Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
In het handboekje ook
Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
Laat ik nou net het handboekje niet hebben
Verwijderd
En je kon deze vraag natuurlijk in 1 van de andere lopende commandos 2 topics zetten 
Niet dat het mij wat kan schelen, maar iemand zal dit toch wel zeggen, dus bij deze
Niet dat het mij wat kan schelen, maar iemand zal dit toch wel zeggen, dus bij deze
Sorry boekje ben ik kwijt
Daarom vraag ik het aan jullie
Verwijderd
Goed excuus, heeft je hond het boekje opgegeten ofzo?Op vrijdag 28 september 2001 09:50 schreef Timocos het volgende:
Sorry boekje ben ik kwijtDaarom vraag ik het aan jullie
timon, is er nergens een online-handleiding te downloaden/te bekijken dan??
Geloof je het zelf?Op vrijdag 28 september 2001 09:50 schreef Timocos het volgende:
Is nog niet in winkels in Nederland te koop. En als je hem al had gekocht in NL. dan op donderdag en in 1 dag boekje kwijt lijkt me erg onwaarschijnlijk.
Verwijderd
Ga eerst maar goed zoeken, ligt vast onder een boek ofzoOp vrijdag 28 september 2001 09:50 schreef Timocos het volgende:
Je kent toch in het spel je eigen knoppen toewijzen in het menu of zit ik nu verkeerd
kheb hem net bij Dixons gehaald, dus is wel uitOp vrijdag 28 september 2001 09:54 schreef Albinoraptor het volgende:
[..]
Geloof je het zelf?
Is nog niet in winkels in Nederland te koop. En als je hem al had gekocht in NL. dan op donderdag en in 1 dag boekje kwijt lijkt me erg onwaarschijnlijk.
Verwijderd
<miereneukmode>Heb je dan ook een illegale die je kunt kopen?</miereneukmode>Op vrijdag 28 september 2001 09:46 schreef MarkyB het volgende:
Moet je de legale versie maar kopen
Ik weet het, zou vandaag ook uit komen. En heb hem zelf ook meteen gehaald. Dus het is bullshit dat hij hem al gisteren had, en als het al zo was, binnen 1 dag boekje kwijt, ben je toch ook een verschrikkelijke sukkel.Op vrijdag 28 september 2001 13:52 schreef ko9 het volgende:
[..]
kheb hem net bij Dixons gehaald, dus is wel uit
Pagina: 1