Doorluskabel VooDoo1 kaart PCI gezocht

Pagina: 1
Acties:

• TheShadow
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-07 19:22

TheShadow

Automonteur in hart en nieren

Topicstarter
Jaja, We gaan weer terug in de tijd :)

Ik kan naast m'n huidige superdeluxe TNT2 onboard videokaart een extra Voodoo kaart krijgen van een kameraad. Sjoepie! (Maarja, wat moet je als je met geldgebrek zit...)

Het probleem is alleen dat hij de VGA doorluskabel kwijt is. Hem kennende vindt hij m ook niet weer... Ik heb er eigenlijk ook niet zo'n behoefte aan om m'n vga kabel de hele tijd om te gaan pluggen..

Hebben jullie misschien een idee waar ik die kabels kan krijgen?
Owja, een AGP kaart is nog geen oplossing omdat ik geen AGP slot heb. |:(

Een dag niet geprutst is een dag niet geleefd.

• MrTinux
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:15

MrTinux

Terug van nooit weggeweest.

Als je een TNT2 hebt, wat moet je dan met een Voodoo1? Ik denk dat op alle (nou je de meeste iig zeker) de TNT2 de Voodoo er helemaal uitblaast....
Als het nou een Voodoo2 was zou het een andere zaak zijn...

ik kan je alleen helaas niet aan zo'n kabeltje helpen. Sorry.

"Hij doet 't niet" = onvolledige informatie

• AttiX
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-08 23:43
Hoi!

I heb nog een voodoo2 12 MB+doorlusKabel. Je mag dit Kaartje wel van mij HEBBEN. Als jij de verzendosten betaald...mail mij op: SKategoat@gmx.net

Kan i mischien toch nog 1 iemand blij maKen met dit aartje. Drivers zitten erbij op CD-Rom, btw...

• TheShadow
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-07 19:22

TheShadow

Automonteur in hart en nieren

Topicstarter
Op vrijdag 28 september 2001 12:23 schreef MrTinux het volgende:
Als je een TNT2 hebt, wat moet je dan met een Voodoo1? Ik denk dat op alle (nou je de meeste iig zeker) de TNT2 de Voodoo er helemaal uitblaast....
Als het nou een Voodoo2 was zou het een andere zaak zijn...
[opletmode] Het is een ONBOARD tnt2!!
[/opletmode] Het grote nadeel van een onboard VGA kaart is de snelheid. Als je er zelf 1 had kon je het verschil duidelijk zien... Ik zit nu GP3 te spelen met ongeveer 12frames/sec en bijna alle games schokkerig. Mag ik dan een alternatief zoeken tot ik een nieuwe PC samenstel met GeForce? :?

Een dag niet geprutst is een dag niet geleefd.