Toon posts:

Overklokken wil niet meer!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een Duron 700, Abit KT7 Raid. Hiermee kun je goed overklokken. Ik deed dit via de BIOS. Maar om een of andere reden werkt dat niet meer. Wanneer ik nu de BIOS wijzig verandert dit tijdens het opstarten niet. Er blijft gewoon 700mHz staan. In de BIOS staat die dan bijv. wel op 800 of 8x100 of iets dergelijks.

De potloodstreepjes zijn wel aangebracht op de goede plek. Daar ben ik honderd procent van overtuigd.

Weet iemand wat het probleem is?

Bij voorbaat dank!!

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:19

Sjaak_Afhaak

Bleh!

* Sjaak_Afhaak is nog niet zo overtuigd van die potloodstreepjes..

ik bedoel dat bij mij na plusminus een half jaar ik de streepjes simpelweg opnieuwd heb moeten zetten. daarna waren mijn problemen voorbij.

succes

Hier staat tekst

• 0siris
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-05 18:18
ook ik heb dit soort problemen gehad, bleek idd aan de streepjes te liggen. Bleek dat mijn koelpasta (doodgewoon wit spul toen nog) over de streepjes heen "zweette".

Gewoon ff goed gummen, opnieuw zetten, en liefst koelpasta gebruiken die niet "uitloopt". Of koop van die bison geleidende lijm (HEEL klein potje met een kwastje) en maak de streepjes permanent.

ach...in een volgend leven lach je er om!

Verwijderd

moved HA >> PMG

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:36

Exirion

Gadgetfetisjist

[OCM] lijkt me beter ;)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-05 10:48
Jep, lijkt me ook op een streepjes probleem..

Heb ik zelfs overigens ook.. Streepjes lijken er goed op te staan, maar toch niet te gebruiken..

Gewoon opnieuw proberen, ander potlood, of inderdaad zilverlijm (of achterruit verwarming repareer setje ofzo!)

• 0siris
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-05 18:18
ik heb die lijm idd bij zo'n sjonne-autowinkel gekocht :)

ach...in een volgend leven lach je er om!

Pagina: 1