Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP
Hmmm, de winkels die je noemt, daar heb ik hem geloof ik wel eens zien liggen. Of probeer anders Dixons.
Ow! Ik wist niet dat ze bij Dixons software verkochten, ik blijf meestal zo ver mogelijk van die zaak vandaan
.
Inderdaad, ze hebben het daar wel in het systeem staan, maar het is "tijdelijk niet leverbaar", net als bij Free Record Shop enzo..
Inderdaad, ze hebben het daar wel in het systeem staan, maar het is "tijdelijk niet leverbaar", net als bij Free Record Shop enzo..
Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP
www.nlstore.nl heeft hem liggen
Daarnaast geeft elcheapo.nl aan dat er ook nog iets als een 'Best of Driver' game is. Geen idee wat die inhoud maar die heeft de Bruna zelfs
Daarnaast geeft elcheapo.nl aan dat er ook nog iets als een 'Best of Driver' game is. Geen idee wat die inhoud maar die heeft de Bruna zelfs
Hmja, ze hebben idd een game die "Driver" heeft, maar er staat niet bij dat ie van GT Interactive is, en als release date staat er "15-10-00" terwijl ik zeker weet dat ik 'm in '99 gespeeld heb!Op vrijdag 28 september 2001 10:15 schreef IceStorm het volgende:
www.nlstore.nl heeft hem liggen![]()
Burat, dat komt dan waarschijnlijk omdat ze het verkeerd neergezet hebben
Stuur die gasten een mailtje als je het zeker wil weten.
Een tijdje terug heb ik Driver bij Intertoys voor F 15,- gehaald. Ook Dynabyte had het spel nog (iets duurder).
Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?
ja maar bij bruna wordt je genaaid, daar vragen ze zo 100 piek voor een game van 2 jaar oud
Je mag de full-version van mij overnemen voor: 10,-...laat maar wat horen of mail me ff..
Bart Smit heb ik em dacht ik ook al verschillende keren zien liggen voor 15/25 piek...
Ben even naar de Intertoys gefietst hier in 't dorp, ze hadden 'm niet. Ik zal vanavond bij de Makro ook even kijken, maar bij de meeste zaken waar ik check (online bij FRS en Dixons) hebben ze 'm wel in het systeem, maar niet meer leverbaar. Dus ik denk dat een tijdje terug iedereen 'm als "oude game" in de uitverkoop heeft gedaan, en dat ie nu schaars is
. Iig iedereen bedankt voor de reacties so far, ik heb er zeker een boel aan! 
. Eerst even checken of ze het in een aantal winkels waar ik toch in de buurt ben hebben, zo'n spel over de post enzo is ook zo'n gedoe
.
Als ik 't nergens kan vinden, lijkt me dit een leuk aanbodOp vrijdag 28 september 2001 11:22 schreef ChefChocolateball het volgende:
Je mag de full-version van mij overnemen voor: 10,-...laat maar wat horen of mail me ff..
Pagina: 1