HD formatteren met je muis

Pagina: 1
Acties:
  • 83 views sinds 30-01-2008

• Master FX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18:17
Raar maar waar. Ik was een 10gieg partitie aan het formatteren in windows98se. Dat duurt maar en dat duurt maar. Zat ik even met mijn muis te spelen, gaat het ineens een stuk sneller.

Hoe sneller ik met de muis bewoog, hoe harder het formatteren ging.... Is dit bekend??? Zo ja (en zo nee) HOE KAN DAT???

Greetz
FX

Stay safe

• spok9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-04 19:32

spok9

Groen...

Jaja, dit lijkt mij een geval van stom toeval...

(no offence intended... :) )

Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?

• Master FX
het is echt waar
probeer het zelf zou ik zeggen

Stay safe

• DeTeraarist
  • Laatst online: 13:55

DeTeraarist

#Boots2Asses

Wat heb jij gedronken????

Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen

Verwijderd

Bedoel dat je met je levende muis hebt gespeeld :? , ik hoop dat je muis nix mankeert.

• Master FX
Op vrijdag 28 september 2001 01:20 schreef DeTeraarist het volgende:
Wat heb jij gedronken????
Bedoel dat je met je levende muis hebt gespeeld , ik hoop dat je muis nix mankeert.
Jongens... het is echt waar en ik heb niet gedronken
Maar goed... De ongelovige Thomas zal er dan geen baat bij hebben. Ik hoop dat er mensen zijn die het even willen verifieren

een goede nacht

Stay safe

Verwijderd

Ik zou de Aldi Helpdesk bellen :)

• DeTeraarist
  • Laatst online: 13:55

DeTeraarist

#Boots2Asses

Hehe ik geloof je inderdaad niet (nog steeds niet).
Ik heb het net zelf getest (tsjah, je moet toch wat he om 1:22 :)) en er zat naar mijn idee geen verschil in, dat blauwe ding ging niet harder als dat ie al ging...

Hoe bewoog je je muis? In rondjes, of van boven naar beneden?

Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen

• Master FX
rondjes...
ik moet morgen werken dus ik ga het zeker uitproberen...

greetz
en wederom goede nacht

Stay safe

Verwijderd

Lijkt wel het verhaal van internetten met je modem en muis op dezelfde compoort. Omdat dezelfde IRQ gebruikt wordt gaat ie iedere keer aan de gang wanneer je je muis beweegt omdat de IRQ aanroep vervolgens zorgt voor vervoer van de benodigde data.

Waarschijnlijk is hier iets anders aan de hand, maar wie weet heeft het er iets mee te maken.

• lucasvanlierop
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 29-04 11:53
tja het komt vaker voor...ik had het jaren geleden eens met het programma 'Change-it' dat is een tooltje om via MIDI sysex data van en naar je synthesizer te schrijven...dat werkte alleen als je met je muis bleef bewegen...

WinXP@P4-2,4 GHz+ Zalman 7000 cooler | ASUS P4PE | 1024MB DDR-RAM | 40 GB + 120 GB Seagate HD's | 2x Samsung 172T@Matrox G550+SiS 8 Mb PCI | RME Multiface

• ZroBioNe
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Vaag hiero :):):):):)

Verwijderd

Op vrijdag 28 september 2001 01:17 schreef Master FX het volgende:
Raar maar waar. Ik was een 10gieg partitie aan het formatteren in windows98se. Dat duurt maar en dat duurt maar. Zat ik even met mijn muis te spelen, gaat het ineens een stuk sneller.

Hoe sneller ik met de muis bewoog, hoe harder het formatteren ging.... Is dit bekend??? Zo ja (en zo nee) HOE KAN DAT???

Greetz
FX
Jezus kan jij niet nadenken ofzow at ben jij voor stomme achterlijke debiel, je hebt een virus en niet in je pc maar in je achterlijke kutkop haaaaaallo denk na sukkel en waag het niet om phil collins weer eens te coveren in een achterlijke hipPOP versie stomme sukkels ik haat jullie.. nou toen pas nog enzo huh wat zeg je wil m kopen? de nieuwe s\cd van NAzareth? oh beter zeker wel 25,- per stuk eej maar ik ga de mzzl en toen kwam ik nog op het hockeyfeest en dat was wel geienig maar je moet natuutlijk niet gaan voetballen als je gedronken hebt denk er ff aan voortaan je laat je teammates in de steek vuile hond,... gtv als ik ergens een hekel aan heb... JZS wat ben jij dom RAinbow aaaargh me pillen snel ik moet me pillen hebben.. waar is de apotheek Aaaaaaaaarghhh!! help me help me dan jzs maar toen gingen we friet bakken en dat was echt lekker maaar huh? wanneer dan? nee ok is goed maar neem dan wel gelijk dat geld ff mee want dan gaan. Dus toen kwam ik thuis van de markt en datwas echt leuk ja ik ga ook binnnekort weer s naar eva en jzs hans weet nie eens wie denise oudeman is wat zijn dat nou weer voor geintjes.. maarja je kan nie iedereen kennen he... maargoed wat lul je nopu heel de tijd over eva hou gewoon je bek als je niets nuttigs weet te. Feestneus op en slingers en taart en balonnn FF DE PLIETSIE BELLEN..

eej alles goed?

lang niet gezien I write this letter because I'd like to ask you a few questions. in the first placa... HALLO

ik zie je morgen wel op school..

Rorik v Welij

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

JAJA, wat is dit nou weer ???

Verwijderd

Op vrijdag 28 september 2001 12:59 schreef KillerAce_NL het volgende:
JAJA, wat is dit nou weer ???
Ja kun je niet lezen
't is toch duidelijk? :? ???

• Sjaak_Afhaak
  • Laatst online: 11:38

Sjaak_Afhaak

Bleh!

Op vrijdag 28 september 2001 12:56 schreef B0nenMaN het volgende:

[..]

Jezus kan jij niet nadenken ofzow at ben jij voor stomme achterlijke debiel, je hebt een virus en niet in je pc maar in je achterlijke kutkop haaaaaallo denk na sukkel en waag het niet om phil collins weer eens te coveren in een achterlijke hipPOP versie stomme sukkels ik haat jullie.. nou toen pas nog enzo huh wat zeg je wil m kopen? de nieuwe s\cd van NAzareth? oh beter zeker wel 25,- per stuk eej maar ik ga de mzzl en toen kwam ik nog op het hockeyfeest en dat was wel geienig maar je moet natuutlijk niet gaan voetballen als je gedronken hebt denk er ff aan voortaan je laat je teammates in de steek vuile hond,... gtv als ik ergens een hekel aan heb... JZS wat ben jij dom RAinbow aaaargh me pillen snel ik moet me pillen hebben.. waar is de apotheek Aaaaaaaaarghhh!! help me help me dan jzs maar toen gingen we friet bakken en dat was echt lekker maaar huh? wanneer dan? nee ok is goed maar neem dan wel gelijk dat geld ff mee want dan gaan. Dus toen kwam ik thuis van de markt en datwas echt leuk ja ik ga ook binnnekort weer s naar eva en jzs hans weet nie eens wie denise oudeman is wat zijn dat nou weer voor geintjes.. maarja je kan nie iedereen kennen he... maargoed wat lul je nopu heel de tijd over eva hou gewoon je bek als je niets nuttigs weet te. Feestneus op en slingers en taart en balonnn FF DE PLIETSIE BELLEN..

eej alles goed?

lang niet gezien I write this letter because I'd like to ask you a few questions. in the first placa... HALLO

Rorik v Welij
:?
* Sjaak_Afhaak begrijpt het niet meer |:(

Hier staat tekst

• djexplo
  • Laatst online: 21-12-2025
Muis heeft alleen invloed op beeldverversing van sommige programma's (als je de muis over venstertje beweegt word vensterje opnieuw getekend). 8-)

'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'

Verwijderd

Op vrijdag 28 september 2001 13:01 schreef Sjaak_Afhaak het volgende:

[..]

:?
* Sjaak_Afhaak begrijpt het niet meer |:(
sjaak afhaak haakt dus af... dat bewijst maar weer dat mijn superieure intelligentie veelz te moeilijk is voor de meesten hiero jzs gvd RAinbow rulez en geen gezeik

• flat
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op vrijdag 28 september 2001 12:56 schreef B0nenMaN een heel lulverhaal
verder alles goed :?

misschien is het zo dat het formateren sneller lijkt te gaan omdat je ergens mee bezig bent... net zoals het wachten op iets ook veel minder lang duurt als je even iets anders gaat doen

anders weet ik 't ook echt niet

"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Op vrijdag 28 september 2001 13:05 schreef B0nenMaN het volgende:

[..]

sjaak afhaak haakt dus af... dat bewijst maar weer dat mijn superieure intelligentie veelz te moeilijk is voor de meesten hiero jzs gvd RAinbow rulez en geen gezeik
What's your problem ???

Als je jezelf te goed voor ons vindt, ga dan gauw weg hier....
DOEI

• Sjaak_Afhaak
  • Laatst online: 11:38

Sjaak_Afhaak

Bleh!

* Sjaak_Afhaak raad bonenman aan om naar bed te gaan en overmorgen pas wakker te worden..

Hier staat tekst

Verwijderd

...
LOL >:)

Verwijderd

[..]

eej alles goed?

Rorik v Welij
Je krijgt hiervoor een officiële waarschuwing.

Verwijderd

dit is niet echt een zinnig topic trouwens
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.