Toon posts:

Real Time Strategy Games

Pagina: 1
Acties:
  • 141 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Als het goed is komt C&C Firestorm komende week uit, voor de illigalen hier die kunnen em al downloade op de Warez sites :0 :) ;)

• Neelix
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 10-02 11:56
Hallo he, ben jij ff zielig met junior member bezig...

Er is een optie 'edit' bij je posts hoor....

en je plaatjes werken nog steeds niet..

Don't worry, it's all just 1's and 0's.

Verwijderd

Uhum...? Is er iets mis met Junior Member??

*KUCH?*

Verwijderd

Topicstarter
ja hallo ik ben hier pas voor het eerst enne
weet ik veel waarom er junior member bij staat, ik heb nix aangevinkt ofzo
enne wat betreft dat plaatje dat fix ik nog wel, ik kan het in iedergeval wel zien :)

Verwijderd

Topicstarter
nu moet het werken...
Afbeeldingslocatie: http://ele.gamepoint.net/raikane.gif

Verwijderd

Doet die gast nou nog steeds mee....

Enne, gaat het al wat vlugger multiplayer of hebben ze er niets aan veranderd, want ik vond het niet vooruit te branden...starcraft was tenminste snel en flitsen, net als warcraft II

• dgk
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-12-2024

dgk

Ik heb hem sinds gisteren de complete versie met filmpjes en al... En het is lang niet zo telurstellend als TS...

DGK

• Ceaser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-02 11:53
Waar kan je hem dan met filmpjes enzo downloaden?
Ik heb hem wel alleen zonder filmpjes
(Easywarez.com >:) )

Verwijderd

Topicstarter
hmmm Ik ben nu al weer een paar dagen aan het Tib. sunne (helaas nog zonder Firestorm want kreeg em niet gedownload van
easywarez :( )
maar Tib. Sun roelt nog steeds, en het is dus 10x beter dan Star Craft !
trouwens The Spirit of Kane shall live forever (hmm 't lijkt wel of ik van een sekte ben :) )

PEACE THROUGH POWER ! :P

Verwijderd

warez@home.com
Kun je hem vinden.

Verwijderd

Topicstarter
warez@home.com ??? hoe kom ik daarop want als ik dat intype kom ik op de site van @home en das geen warez site...das een waardeloze site :)

• dgk

dgk

Ik heb een copy gemaakt van de complete FS, ik koop hem toch zodra die in de winkel te koop is... Zal ik ff wat dingen verklappen?

DGK

Verwijderd

Topicstarter
als het goed is komt Firestorm ergens deze of volgende week uit, ik ga in iedergeval vanmiddag ff kijke in de stad of ie er heel misschien al is, dan koop ik em natuurlijk metteen :)

Verwijderd

Uhm.. ik snap persoonlijk niet wat jullie zo leuk vinden aan dat TS en FS...
Toen ik TS voor het eerst in handen kreeg was ik erg teleurgesteld. Ik had er veeeeeeeeeeeel meer van verwacht. Al die tijd wachten met screenshots van hier tot tokyo en die screenshots waren dus lekker bijgewerkt met artwork he...

Nee ik zie het verschil nauwelijks tussen red alert en tiberian sun.. alleen de grafix misschien.. verder nie... maar dat is mijn mening. Ik ben ook een FPS persoon...

:)

En trouwens .. dat FS vinnik ook maar zuigen...echt een typische westwood addon...

• dgk

dgk

OK, ik geef het toe TS was lang niet zo goed als iedereen verwachte... Maar de addon is wel vet, ik heb net de eind filmpje bekeken en alles rond Kane werd duidelijk... :)

Als je FS toch niet gaat kopen verklap ik de einde maar NOD en GDI werken samen tegen Cabal... Uiteindelijk winnen ze... En op het einde zie je een klone van een cyborg Kane en daarboven een beeldscherm dat gezicht van half Kane en half Cabal laat zien...

Verwijderd

Topicstarter
Tis niet zo raar dat TS tegenviel, vondt ik namelijk ook wel een beetje, dat kwam gewoon door die hele hype erom heen, al die plaatjes en geruchten etc etc...
Toch is TS zeker beter dan RA, vooral online
is TS vette kick!

Verwijderd

nou hallo, ik ben nieuw, raikane en dgk zullen me wel kennen van ArmySniper, helaas was deze naam al bezet. en FS gaat het maken! misschien wat weinig units om erbij te doen, maar die juggernaut gaat NOD van de grond vegen. of zelfs de aardbol. en is er iemand die in GDI's First Armored Division wil? het is een clan (DUH) en je hoeft niet perse met GDI te spelen om mee te doen. we moeten de clan alleen nog ff registreren. we hebben 6 members...

Verwijderd

Topicstarter
hey niet spotte met The Brotherhood, Kane leeft nog ( nou ja tis maar hoe je het bekijkt :) )dus in het volgende deel (of addon) van C&C is ie er weer :P :)
Afbeeldingslocatie: http://ele.gamepoint.net/raikane.gif
hehehe PEACE THROUGH POWER

• dgk

dgk

Heh heh er is een unit wat het vermelden waard is en dat is core defender, je mag hem (proberen) vernietigen in de laatste missie... De core defender is grote reus met 2 obelisk lasers... Geen peuleschil om deze grote jongen te verslaan...

DGK

Verwijderd

met 4 poten?

Verwijderd

Is hij net zo groot als de mamoth mk. II, of (hopelijk) groter ?

• dgk

dgk

Nee hij staat op twee poten, en schiet met zijn handen...

DGK

Verwijderd

Misschien is het leuk om een MOD te maken waarmee je hem kunt bouwen ?

Verwijderd

maar er is een een NOD unit die op vier poten loopt een nieuwe bij FS. maar niemand kan de orca bombers tegen houden! orca bmbers lead the way!
\image{orca bombers lead the way!}

Verwijderd

hoe zet je die plaatjes en smileys neer?!

• dgk

dgk

Bedoel je misschien de cyborg reaper? Je kan gewoon de fsrules.ini vanaf www.tiberian.com downloaden en veranderen zodat je zelf ook de Core Defender kan bouwen... Alleen hij is een beetje groot, het is geen gezicht als hij wordt gebouwt in je fabriek... In de laatste missie van FS veranderde een gebouw in een Core Defender, misschien maak ik mijn mod zo dat je die gebouw moet bouwen en dan moet undeployen om een Core Defender te krijgen...

Misschien kunnen met elkaar ideeen uitwisselen voor mods... Nu FS er is wil ik overnieuw beginnen met mijn mod, de beste manier om een mod te maken zonder bugs :)

Wat is trouwens je ICQ nummer Raikane?
Die van Armysniper mis ik trouwens ook...

Verwijderd

Topicstarter
Voor meer info over dit forum moet je bij faq kijken bij het hoofdmenu daar staat alles uitgelegd.
:) :( :P :o :+ ;) :>

• dgk

dgk

Misschien is het een goed idee om de GDI Hoofdkwartier hierheen te verplaatsen, aangezien bijna iedereen van onze TS clan hier ook aanwezig is...

Oh ja, mijn pc hangt nog steeds om de 3 minuten en ik nog bezig met FS, dus de komende tijd kan ik beter niet TS via het internet spelen...

Verwijderd

Eerlijk gezegt(nu niet kwaad op mij worden), ik heb met Red Alert meer plezier gehad dan met TS, dus ik weet dan niet of dan TS:Firestorm wel zo goed wordt als de meesten verwachten, maar dit kan allemaal verkeerde gedahten van mij zijn....

• dgk

dgk

FS was beter dan ik verwachte... Dit is een add-on waardoor ik weer geloof in Westwood

Verwijderd

Heeeeeeee, ik ben het Cajun voor diegenen die me niet kennen. Ik zie al een paar bekende namen. Ok, dit heeft niks te maken met RTS's dus nu over het onderwerp. Ik wil eigenlijk weten wat er nou meer online word gespeeld? RTS of 1tPSemU? Ik vond FS eigenlijk zeeeeeeeer zwak voor een addon. Gewoon te weinig nieuwe units!!!!!!! Ok, die unit's zijn wel kewl, maar Westwood kan meer. Dat hebben ze voorheen al zat keren bewezen, dus dit is mijn mening over FS.

Verwijderd

Topicstarter
yes Schumi gewonnen, nu maar ff een potke
tiberian sun spelen :)

Verwijderd

hallo jij bent sub zero! de oude subzero! van powerweb. enne..zal ik doen van GDI hoofdkwartier, maar check nog ff powerweb om de laatste informatie e kunnen lezen, ik ga het niet helemaal hier overschrijven. dus ik ga ook nix verklappen dus check powerweb maar. en wat er in de e mail staat is dus nog niet alles, de rest staat op registratie verplicht onder de naam attentie voor alle nog wat...

Verwijderd

Topicstarter
hey GDI squad comander, haal dat bovenste bericht maar weg klik op editen!!!rechtsboven bij dat bericht , en zet er voor mij part is wat interesant RTS games nieuws neer ofzo

Verwijderd

ok. FS komt deze week (denk ik)

Verwijderd

Topicstarter
ja dat firestorm deze week uitkomt wist ik al maar dat het 60 piek !!! :( :(
gaat kosten wist ik niet!!!! GVD das wel duur voor een addon!!
:( :( :( :(

Verwijderd

het gaat 50 piek kosten. :) ik heb een tijdje gespaard >:)...

Verwijderd

Check www.mankind.net das pas een Strategy game en het mooiste is dat je het GRATIS mag downloaden Ja Gratis echt waar.
Wat krijg je er voor :de client 18MB
9 miljard planeten ,een armada aan verschillende schepen (moet je wel eerst bouwen) en je kan een vriend die mee doet kontrole geven over jouw vloot (als je ligt te slapen ofzo) want het spel gaat 24 uur per dag door.
het is zelfs zo ziek dat je een radarstation een SMSje kan laten sturen naar je mobiel als ie iets dedecteerd.

Das pas een spel..

Kid out of here.

Verwijderd

Total Annihilation is nog steeds de beste RTS IMHO. Dat spel is bijna 3 jaar oud en ziet er beter uit dan TS :P

• dgk

dgk

Klinkt verdomt goed in mijn oren, ik ga het meteen uitbroberen... :9

Verwijderd

geloof ik niet, TS is the best. (ok. FS is beter)

Verwijderd

Topicstarter
hmm dat Mankind klinkt heel leuk en aardig maar met die demo kun je niet online spelen!! :(
enne C&C Tiberian Sun is en blijft de beste RTS van dit moment :P

Verwijderd

Mankind is volgens mij iets als 10six van Heat.net. (Reclame, reclame)

Verwijderd

Topicstarter
ach ja ik ga vrijdag gewoon Firestorm halen
en de rest zal wel, als dat Mankind echt zo leuk is haal ik em wel van internet hehehe
>:) >:) >:)

Verwijderd

Als je kabel hebt kun je misschien leuk downloaden, maar ik niet met 56k6 in een klein gehucht. Dat wordt weer lenen en kopieren. Zucht.

Verwijderd

Hmmzzz De gratis client kan je online spelen alleen is het niet mogelijk om een mega grote vloot te bouwen dan moet je reggen. voor 50$ of je koopt de game in de winkel voor 75 piek...

Kid out of here.

Verwijderd

Topicstarter
euh ik kom niet online met die demo, ik moet een soort cd-key invullen en als ik dat niet doe (want ik heb natuurlijk geen nummer) dan zegt ie dat er geen free account meer mogelijk is...
en aangezien je die demo alleen maar multiplayer kunt spelen :(

Verwijderd

FS is uit!!!! :) :) :) :) :) :) :) :) sniper heeft em al >:)

Verwijderd

Topicstarter
Hey ik heb sinds vandaag Firestorm :)
ik zal hier een paar dingen neerzetten die me opgevallen zijn, tijdens het spelen:
De missies:
de eerste 4 GDI levels waren op de "normaal" mode een makkie, ik ben nu dus bij level 5 in ongeveer 2 uur spelen.
Multiplayer: de AI van de computer is volgens mij sterk verbeterd, hij kwam zelfs
met harvesters "mijn" tiberium jatten, en hij begon snel met Cyborg Reapers te klooten
Ik heb ook dat World Domination is bekeken
het lijkt me wel leuk alleen toen ik inlogde bleek er niemand te zijn...komt misschien omdat nog niet iedereen Firestorm heeft denk ik...
Al met al is Firestorm een waardige Addon voor Tiberian Sun denk ik, alleen de prijs viel me wel tegen, 60 piek voor een uitbreiding vindt ik wel aan de dure kant...
Pagina: 1