q2dm1 in q3a :)))

Pagina: 1
Acties:

• BitByter
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 09-01 08:55

BitByter

Prutst dit forum

Topicstarter
ik heb q2dm1 geconvert naar een q3a bestand, en het werkt goed!! alleen krijg ik geen bots in het level, hij zeurt iets van .aas file nog found :(

en is het waar dat dhr tim willits q2dm1 voor q3a "officieel" opnieuw gaat uitbrengen?

• wiho
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-02 16:34

wiho

Certified Nerd

Die .aas file kun je zelf aanmaken met behulp van de .bsp file en bspc.exe. Dit proggie zit in de Quake 3 Tools (q3radiant), hier te downloaden: http://www.planetquake.com/quake3/files.shtml

"Pas als het proces gecrashed is, dumpt men de core"

Verwijderd

The Edge, voor quake3?

wow, ik denk dat een heel leger Q2'ers ineens heel gelukkig wordt

Verwijderd

Ik zeker! Ik speelde hier thuis heel vaak 1 on 1 Q2, en altijd op Q2DM1. Ik krijg echt niet genoeg van dat level!

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 18-02 12:13

Clay

cookie erbij?

Cool. The Edge is idd het ULTIEME level, voor zowel duels, team DM en massaslachtingen. Misschien wordt Q3 zo nog wel eens leuk!! :)

Als ik er eens tijd en zin in heb ga ik The Edge voor UT maken. Als iemand anders met niet voor is. En dat hoop ik eigenlijk wel.

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

• Joop
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 28-12-2025
The Edge is zeker een gaaf level maar NIEUWS is dit niet bepaald. Dit is al maanden op het internet te vinden. The Warehouse is ook geconverteerd. Je kunt beide maps in een zipje downloaden. P.S. Ik heb deze niet zelf geconverteerd maar bij Ironkite gedowned. Zie voor meer ino de .nfo DUH ;) .
Update: De .aas files en de originele Quake 2 sounds zitten er ook bij. (ZIP is 4,8 Mb.)
Pagina: 1