Toon posts:

[alles] wie helpt mee aan html-tag db ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo beste mensen;

Allereerst dit: /me heeft geaniliseerd - of zoiets ;) - en heeft geconstateerd dat er veel vragen worden gesteld over standaard HTML-tags zoals tabellen enzo.

Wie lijkt het leuk - en heeft er tijd voor - om met zijn allen een site te maken (site-tje..) waarop dingen uitgelegd staan (en er dus wat dieper op in wordt gegaan) zoals bijvoorbeeld tabellen enzo, of CSS, enz. enz.

Dus een site waar we de mensen (ik sluit mezelf zeker niet uit) naar toe kunnen verwijzen voor hun vragen die betrekking hebben op de onderwerpen die we er dan opzetten.. Als er wat mensen mee doen, wordt dit al snel een mooi uitgebreide site.

Ik zag het als volgt voor me: Ik - of meerdere - maken een site waar GoT'ers hun uitleg naar toe kunnen melen (ik zou niet weten hoe ik een database moet maken, vandaar... :'( )

.. en ik (of anderen) zullen die uitleg er dan bij op zetten. Dus als jij veel weet van tabellen maak je een heldere uitleg met daarin voorbeeldjes, bugs in versch. browsers enz.
Als er wat mensen meedoen gaat die site snel groeien hoor...

Als er response is zal ik vandaag de opzet maken, door zelf al vast wat uitleg te plaatsen over versch. dingetjes...

Is dit wat??! :7

Ik weet best wat jullie eerste reacti zal zijn: er zijn honderd van die sites.... Klopt. Maar ten eerste moet ie NL talig worden, en ten tweede moet er diep op de onderwerpen ingegaan worden zodat ook de moeilijkere problemen daar gevonden kunnen worden. Zoals onlangs hier op GoT het probleem van de tabellen > bordercolor-change OnMouseOver.....

Verwijderd

http://www.w3schools.com is all i needed :?

Verwijderd

+

www.w3.org natuurlijk :)

Verwijderd

Topicstarter
[b]Op vrijdag 28 september 2001 08:58 schreef ivy de toekomst:

Ik weet best wat jullie eerste reactie zal zijn: er zijn honderd van die sites.... Klopt. Maar ten eerste moet ie NL talig worden, en ten tweede moet er diep op de onderwerpen ingegaan worden zodat ook de moeilijkere problemen daar gevonden kunnen worden. Zoals onlangs hier op GoT het probleem van de tabellen > bordercolor-change OnMouseOver.....
ten eerste is een nederlandse site veel handiger; je wil 1 taal leren (html) en niet twee (HTML en Engels...).
Ten tweede is een site die gericht is op GoT gebruikers veel overzichterlijker bla bla bla. (serieus bedoeld).
En zou jij op w3c kunnen vinden wat ik al aangaf bv, over die tabelborder color change ding? Ik noem maar wat.

Het gaat erom dat het me leuk en handig lijkt als er een GoT gerichte site komt. In NL....

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Ja, maar border = border en geen rand! Dan krijg je ook weer vertalingen zoals stempost en postvak :'(

Die sites die genoemd zijn (en zo zijn er nog legio-sites; check maar eens http://html.pagina.nl) die zich in het Nederlands wijden aan HTML.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 28 september 2001 09:04 schreef ivy het volgende:

...het gaat erom dat het me leuk en handig lijkt als er een GoT gerichte site komt. In NL....
...? :)

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 28 september 2001 08:58 schreef ivy het volgende:

...ik weet best wat jullie eerste reactie zal zijn: er zijn honderd van die sites....
Dus daar gaat het me niet om.... Maar is er dan echt niemand die het leuk lijkt? Zoiets:

Afbeeldingslocatie: http://www.heteiland.f2s.com/gothtml.gif

???

Dus gewoon simpel en effectief.

Verwijderd

Op vrijdag 28 september 2001 09:23 schreef ivy het volgende:

[..]

Dus daar gaat het me niet om.... Maar is er dan echt niemand die het leuk lijkt? Zoiets:

[afbeelding]

???

Dus gewoon simpel en effectief.
Dit kost zoveel tijd, en de meeste mensen hebben die tijd niet ;)

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 28 september 2001 09:54 schreef Gordijnstok het volgende:

Dit kost zoveel tijd, en de meeste mensen hebben die tijd niet ;)
Ja, dat had ik zelf ook al zitten bedenken. Die hardwerkende studenten ook altijd... ;)

Volgens mij is dit topic (van moi) weer eens een mission impossible...

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

zijn toch al genoeg van die sites :?

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 28 september 2001 09:04 schreef ivy het volgende:

Het gaat erom dat het me leuk en handig lijkt als er een GoT gerichte site komt. In NL....
....

• TheDjasp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-06 08:16

TheDjasp

het wordt toch niks

Die hardwerkende studenten ook altijd... ;)
Studenten? Gewoon hardwerkende werkmensch!

Omdat het KAN, HOEFT het nog niet!
I haven't been ignoring you; I've been prioritizing you. Hanglooz; "chromeless windows en fullscreen zuigen allebei als een 1600Watt Nilfisk"
logt nu ook

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Dat plaatje ziet er iig cool uit. Gewoon object properties :)

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Met andere woorden: neem w3schools, vertaal het en vernederlands de ICT. Net zoals de Duitsers alles vertalen.
De mijn reken apparaat moet straks een thuispagina gaan maken in Thuisplaats met Actieve Gebruiksrekenapparaat Pagina`s?

Ik zeg toch echt liever: ,dus mijn computer moet straks een homepage gaan maken in Homesite met Active Server Pages?'

Neh, leuk maar een ondoordacht idee :) sry...

Verwijderd

code:
1
2
3
4
5
6
7
<hoofd>
<titel>
</titel>
</hoofd>
<lichaam>
blaat
</lichaam>

:D :P

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 28 september 2001 12:40 schreef Razor_Blade het volgende:
code:
1
2
3
4
5
6
7
<hoofd>
<titel>
</titel>
</hoofd>
<lichaam>
blaat
</lichaam>

:D :P
:?

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Op vrijdag 28 september 2001 13:30 schreef ivy het volgende:
:?
XML that is :)

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-09 10:57

Pelle

🚴‍♂️

* Pelle vind het een aardig idee voor de mensen die tijd over hebben en zin hebben iets nutteloos te doen :)

No offence, maar wat is er mis met deze sites?
http://html.op-het.net
http://www.rc.tudelft.nl/mirhtml/

Nederlandstalig, goeie uitleg.
Pagina: 1