Op vrijdag 28 september 2001 01:17 schreef Master FX het volgende:
Raar maar waar. Ik was een 10gieg partitie aan het formatteren in windows98se. Dat duurt maar en dat duurt maar. Zat ik even met mijn muis te spelen, gaat het ineens een stuk sneller.
Hoe sneller ik met de muis bewoog, hoe harder het formatteren ging.... Is dit bekend??? Zo ja (en zo nee) HOE KAN DAT???
Greetz
FX
Jezus kan jij niet nadenken ofzow at ben jij voor stomme achterlijke debiel, je hebt een virus en niet in je pc maar in je achterlijke kutkop haaaaaallo denk na sukkel en waag het niet om phil collins weer eens te coveren in een achterlijke hipPOP versie stomme sukkels ik haat jullie.. nou toen pas nog enzo huh wat zeg je wil m kopen? de nieuwe s\cd van NAzareth? oh beter zeker wel 25,- per stuk eej maar ik ga de mzzl en toen kwam ik nog op het hockeyfeest en dat was wel geienig maar je moet natuutlijk niet gaan voetballen als je gedronken hebt denk er ff aan voortaan je laat je teammates in de steek vuile hond,... gtv als ik ergens een hekel aan heb... JZS wat ben jij dom RAinbow aaaargh me pillen snel ik moet me pillen hebben.. waar is de apotheek Aaaaaaaaarghhh!! help me help me dan jzs maar toen gingen we friet bakken en dat was echt lekker maaar huh? wanneer dan? nee ok is goed maar neem dan wel gelijk dat geld ff mee want dan gaan. Dus toen kwam ik thuis van de markt en datwas echt leuk ja ik ga ook binnnekort weer s naar eva en jzs hans weet nie eens wie denise oudeman is wat zijn dat nou weer voor geintjes.. maarja je kan nie iedereen kennen he... maargoed wat lul je nopu heel de tijd over eva hou gewoon je bek als je niets nuttigs weet te. Feestneus op en slingers en taart en balonnn FF DE PLIETSIE BELLEN..
eej alles goed?
lang niet gezien I write this letter because I'd like to ask you a few questions. in the first placa... HALLO
ik zie je morgen wel op school..
Rorik v Welij