Toon posts:

Dream system SONY DAV-S800

Pagina: 1
Acties:
  • 67 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben benieuwd of er een forumlid is, dat in het bezit is van de SONY DAV-S800. Ik ben nl. van plan om dit systeem aan te schaffen en wil daarom weten wat zijn/haar ervaringen hiermee zijn.

• Remko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-02 19:12
Dream system ?????? design van dat ding is ok maar het geluid dat dat ding produceerd is :r , sony heeft nog steeds niet geleerd om een fatsoendelijk dvd set te maken , ze gebruiken nog steeds een Passieve subwoofer .. je hebt dus niet het echte 5.1 geluid , qua volume valt de set hierdoor ook zwaar tegen ... en dat voor 3 mille :r gewoon .. ga dan liever voor minder design en kies voor de pioneer dv55 die klinkt tenmiste nog goed ..

Verwijderd

Op vrijdag 28 september 2001 20:03 schreef Remko het volgende:
Dream system ?????? design van dat ding is ok maar het geluid dat dat ding produceerd is :r , sony heeft nog steeds niet geleerd om een fatsoendelijk dvd set te maken , ze gebruiken nog steeds een Passieve subwoofer .. je hebt dus niet het echte 5.1 geluid , qua volume valt de set hierdoor ook zwaar tegen ... en dat voor 3 mille :r gewoon .. ga dan liever voor minder design en kies voor de pioneer dv55 die klinkt tenmiste nog goed ..
dat ding is 2000 piek geen 3000, en hij kan SACD afspelen

Verwijderd

Ach, je kan het overdrijven vind ik.
Ik heb zelf deze set en stel niet zoveel eisen en vind het prima geluid hoor.

Groter, beter, duurder etc. blijf je altijd houden.

Deze set vind ik een mooie startersset en past dus goed bij me.

Beste kun je gewoon naar zo'n hifi-zaak gaan en gewoon eens tussen die boxen gaan zitten denk ik.

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 08:55
Oud topic en niet bijster nuttig :P

Dit topic is gesloten.