::: flickr.com/kolnedra ::: Nikon D80 + Sigma 18-200mm f/3.5-6.3 DC + Sigma 10-20mm f/4-5.6 EX DC HSM
Jah en!!
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Verwijderd
JEZZZZZZZZZZZUSSSS christus.. waar slaat in godsnaam die reactie op, ZOOOW nutteloos jeeezzus als je wat zegt, ZEG DAN WAT NUTTIGS man... kijk het antwoord is natuurlijk duidelijk... KOOP EEN NORMALE PC...Op vrijdag 28 september 2001 12:06 schreef bAdmuTs het volgende:
Jah en!!![]()
![]()
MAAR JA DAT JIJ DAAR TE DEBIEL VOOR BENT
vuile n00b
Nu weet je wat nuttelooz is loser
Verwijderd
En dit was wel nuttig ? Negeer het gewoon en geef zelf antwoord.Op vrijdag 28 september 2001 12:46 schreef B0nenMaN het volgende:
[..]
JEZZZZZZZZZZZUSSSS christus.. waar slaat in godsnaam die reactie op, ZOOOW nutteloos jeeezzus als je wat zegt, ZEG DAN WAT NUTTIGS man... kijk het antwoord is natuurlijk duidelijk... KOOP EEN NORMALE PC...
MAAR JA DAT JIJ DAAR TE DEBIEL VOOR BENT
vuile n00b
Nu weet je wat nuttelooz is loser![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
...niet dat dit nuttig was...but u know
Kan aan mij liggen maar volgens mij zat Bonenman flink te flamen, niet dat ik hem ongelijk geef, want een dommere opmerking als badmuts kan je toch echt niet maken.
Eigenlijk moet je gewoon alle post van bad ontnemen omdat hij gewoon zo snel mogelijk in de huiskamer wil.
Zet er maar een slotje op, wordt toch niet over het onderwerp gepraat.
Eigenlijk moet je gewoon alle post van bad ontnemen omdat hij gewoon zo snel mogelijk in de huiskamer wil.
Zet er maar een slotje op, wordt toch niet over het onderwerp gepraat.
Kolnedra: probeer even opnieuw te installeren.
Al die lariekoek hier, jullie hadden ook gewoon kunnen zeggen dat ik mijn kleurendiepte had moeten wijzigen naar 16 bits ! ! !
::: flickr.com/kolnedra ::: Nikon D80 + Sigma 18-200mm f/3.5-6.3 DC + Sigma 10-20mm f/4-5.6 EX DC HSM
Verwijderd
Dat bedoelde hij ook hoor, kijk maar:Op maandag 01 oktober 2001 11:18 schreef KolNedra het volgende:
Al die lariekoek hier, jullie hadden ook gewoon kunnen zeggen dat ik mijn kleurendiepte had moeten wijzigen naar 16 bits ! ! !
JEZZZZZZZZZZZUSSSS
ZOOOW
jeeezzus
ZEG
nuttelooz
Tel het aantal Z's: 16
Someone trying to be funny eeh !
Trouwens het aantal HOOFDletter Z's zijn er maar 13,
wijsneus !
wijsneus !
Pagina: 1