Toon posts:

hoe @home te bereiken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mensen,

Wie weet de juiste manier om de te klagen naar @home toe, dus gewoon een x aantal storingen, administratie fouten etc. is het gewoon helpdesk@home.nl? of zie ik dat verkeerd?

Verwijderd

Doe geen moeite, het heeft geen zin. Het enige wat je kunt doen is de voorwaarden van je contract goed door lezen, en dat recht opeisen wat jou toekomt.
En als je dan kontact wilt kun nog altijd het beste bellen, maakt meer indruk dan een mailtje.

Verwijderd

Topicstarter
ik word zo raar van @home.nl

punt 1. Op de site staat vanaf 16 juli kun je je aansluiten op @home, dus ik meld me aan. Tot 31 juli gelde de actie, gratis aansluiten, geen aansluit kosten.

punt 2.

Vervolgens stellen ze het aansluiten uit tot 25 september. (khad me de 10e aangemeld) Maar vanaf 16 september is aansluiten half geld, en 1e maand gratis.
Maar als alles werkt, vind ik dat geen probleem

punt 3.

Monteur komt langs, sluit de boel aan, en het werkt nog steeds niet (was afgelopen dinsdag de 25e) en de buren zitten er al 1,5 week bij. Meneer das de HCX kan wel 5 werkdagen duren......

Heb ik trouwens recht op restitutie?

Verwijderd

Je hebt recht op restitutie als je langer dan xxx dagen geen gebruik hebt kunnen maken van hun diensten. Staat wel in de rooie klapper die je hebt gekregen. Maar avn die restitutie word je meestal ook niet veel blijer. Is maar een paar gulden.
Als je bijvoorbeeld een halve dag moet vrij nemen van je werk omdat die lui geen exacte tijd kunnen aangeven zijn dat extra kosten die je maakt, en dus niet vergoed krijgt.

• sll
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:48

sll

Als je sinds het aansluiten de hele tijd al geen internet hebt gehad, lijkt het me redelijk dat het abonnement pas ingaat wanneer het werkt... toch?

Verwijderd

Gewoon niet eerder betalen ....
Pagina: 1