Toon posts:

ABIT KT7 e.a. : revenge?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
zouden we niets kunnen doen aan al deze problemen met de abit kaarten, en dan vooral rond de problemen met de agp kaarten, gelet op het hoge aantal mensen dat met deze problemen te kampen heeft?

Verwijderd

uhm... problemen ? =)

/me heeft al ongeveer een jaar een ABIT KT7, die perfect werkt...

En sind gister heb ik een ABIT KT7a die ook perfect werkt q=Þ

Deze borden hebben gehad:

- Diamond Viper 770 (TNT2)
- Gainward Geforce 2 PRO
- SoundBlaster Live
- Realtek netwerk geval =)

En alles werkt goed hoor q=Þ

De meeste probleempjes vind je wel op http://go.to/kt7faq
als je die helemala gehad hebt moet alles goed werken, of je mobo is STUK =)

GreetzZ een tevreden ABIT gebruiker MaSsiE q=Þ

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Mee eens, Abit kan daar niks aan doen die problemen komen door de Via chipset. Andere fabrikanten hebben ze net zo goed.

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:07

Exirion

Gadgetfetisjist

Op vrijdag 28 september 2001 14:58 schreef MaSsiE het volgende:
/me heeft al ongeveer een jaar een ABIT KT7, die perfect werkt...
Same here:

Alle geheugenslots vol, alle kaartslots vol (op 1 na: onder het agp slot), alle IDE kanalen aangesloten en nooit problemen. De KT7A had wat problemen die met de laatste BIOS update opgelost zijn, maar de KT7 is een prima bord. Hoewel er ongetwijfeld mensen zijn die wel problemen met een KT7 hebben, vind ik een actie echt onterecht.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:46
Wat is er mis met een kt7a-raid ?:) Heb zelf ook en kijk me sig maar 2x256 mb. Asus v7700, sb live, hp 4300C scanner :P en nog nooit meer problemen of BLAUWE schermen gehad :Z :z :Z

!!!!! ABIT is tha BEST !!!!!

Verwijderd

Op vrijdag 28 september 2001 01:11 schreef wouter_vda het volgende:
zouden we niets kunnen doen aan al deze problemen met de abit kaarten, en dan vooral rond de problemen met de agp kaarten, gelet op het hoge aantal mensen dat met deze problemen te kampen heeft?
?????
Nou,
misschien had je het al door, maar 80% van de Duron en TBird gebruikers hier had tot voor 4 maanden geleden een KT7-serie moederbord.

Misschien kan het daaraan liggen dat je denkt dat er veel postings -> veel problemen mee zijn ?

(Er zijn gewoon veel mensen die zo'n systeem zelf gingen bouwen. We hebben d'r hier al gezien die vroegen wat er mis kon zijn. Want 15 seconden zonder koeler moest die CPU wel aankunnen.. >:) )
Pagina: 1