Verwijderd
loop jij weleens op donderdagmiddag over de markt opzoek naar een dataplay.. NEEJ? JA?Op vrijdag 28 september 2001 09:56 schreef sebastius het volgende:
www.dataplay.com
Schijfjes van 500 mb, Napa is er al een aan het maken.
Wordt dit wat of niet?
nerd
En jij voelt je zeker heel erg de man met je 32 posts? Losertje.Op vrijdag 28 september 2001 13:10 schreef B0nenMaN het volgende:
loop jij weleens op donderdagmiddag over de markt opzoek naar een dataplay.. NEEJ? JA?
nerd
Anyways. Ik ben ook nog steeds aan het wachten op Dataplay discjes voor m'n Rio, maar ik zie het somber in. Het hele product word nu al maanden verder weg geschoven, het had eind 2000 al uit moeten komen maar zoals je ziet... *shrug*
~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~
Verwijderd
stome idioot.. geef ff een normale reactie wil je?Op vrijdag 28 september 2001 13:10 schreef B0nenMaN het volgende:
[..]
loop jij weleens op donderdagmiddag over de markt opzoek naar een dataplay.. NEEJ? JA?
nerd
nog ff 1 keer offtopic.
die bonenman loopt al de hele tijd alleen maar onzin te vertellen....
volgens mij nog geen HK acces ofzo
klik anders ff op zijn username, en neem wat topics door waar dat ie heeft gepost, slaat echt nergens op
die bonenman loopt al de hele tijd alleen maar onzin te vertellen....
volgens mij nog geen HK acces ofzo
klik anders ff op zijn username, en neem wat topics door waar dat ie heeft gepost, slaat echt nergens op
Dat dataplay zou een hele mooie uitbreiding zijn, maar ik ben ook bang dat het niks zal worden. Iig in Nederland nietOp vrijdag 28 september 2001 13:36 schreef Acolyte57 het volgende:
[..]
En jij voelt je zeker heel erg de man met je 32 posts? Losertje.
Anyways. Ik ben ook nog steeds aan het wachten op Dataplay discjes voor m'n Rio, maar ik zie het somber in. Het hele product word nu al maanden verder weg geschoven, het had eind 2000 al uit moeten komen maar zoals je ziet... *shrug*
Dataplay komt...
en het komt hard, (als het klaar is dan hé!)
Gesponsord door de muziekindustrie!
Weten jullie waarom?
Nou makkelijk dataplay valt zo te beschermen dat het momenteel nog niet gecopierd kan worden....
En da's nou precies wat die muziekbazen willen....
Weten jullie waarom?
Nou makkelijk dataplay valt zo te beschermen dat het momenteel nog niet gecopierd kan worden....
Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020
cker maar wel duurOp vrijdag 28 september 2001 09:56 schreef sebastius het volgende:
www.dataplay.com
Schijfjes van 500 mb, Napa is er al een aan het maken.
Wordt dit wat of niet?
en dat systeem wordt al gekraakt als het een halve dag uit is... wedde?Op zaterdag 29 september 2001 17:03 schreef zwahiel het volgende:
Dataplay komt...
Weten jullie waarom?
Pagina: 1