Welke 17 " zou ik nemen?

Pagina: 1
Acties:

• jos707
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-08 00:17
Ben mijn 15 inch viskom beu en ben toe aan nieuwe monitor. Na wat onderzoek naar prijs/kwaliteit schieten 2 keuzes over; CTX PR711F 17'' FD TRINITRON + USB HUB of LG 17 inch Flatron 795+ 95 KHz +USB Hub.
Kan iemand me zeggen welke ik zou moeten nemen, ze zijn allebei ongeveer even duur.

• DBA907
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-10-2025
Naar de winkel gaan en kijken... is heel persoonlijk, zijn beide wel hele goede 17" schermen.

Verwijderd

Als ik jou was zou ik uitkijken naar goede 2éhandsschermen van bv.EIZO F56 geloof ik ,heb er een tijdje geleden 2 gekocht voor mijn dochter en kleindochter aan 6500 Bfr./stuk = +-360 gulden,zijn echt juweeltjes van beeldkwaliteit.Is maar een sugestie.

• Vulcan750
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:38
Ik ben erg tevreden over mijn CTX PR705F, het broertje van de 711. Had de LG ook overweging genomen, maar ik vind het beeld van de CTX strakker en mooi recht (de LG heb ik in een winkel gezien, deze had heel krom beeld en de verkoper kon 'm niet helemaal goed krijgen...en bedankt voor de demonstratie! ;)

Volvo XC40 Recharge MY23 SM 19", Easee Home, Marstek Venus C 2,56kWh, Venus A 2,12kWh, HW P1, MT CT003, ☀️2,7kWp, Ariston Lydos Hybrid WP boiler

Verwijderd

Tja LG, dat lijkt mij geen moeilijk keuze. :-þ

Ga voor de LG, tenminste dat is mijn mening. Je moet natuurlijk wel eventjes goed gaan kijken, het is wel een aardig bedrag dat je uitgeeft en tja het gaat om je ogen. Dus gewoon kiezen wat je het mooiste en rustigste beeld vind. Enlaat je niet bedriegen door een winkel door de duurdere monitor met een betere videokaart te laten werken, want dan heb je geen goed vergelijk.

• TripleM
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-11-2024
Je kunt op de frontpage zoeken naar reviews van beide schermen, de LG is al een paar keer getest, vandaag staat er zelfs een nieuwsbericht hierover op de frontpage..

Dan, ik zou persoonlijk nooit een Trinitron scherm willen.. Ik heb eenmaal die twee lijntjes gezien en mij blijft het irriteren.. Ik ben heel erg blij met mijn LG Flatron 795 FT Plus :D

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

Afbeeldingslocatie: http://www.iiyama.nl/pages/17inch/art/a702ht.jpg

Nuff said.

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Verwijderd

Philps 107G bevalt mij perfect, mooi trillingsvrij haarscherp beeld, mooie kleuren, zal nu inmiddels wel een nieuw type van zijn denk ik.......

• Andre21
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11-03-2025

Andre21

Inmiddels 39....

Neem dan de LG 795ft+.
Flatron dat roeleert...

Blender....

Verwijderd

Op vrijdag 28 september 2001 12:40 schreef Andre21 het volgende:
Neem dan de LG 795ft+.
Flatron dat roeleert...
Je kan misschien ipv van de LG 795FT+ (trouwens zeer goede monitor) een LG 793FT. Heeft ongeveer de zelfde specs heeft alleen geen usb hub. Maar het scheelt wel in de prijs.

• DeeJayV
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op vrijdag 28 september 2001 12:40 schreef Andre21 het volgende:
Neem dan de LG 795ft+.
Flatron dat roeleert...
mee eens :)
kep er zelf 2: errug lekkere schermpjes,
1280x1024@85hz > haarscherp
EN geen irri lijntjes he....

• jos707
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-08 00:17
In de winkel zelf de schermen gaan vergelijken gaat dus niet lukken want ik ben van plan om ze online te bestellen.
Misschien ga ik voor de lg 775ft want er is toch een aanzienlijk prijsverschil tussen deze en de lg795+ .

Verwijderd

Ik zou zeggen kies niet voor een iiyama (ja ik heb er zelf wel een) want daar schijnt nogal vaak wat mis te zijn met platte schermen. Zelf heb ik hier niet zo'n last van. En een CTX is ook niet geweldig. Mijn broer heeft er namelijk ook eentje maar die beeldkwaliteit is niet geweldig. Grote zwarte rand rondom het beeld en het beeld is niet zo scherp dan van mijn iiyama.

Ik zou zeggen. Ga voor een samsung of LG monitor!
Pagina: 1