Ik zou graag ff wat hulp willen hebben bij het volgende probleem wat ik heb.
Configuratie:
Brandtoren met 6x 12x4x32 Plextor SCSI writers, aangestuurd door een systeem met een PIII 866, cusl2-c , 128MB geheugen, 4GB harddisk en om te lezen een Plextor 12x10x32 en een 48 speed Aopen IDE CDrom. OS op systeem is Win2K.
Toren zit aan het systeem dmv 2x een Adaptec 19160 scsi kaart. De SCSI lezer in het systeem zit ook op een aparte 19160.
Gebruikte software is Nero 5.0.
Probleem is als volgt.
Als ik on the fly of via een image probeer die writers simultaan te laten schrijven krijg ik op elke schrijfsnelheid een bufferunderrun. Het maakt niet uit of ik de SCSI Cd-rom of de IDE Cd-rom gebruik.
Of ik nu één writer gebruik of 6, steeds bufferunderruns!!!!
Wie weet waar het aan kan liggen en heeft een oplossing voor mij¿¿¿¿
Configuratie:
Brandtoren met 6x 12x4x32 Plextor SCSI writers, aangestuurd door een systeem met een PIII 866, cusl2-c , 128MB geheugen, 4GB harddisk en om te lezen een Plextor 12x10x32 en een 48 speed Aopen IDE CDrom. OS op systeem is Win2K.
Toren zit aan het systeem dmv 2x een Adaptec 19160 scsi kaart. De SCSI lezer in het systeem zit ook op een aparte 19160.
Gebruikte software is Nero 5.0.
Probleem is als volgt.
Als ik on the fly of via een image probeer die writers simultaan te laten schrijven krijg ik op elke schrijfsnelheid een bufferunderrun. Het maakt niet uit of ik de SCSI Cd-rom of de IDE Cd-rom gebruik.
Of ik nu één writer gebruik of 6, steeds bufferunderruns!!!!
Wie weet waar het aan kan liggen en heeft een oplossing voor mij¿¿¿¿
"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021