Hallo,
Ik ben bezig met een systeem om data uit een database op te halen, die vervolgens in sessie variabelen te drukken en dat weer in een form te zetten (ik ga die sessie variabelen nog omzetten naar 'normale' btw).
Als ik nu mijn record ophaal dan doet hij het bij de eerste pagina wel maar aangezien het een grote database is en de invoer/wijzig velden verdeeld zijn over 8 pagina's link ik na de eerste door naar een volgende via een parse pagina'tje dat de variabelen uit de form in de sessie zet omdat ik ze aan het eind van de rit allemaal in keer keer wil Adden.
Link ik nu door naar de 2e pagina dan krijg ik een hele leuke foutmelding:
Ik ben bezig met een systeem om data uit een database op te halen, die vervolgens in sessie variabelen te drukken en dat weer in een form te zetten (ik ga die sessie variabelen nog omzetten naar 'normale' btw).
Als ik nu mijn record ophaal dan doet hij het bij de eerste pagina wel maar aangezien het een grote database is en de invoer/wijzig velden verdeeld zijn over 8 pagina's link ik na de eerste door naar een volgende via een parse pagina'tje dat de variabelen uit de form in de sessie zet omdat ik ze aan het eind van de rit allemaal in keer keer wil Adden.
Link ik nu door naar de 2e pagina dan krijg ik een hele leuke foutmelding:
Dit is mijn asp pagina, althans het belangrijke deel, ik paste ff niet het hele form erbij anders wordt het zo'n ontzettend lange post:Error Type:
Provider (0x80004005)
Unspecified error
/270901/wijzigen/wijzigen2.asp, line 6
Nu als ik een poosje wacht en dan die 2e wijzigen pagina refresh krijg ik de data wel op m'n scherm dus ik vermoed dat er iets zit met een time-out maar ik ben niet zo ASP ervaren nog dat ik er zelf uit kom. Kan iemand me helpen?<%recordid=request.querystring("ID")%>
<%
Dim conn, RS, vSQL
Set conn = server.createobject("ADODB.connection")
Conn.Open "DSN=webdam"
set RS = Server.CreateObject("adodb.RecordSet")
sSQL = "SELECT * FROM Gegevensinvoer WHERE ID = " & recordid & ""
Rs.Open sSql, Conn, 3
%>
<% Do While Not RS.EOF %>
<% Session("Vormgevingnav") = RS("Vormgevingnav") %>
<% Session("Vormgevingknop") = RS("Vormgevingknop") %>
<% Session("Vormgevingsnelheid") = RS("Vormgevingsnelheid") %>
<% Session("Vormgevinggrafisch") = RS("Vormgevinggrafisch") %>
<% Session("Vormgevingtaal") = RS("Vormgevingtaal")%>
<% Session("Vormgevingtekst") = RS("Vormgevingtekst") %>
<% Session("VormgevingBlinden") = RS("VormgevingBlinden") %>
<% Session("VormgevingKleuren") = RS("VormgevingKleuren") %>