Toon posts:

Palm m500 of Handspring Visor Edge?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan maar niet kiezen tussen deze twee pda's

Veel reviews gelezen, maar alle reviewers waren erg te spreken over BEIDE pda's. :(

De visor is iets goedkoper, heeft wat extra software en heeft een aluminium caseachtig iets en die springboard modules (is de edge gelijk niet slank mee overigens).

De palm heeft dezelfde specs alleen wel met 4mb flash geheugen, palm os 4 en kleine uitbreidingskaartjes, die volgens palm dezelfde functionaliteit kunnen hebben als de springboards (mp3 speler, gps etc).

Tja qua design is de visor wel iets mooier, maar verder liggen ze wel erg dicht bij elkaar.

Wie kan me overtuigen en helpen mijn keuze te maken?

Verwijderd

ik zou eerst ik kijken wat voor een uitbreidingsmodules beide op DIT moment hebben... volgens mij is palm daar nog niet zo ver in en visor wel.
Dat de palm een nieuwer os heeft is wel iets om over na te denken ook... ik weet niet hoeveel ze op elkaar lijken en of software van os4 ook op os3.5 (geloof ik) werkt. is dit niet zo dan zou ik de Palm kiezen, maar dan wel de 505 i.p.v. de 500!
Je wilt perse PalmOS?

Verwijderd

Topicstarter
De 505 is te duur nu en een kleurenscherm is niet zo belangrijk (prijsverschil is 500 piek!) en enige verschil kleurenscherm, kost ook meer batterijen/accu.
Palm is inderdaad niet zo ver met uitbreidingsmodules, maar die spingboardmodules zijn ook iets van 800 piek per stuk, dus die dingen zal ik toch niet kopen.
Gaat meer om het verschil in OS en support...

Tja en de palm is flashable!

Verwijderd

Op vrijdag 28 september 2001 10:57 schreef virNocte het volgende:
De 505 is te duur nu en een kleurenscherm is niet zo belangrijk (prijsverschil is 500 piek!) en enige verschil kleurenscherm, kost ook meer batterijen/accu.
Palm is inderdaad niet zo ver met uitbreidingsmodules, maar die spingboardmodules zijn ook iets van 800 piek per stuk, dus die dingen zal ik toch niet kopen.
Gaat meer om het verschil in OS en support...

Tja en de palm is flashable!
500 piek??? lijkt me sterk.... ff nakijken...
code:
1
2
3
4
Palm m500  FL  877,-
Palm m505  FL 1299 
         -------- -
         FL  422

niet overdrijven he ;)

hmmzz... wat zal ik zeggen... wow.. ik d8 dat het niet zo veel scheelde. Tja, wel is over een pocketpc naged8?
Naar mijn idee zit er bij GoT meer support dan dat je bij Palm zal krijgen :P en als je een PPC hebt heb je helemaal meer support hierow.. (we know almost everything on GoT.)

maarja... ik heb alleen nog maar met een palm V in m'n hand gestaan dus van mij zul je geen xtra info krijgen denk ik..

Verwijderd

Topicstarter
Maar toch bedankt he ;)

• Thefirstikke
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Ik zit op dit moment ook tussen exact die 2 te twijfelen :)

• monkel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-03 20:27
volgens mij is palmos 4 gewoon palmos 3/3.5 maar dan met usb support (+ wat andere kleine onbelangrijkheden)
en dat heeft handspring allang

check ook es het forum van www.palmclub.nl
daar worden ook wel van dit soort discussies gehouden

Verwijderd

Topicstarter
Keuze is gevallen op M500 van Palm(3com)! >:)
Reden:
Flashable dus mocht er een versie van palmos uitkomen die wel grote veranderingen heeft kan ik hem upgraden.
Springboard modules van handspring zijn leuk maar zeer prijzig, zal ik dus toch nooit kopen (vaak net zo duur als apparaat zelf).
Tja en verder, ehm zijn ze praktisch hetzelfde.
Heb hem nu hier voor me staan in zijn cradle (staat op te laden) en ik moet zeggen, hij's wel erg :9~

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-01 23:41

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Op vrijdag 28 september 2001 15:55 schreef monkel het volgende:
volgens mij is palmos 4 gewoon palmos 3/3.5 maar dan met usb support (+ wat andere kleine onbelangrijkheden)
En 30% snelheids increase (eigenlijk het meest interessante) en uiteraard support voor al die dingetjes die er bij de m50x serie bij zijn gekomen.

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

Pagina: 1