het kan dan ook andersom, als je bijvoorbeeld een CD-R wil branden met muziek van de MiniDisc. Zelf ben ik overigens meer een voorstander van MP3-spelers, dus die aansluiting zal ik waarschijnlijk nooit van m'n leven gebruiken, maar dat terzijde. Nou, dat wast!Op zaterdag 29 september 2001 23:29 schreef weareborg het volgende:
[..]
dat wil ik ook weten. het zat ook bij de 1e live's, maar bij mijnes heb ik niks gesien. zal wel bij de platinum horen.
maar ik las dat het nu gewoon bij de audigy player en x-gamer versie hoort te zitten. ben heel benieuw wat het kan.
GRTZ!
Remco
Verwijderd
Edit: nog steeds niks gevonden.......
Verwijderd
Op zaterdag 29 september 2001 23:05 schreef iefje het volgende:
[..]
Nope. Kijk maar een naar dat ijzeren plaatje aan de linkerkant van de kaart. De afstand tussen dat en de connector is even groot bij beide kaarten. Die audigy kan dus _NIET_ in een gewoon PCI slot.
Dat ding heeft twee gleuven: eentje op de plek waar bij een 32 bits pci connector een key zit, en nog eentje waar bij een 64 bits slot een key zit.
Conclusie: hij past in beide.
May clinging breasts always come to your aid in the kitchen!
Verwijderd
Op zaterdag 29 september 2001 23:15 schreef Tarin het volgende:
[..]
Dat MEEN je niet.. dan pastie dus op bijna geen enkel standaard mobo?
jeumig..
Verwijderd
Op zondag 07 oktober 2001 11:07 schreef Uitvreter het volgende:
Kijk eens ff goed naar het plaatje van dat moederbord, en dan naar het plaatje van die Audigy.
Dat ding heeft twee gleuven: eentje op de plek waar bij een 32 bits pci connector een key zit, en nog eentje waar bij een 64 bits slot een key zit.
Conclusie: hij past in beide.
* hneel heeft namelijk hier al een Audigy liggen, maar wacht nog op z'n Tyan Tiger moederbordje (met zowel PCI64 als "gewoon" PCI)
Okee, niet helemaal goed...Op zaterdag 29 september 2001 23:35 schreef Remco2001 het volgende:
[..]
Minidisc Center is geleverd bij de platinum versies van de audigykaart. Op (de vroeger gehete) LiveDrive die je in een leeg 5 1/4 inch slot douwt zitten verschillende aansluitingen. Zo zit er ook een aansluiting voor je MiniDisc speler. Ik weet het niet helemaal precies, maar ik meende dat je met dit programma je muziek/geluid vauit je computer kunt "downloaden" naar je MiniDisc-speler. En het kan dan ook andersom, als je bijvoorbeeld een CD-R wil branden met muziek van de MiniDisc. Zelf ben ik overigens meer een voorstander van MP3-spelers, dus die aansluiting zal ik waarschijnlijk nooit van m'n leven gebruiken, maar dat terzijde. Nou, dat wast!
GRTZ!
Remco
De minidisc center wordt ook geleverd bij de Live! Platinum versie. Het is een klein programmatje waarmee het makkelijker moet zijn om mp3 muziek op je minidisc te zetten. Een minidisc recorder maakt bij het opnemen alleen nieuwe tracks aan indien de muziek vanaf een cd komt of indien er ongeveer 3 seconden geen geluid is. Bij het optisch opnemen van mp3's krijgt de minidisc recorder geen signaal waardoor alle nummers aan elkaar worden 'geplakt'. Wat de minidisc center doet is tussen elk mp3 nummer 3 seconden wacht met het afspelen van de volgende mp3, waardoor de minidisc recorder een nieuwe track aanmaakt alvorens weer het nieuwe nummer gaat opnemen
Mooi zou je zeggen... d8 ik ook, maar ik krijg bij het gebruiken van het programmatje alleen maar 'plopjes' door de muziek heen, dus ik gebruik gewoon winamp met 'manual playlist advance' zodat ik zelf wel 3 seconden wacht. Het nadeel is hierbij dat je er wel bij moet blijven om telkens het nieuwe nummer te starten
Verwijderd
Die staan dus gewoon op http://www.americas.creative.com/support/Op vrijdag 28 september 2001 13:07 schreef Deddiekoel het volgende:
Ook reeds gedaan, en al met Creative zelf aan de gang gegaan. Maar dat zal allemaal wel weer minimaal een weekje duren....Dussss zoekik een snelle oplossing. Het liefst via een download!
Je kan die kaart wel selecteren, maar als je uiteindelijk door alle menu-tjes heen bent staat er allen maar dat ze nog niet te krijgen zijn.
Half oktober voor XP, je mag verwachten dat ze voor de rest dan ook wel wat hebben.
Ook de beta's uit de meuktracker zijn niet meer te downen.
Wat een pech zeg
Verwijderd
http://www.tweakers.net/nieuws/16076Verder is er ondersteuning voor een tweetal FireWire poorten en het laatste belangrijke punt is het gevreesde Secure Content Support
Over een week pas krijg ik de CD van Creative binnen...