Is het mogelijk Fifa'99 via internet tegen iemand te spelen??

Pagina: 1
Acties:
  • 116 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Champ
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 27-01-2024
Het lijkt me duidelijk wat mijn vraag is:

Is het mogelijk Fifa'99 via internet tegen iemand te spelen?? Ik heb namelijk kabel en heb geen zin om verbinding met die vriend van me te maken met de telefoon.

Bedankt.

The "real" Champ will always be The Champ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unknown
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Nee helaas, EA heeft in veel van haar spellen Netwerk (ipx) en Modem-Modem ondersteuning maar nog steeds geen Internet. Dit is een van de weinige dingen die ik nog steeds van hun meestal perfecte spellen mis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini-me
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Dat is echt het nadeel van EA.... ik zit hier op een 100mbit netwerk en dan kun je dus niets met programma's die alleen modem ondersteunen.

Het netwerk is onderverdeeld in een aantal straten en je kunt niet tegen een andere straat spelen (komt door switches bij de server) dus netwerkspel doet het ook niet tegen iemand van een andere straat :( :( :(
Vreemd is juist dat je met bijvoorbeeld Q3 en UT wel op een server van iemand in een van de andere straten (gelukkig :) :) :) ).

Zo kunnen wij ook geen postbank telebankieren (hoe heet dat daar) gebruiken, gewoon omdat de postbank geen software voor netwerken heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja en wat ik mij ook afvraag is of FIFA 99 WELK geschikt is voor MULTI-PLAYER !!!!

Ik speel op verschillende netwerken Fifa99 en vaak loopt ie gewoon vast !!!

EN DAT ZUIGT :(

en bij EA zijn ze al zo zuinig met het maken van patches

EN DAT ZUIGT OOK :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 22:03
Je kunt het op heat over het internet spelen, hun software simuleert dat je op een netwerk zit... (is gratis) www.heat.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini-me
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Is er ook zo'n proggie voor Fifa 2000?
Pagina: 1