NOW INTERACTIVE! Joystick controls Fry's left ear.
Dit klinkt wel koel ja
Maar is toch simpel te regelen: leg een pijp aan tussen raam en je pc, en zet een ventilator op die net als bij een stofzuiger een luchtstroom veroorzaakt.
ach...in een volgend leven lach je er om!
Bnet pindle#2913
Kia E-Niro 2019 Executiveline. OTGW/HA Enthousiasteling.
Osiris: hoe lang kan die slang zijn, hoelang heb jij en heb je nog meer info ?
Verwijderd
gewoon een dikke delta hp 120mm aan beide kanten van de slang bevestigenOp vrijdag 28 september 2001 10:54 schreef azazel het volgende:
En dan maar hopen dat er geen vliegen en spinnen in kruipen!
en dat melkpakkending van Femme is idd al een hele tijd terug, toen t.net nog errug groen was! (letterlijk
ach...in een volgend leven lach je er om!
Verwijderd
Zal ik doen. Maar hoe moet ik er dan een cd-rom in doenOp vrijdag 28 september 2001 11:06 schreef azazel het volgende:
Nog beter.....zet je kast in de winter gewoon OP het dak!
grab een oude p60 oid uit de kast drop er een cdrom in en share die over het netwerkOp vrijdag 28 september 2001 11:11 schreef Roman het volgende:
[..]
Zal ik doen. Maar hoe moet ik er dan een cd-rom in doen
Verwijderd
Met een ladderOp vrijdag 28 september 2001 11:11 schreef Roman het volgende:
[..]
Zal ik doen. Maar hoe moet ik er dan een cd-rom in doen
ieeeepppppp :P
En vergeet niet dat je dan ook eens in de frisse lucht komt.Op vrijdag 28 september 2001 11:16 schreef VROEM! het volgende:
[..]
Met een ladderGoed tegen RSI
Of krekels...Op vrijdag 28 september 2001 10:54 schreef azazel het volgende:
En dan maar hopen dat er geen vliegen en spinnen in kruipen!
Moest laatst ff m'n DVD speler aansluiten.. vind ik 3 dooie krekels in mijn kast..
2 op de bodem en 1 zat op de flatcable die tussen m'n CDROM & brander zit...
brrrrrrrrr....splatsh...
weg beestje
moet je wel je kast gaan poetsen (zou krekel geleiden ?)
Verwijderd
denk et wel... vriend van mij heeft een keer een spinnetje in z'n kast gehad. Hij was vrolijk aan het computeren, en opeens gaat de hele boel uit. Hij dus eens kijken in de kast, was er een spinnetje dat vrolijk over het mobo aan het wandelen was helemaal ge-electrocuteerd.Op vrijdag 28 september 2001 15:37 schreef Skuzz het volgende:
moet je wel je kast gaan poetsen (zou krekel geleiden ?)
Dit is veel makkelijker aan te leggen als met lucht denk ik. geen dikke buizen, geen fans.
Geen inspiratie
Verwijderd
lekker smerig water krijg je danOp vrijdag 28 september 2001 16:12 schreef martijn12345 het volgende:
Ik denk dat dit idee nog beter werkt, en makkelijker uitvoerbaar is als je waterkoeling hebt. Je verlangt de slangen naar je reservoir een paar meter. Ze je reservoir buiten, en klaar. Of als je een inline-waterkoeling hebt zet je je radiator gewoon buiten.
Dit is veel makkelijker aan te leggen als met lucht denk ik. geen dikke buizen, geen fans.
warme vochtige lucht condenseert op koude oppervlakten
dus: je (kan) een druppende slang krijgen als de verschillen echt groot zijn
verder met insekten enzo, moet je er een stukje fijn (hor) gaas ofzo voor zetten
de lucht moet goed aangezogen worden, dus je hebt dikke fans nodig
lijkt me niet zo een puik plan
Verwijderd
Spinnen geleiden dus elektriciteit. Bromvliegen ook
ik vind het idee verder te evr gaan..net als waterkoeling..maar goed..dit is een "tweakers" forum..dus et mag
ehh.. ok.. wat je zou kunnen doen is buiten een rostertje maken, filter erin.. dan maak je een soort buiging erin (net als je bij gootstenen hebt) en dan pas naar je pc laten lopen.. dat lijkt mji een goeie oplossing om vocht en dat soort dingetjes te voorkomen.. (ow jah..stop er wel een vochtvreter in de slang.. die balletjes die in een zakje zitten weet je wel?)
Ontwikkelaar van NPM library Gleamy
Hehe zo een heb ik ookOp vrijdag 28 september 2001 17:19 schreef answer_man het volgende:
alles (probeer maar met zon tennisracket waar stroom doorheen loopt die gebruikt worden als vliegemepper) (hebben wij nl
)
Kia E-Niro 2019 Executiveline. OTGW/HA Enthousiasteling.
Juist! zie topic van mijOp vrijdag 28 september 2001 16:38 schreef 001Michael het volgende:
Maar dan is de kick van het LUCHT koelen er af want waterkoeling is natuurlijk altijd beter maar je moet voor lucht koeling wat meer moeite doen om je proc hard te laten lopen dus dat geeft uiteindelijk een beter gevoel van prestatie
Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04
vliegjes muggen en ander bugz
*I asked for a shotgun, not an anti-aircraft!
- shotgun? that must be the guns that fire a shot....
*yes.. you must be the brains
Verwijderd
Jij wist niet dat het buiten wel eens regent of sneeuwt ?Op dinsdag 02 oktober 2001 12:30 schreef azazel het volgende:
[..]
Verwijderd
Als je je CPU-tje lekker hebt overklokt in de winter en hij loopt goed is er niets aan de hand. Maar als de temperaturen dan gaan stijgen zul je hem weer moeten terugklokken. (tenzij hij ook bij die hogere temps stabiel draait, maar dan is die hele extra koeling zowiezo al overbodig).
Terugklokken is vervelend (requires reboot) en je bent weer terug bij af. Wat nog erger is... je bent niet thuis, PC staat aan en de nederlandse weergoden besluiten er maar weer eens een zonnige uitschieter tussendoor te gooien. Dat gebeurt, doe je nix tegen. Deze week was daar nog een voorbeeld van. Ene dag 8 graden, volgende dag 19!
Als de processor goed loopt bij 8 kon ie wel eens een boel te warm worden als de ingeblazen temp ineens 2 1/2 keer zo hoog is...
Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!
Gr33tz TuRk