Toon posts:

Asus v7700 Geforce2 GTS Probs...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb vorige week op de computerbeurs in Eindhoven een nieuwe Gefore2 kaart gekocht. Na de installatie in WinXP(corp.) met de WinXP drivers liep het systeem vast tijdens een spelletje CS. Ook Quake3A viel uit na een goede 2 ronden. Na het opnieuw opstarten gaf WinXP de melding dat de nividia drivers een bepaalde beeldbewerkingsfout gemaakt hadden. Heb toen besloten toch maar de drivers van de bijgeleverde CD's te installeren >:) .. maar helaas! Weer kwamen dezelfde fouten terug.

Na een tip van iemand om de nieuwe detonatorXP driver te downen ben ik daar meteen mee aan de slag gegaan. Het vreemde was dat tijdens de installatie van die drivers, het systeem aangaf dat de driver niet door "de windows logo testing" kwam. Heb gewoon op doorgaan geklikt. Na 't rebooten waren de problemen nog steeds niet verholpen. ;(

Nu heb ik dus eigenlijk de volgende vragen :) :

a) hebben meer mensen dit probleem? heb het forum doorgekeken, er waren wel wat overeenkomsten alleen die personen hadden geen problemen met spellen.
b) kennen jullie misschien speciale drivers?
c) of moet ik daar nou juist op wachten (wat ik vrees :( ) ;)

Anywayz bedankt!

Verwijderd

Dusverre ik heb begrepen uit vorige posts, moet je eventjes oudere drivers installeren. Dat zou het probleem eigenlijk moeten verhelpen. Anders vrees ik dat je idd zult moeten wachten tot er officiele drivers uitkomen voor XP.
Ik heb hier zelf echter nog geen problemen mee ondervonden, maar dat was onder een beta release. Dus euhm als je die corp nog hebt................

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand ff een url geven naar die oudere drivers? Ik heb nog nooit een Asus geforce2 gehad dus weet niet precies welke ik moet hebben...

Bij voorbaat dank

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:09

Acid_Burn

uhuh

vorige week?

beurs is toch dit weekend? 28, 29 en 30 september?

edit:
*(&#$%^*&^%$# net ff op de interexpo site gekeken en idd was vorige week. Damn en ik wilde nog wel gaan, waarom is ie verzet?

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• drowsycreature
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:08
ik heb et zelfde probleem met die drivers die doen het bij mij van de cd ook al niet kwamen ze al niet door de test heen alleen die van NVIDEA doen het wel alleen daar kan ik niet al die extra stuff gebruiken Wie helpt??? ???

Calimer0

• Red Cell
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:13
Ik draai de nieuwste drivers hier met deze kaart en hier geen problemen onder winXP

The mystery of life isn't a problem to solve, but a reality to experience. A process that cannot be understood by stopping it. We must move with the flow of the process. We must join it. We must flow with it. - Jamis

Pagina: 1